انجام پایان نامه مهندسی صنایع و مدیریت - انجام پایان نامه دکتری تخصصی

انجام پایان نامه مهندسی صنایع و مدیریت و پروپوزال حرفه ای مدیریت برق عمران روانشناسی و thesis 09104603123 انجام پایان نامه دکتری و کارشناسی ارشد و دکتری

انجام پایان نامه مهندسی صنایع و مدیریت - انجام پایان نامه دکتری تخصصی

انجام پایان نامه مهندسی صنایع و مدیریت و پروپوزال حرفه ای مدیریت برق عمران روانشناسی و thesis 09104603123 انجام پایان نامه دکتری و کارشناسی ارشد و دکتری

انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی مهندسی صنایع و مدیریت و پروپوزال حرفه ای مدیریت برق عمران روانشناسی انجام پایان نامه دکتری و کارشناسی ارشد و دکتری در تمامی رشته ها بهترین موسسه انجام پایان نامه حقوق و مهندسی صنایع, پدافند غیرعامل و مدیریت,اقتصاد,تحلیل آماری,شبیه سازی نرم افزاری پروژه های دانشجویی
آدرس ایمیل؛ DRTAHQIQ@GMAIL.COM
تماس: 09104603123
سایت: http://drtahqiq.website2.me/

  • ۰
  • ۰

انجام پایان نامه بانکداری اینترنتی

 رضایت مشتری در بانکداری الکترونیک ایران!

چهار کانال بانکداری الکترونیکی یا بانکداری اینترنتی وجود دارند که عبارتند از: دستگاه های خودپرداز، بانکداری تلفنی شماره گیری لمسی ، بانکداری اینترنتی و بانکداری موبایل.

بانکداری اینترنتی در واقع یک کانال بانکداری محسوب می شود که به مصرف کنندگان اجازه می دهد تا طیف وسیعی از خدمات مالی و غیر مالی خود را از طریق وب سایت بانک انجام دهند(Hoehle و همکاران، ۲۰۱۲).

اولین خدمات بانکداری آنلاین که از طریق اتصال به اینترنت مورد استفاده قرار گرفت، در سال ۱۹۹۴ توسط اتحادیه اعتباری فدرال استنفورد (SFCU) تاسیس شد که به سرعت درسراسر جهان گسترش پیدا کرد(یون، ۲۰۱۰).

ازاین رو، مطالعات متعددی در زمینه بانکداری آنلاین در سراسر جهان انجام گرفته شده است. به عنوان اولین معرفی بانکداری آنلاین دردهه ۹۰، بانکداری اینترنتی به طور فزاینده ای توسط مشتریان بانک در سراسر جهان انتخاب شده است.
این کانال معاملات بانکی نسبتا جدید در واقع برای کاربران خود” به صورت بیست و چهار ساعته” دسترسی به خدمات بانکی، کاهش زمان، دسترسی مستقیم در سراسر جهان، کاهش هزینه ها و از بین بردن اضطراب با توجه به حمل پول نقد را فراهم می سازد.
بانکداری از طریق اینترنت در واقع به عنوان یک مرجع استراتژیک برای دستیابی به بهره وری بالاتر، کنترل عملیات و کاهش هزینه با جایگزینی روش های فشرده مبتنی بر کاغذ و نیروی کار همراه با فرآیندهای خودکار تلقی شده است که در نتیجه منجر به بهره وری بالاتر و سودآوری خواهد شد.

تحقیقات تجربی اخیر نشان می دهد که بانکداری اینترنتی در واقع نمی تواند دارای تاثیر مستقل بر روی سودآوری بانکداری داشته باشد، با این حال، هرچند اینگونه نتایج ممکن است تغییر یابد،آن هم زمانی که استفاده از اینترنت گسترده تر شود.
بانکداری از طریق اینترنت در واقع به عنوان یک مرجع استراتژیک برای دستیابی به بهره وری بالاتر، کنترل عملیات و کاهش هزینه با جایگزینی روش های فشرده مبتنی بر کاغذ و نیروی کار همراه با فرآیندهای خودکار تلقی شده است که در نتیجه منجر به بهره وری بالاتر و سودآوری خواهد شد.

انجام پایان نامه مدیریت رضایت مشتری در بانکداری الکترونیک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی