انجام پایان نامه مهندسی صنایع و مدیریت - انجام پایان نامه دکتری تخصصی

انجام پایان نامه مهندسی صنایع و مدیریت و پروپوزال حرفه ای مدیریت برق عمران روانشناسی و thesis 09104603123 انجام پایان نامه دکتری و کارشناسی ارشد و دکتری

انجام پایان نامه مهندسی صنایع و مدیریت - انجام پایان نامه دکتری تخصصی

انجام پایان نامه مهندسی صنایع و مدیریت و پروپوزال حرفه ای مدیریت برق عمران روانشناسی و thesis 09104603123 انجام پایان نامه دکتری و کارشناسی ارشد و دکتری

انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی مهندسی صنایع و مدیریت و پروپوزال حرفه ای مدیریت برق عمران روانشناسی انجام پایان نامه دکتری و کارشناسی ارشد و دکتری در تمامی رشته ها بهترین موسسه انجام پایان نامه حقوق و مهندسی صنایع, پدافند غیرعامل و مدیریت,اقتصاد,تحلیل آماری,شبیه سازی نرم افزاری پروژه های دانشجویی
آدرس ایمیل؛ DRTAHQIQ@GMAIL.COM
تماس: 09104603123
سایت: http://drtahqiq.website2.me/

  • ۰
  • ۰

انجام پایان نامه مکانیک – دمپرهای اصطکاکی روی پره های توربین

انجام پایان نامه مکانیک – دمپرهای اصطکاکی روی پره های توربین ؛ انجام پایان نامه مکانیک ؛ در مهندسی مکانیک اغلب اصطکاک به عنوان پدیده‌ای مضر در طراحی مکانیزم‌های متحرک شناخته می شود.

ولی مدت زیادی است که محققین به این نتیجه رسیده‌اند که این پدیده می‌تواند در ارتعاشات سازه‌های الاستیک میرایی خوبی را ایجاد کرده و به مقدار زیادی از شدت دامنه‌ی ارتعاشات آنها بکاهد[۱].

از جمله‌ی این سازه‌ها می‌توان به تیغه‌های ماشین آلات دوار مکانیکی اشاره کرد. در چنین سازه‌هایی ضریب میرایی سازه‌ای بسیار ناچیز است، بنابراین از میراگرهای اصطکاکی برای کاهش دامنه‌ی رزونانسی و در نتیجه افزایش عمر خستگی سیستم بهره می‌گیرند.

به طور کلی این میرایی اصطکاکی یا از طریق سایش مستقیم بین اجزای سازه و یا از طریق مکانیزم‌های متصل به سازه ایجاد می‌گردند.

برای بهینه سازی این میراگرها، می‌توان پارامترهای مؤثر بر این سطوح اصطکاکی را به گونه‌ای بهینه کرد تا دامنه‌ی پاسخ حالت تشدید سیستم به حداقل ممکن برسد[۲].
البته بهینه سازی چنین پارامترهایی با وجود رفتار به شدت غیر خطی سیستم‌های اصطکاکی کار بسیار دشواری است. همین رفتار غیر خطی، مدل‌سازی و تحلیل این گونه سازه‌ها را با موانع بسیاری روبرو می‌کند.
این موانع و مشکلات که از مدل سازی سطوح اصطکاکی و معادلات غیرخطی سیستم ناشی می‌گردند، مانع از آن می‌شوند که بتوان جواب‌های کاملاً تحلیلی و دقیق را بدست آورد.

بنابراین اکثر تحقیقاتی که در ارائه‌ی جواب‌های تقریبی و در این حوزه از مطالعات رشته مهندسی مکانیک صورت گرفته است، همواره برخی خصوصیات سیستم را نادیده گرفته و ساده‌سازی‌هایی را اعمال کرده‌اند[۳].
ما در انجام پایان نامه مهندسی مکانیک و حتی مقاله ISI ؛ بر پایه ی این استنادات پیشنهاد و ایده ای جدیدی داریم؛ ما پیشنهاد می دهیم  با استفاده مدل سه بعدی بهینه شده که نمونه های از آن در مقاله های [۴] تا [۶] امده است واعمال پارامترهای موثر دیگری برآن مانند صافی سطوحی که بر میزان اصطحکاک موثر و باعث میرایی میگردد؛

آنرا بهینه و نیز با اعمال تغییراتی در فرم و شکل تیغه ها به حالت بهینه ای برسیم که هم در برابر بارهای اعمالی و خستگی دچار شکست نشده و از طرفی باعث افزایش وزن و حجم و افزایش هزینه های ساخت آن نگردد و در نرم افزارهای انالیزگر، پارامترها تجزیه تحلیل وبا نتایج بدست امده از ازمایشات عملی [۶] Menq , Csaba مقایسه و حتی الامکان به بهینه ترین حالت برای طراحی و ساخت برای این تیغه ها دست یابید!!

منبع: دکتر تحقیق

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی