انجام پایان نامه مهندسی صنایع و مدیریت - انجام پایان نامه دکتری تخصصی

انجام پایان نامه مهندسی صنایع و مدیریت و پروپوزال حرفه ای مدیریت برق عمران روانشناسی و thesis 09104603123 انجام پایان نامه دکتری و کارشناسی ارشد و دکتری

انجام پایان نامه مهندسی صنایع و مدیریت - انجام پایان نامه دکتری تخصصی

انجام پایان نامه مهندسی صنایع و مدیریت و پروپوزال حرفه ای مدیریت برق عمران روانشناسی و thesis 09104603123 انجام پایان نامه دکتری و کارشناسی ارشد و دکتری

انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی مهندسی صنایع و مدیریت و پروپوزال حرفه ای مدیریت برق عمران روانشناسی انجام پایان نامه دکتری و کارشناسی ارشد و دکتری در تمامی رشته ها بهترین موسسه انجام پایان نامه حقوق و مهندسی صنایع, پدافند غیرعامل و مدیریت,اقتصاد,تحلیل آماری,شبیه سازی نرم افزاری پروژه های دانشجویی
آدرس ایمیل؛ DRTAHQIQ@GMAIL.COM
تماس: 09104603123
سایت: http://drtahqiq.website2.me/

  • ۰
  • ۰

یکپارچه سازی زنجیره تامین

پایان نامه زنجیره تامین یکپارچه

یکپارچه سازی زنجیره تامین ؛ در میان سالهای اخیر یکی از موضوعات مهم در مرور ادبیات مدیریت زنجیره تأمین scm، نقش یکپارچه سازی زنجیره تامین به عنوان یک عامل مهم در رسیدن به موفقیت زنجیره تامین بوده است (رودریگز و همکاران، ٢٠٠۴).
زنجیره تأمین یکپارچه متفاوت از زنجیره تأمین سنتی است. یک زنجیره تأمین سنتی به دلیل آنکه بیشتر جریان های اطلاعات گسسته و از هم  جدا را در برمیگیرد، یکپارچه نیست.

سابث( ١٩٩۵ ) اظهار دارد که زنجیره تأمین سنتی که با آن سرو کار داریم (غیر یکپارچه) حداقل دو مشکل بزرگ دارد.

ابتدا، در نتیجه عقب افتادگی های پلکانی در زنجیره تأمین ، دقت پیش بینی  کاهش میابد و دلیل آن نیز  افزایش در عدم اطمینان تقاضا بعنوان نتیجه ای از جریانهای اطلاعات گسسته خواهد بود که اثر شلاق چرمی را بوجود می آورد.

پیش بینی نادرست معمولا موجودی اضافی را برای تأمین کنندگان و تولیدکنندگان به همراه خواهد داشت.

دوم؛ معمولا به علت این که فرآیندهایکسب وکار در سرتاسر بخشهای زنجیره تأمین به صورت یکپارچه مرتبط نیستند، یک زنجیره تأمین سنتی به آهستگی به تغییرات تقاضا واکنش نشان میدهد.

در نتیجه چنین رویکردی، اغلب با سطوح بالاتری از عدم اطمینان محیطی روبرو میشود؛ بنابراین ادبیات زنجیره تأمین از نیاز برای یکپارچگی بیشتر جهت روبرویی با عدم اطمینان محیطی حمایت می کند(راث و میلر، ١٩٩٠ ).

میتوان بیان داشت که توافق زیاد در مورد اهمیت استراتژیک یکپارچگی تأمین کنندگان، تولیدکنندگان و مشتریان تاریخچه ای بیش از یک دهه دارد(وونگ و بون، ٢٠٠٨).

در انجام پایان نامه یکپارچه سازی زنجیره تامین همیار شما هستیم


منبع دکتر تحقیق

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی