انجام پایان نامه مهندسی صنایع و مدیریت - انجام پایان نامه دکتری تخصصی

انجام پایان نامه مهندسی صنایع و مدیریت و پروپوزال حرفه ای مدیریت برق عمران روانشناسی و thesis 09104603123 انجام پایان نامه دکتری و کارشناسی ارشد و دکتری

انجام پایان نامه مهندسی صنایع و مدیریت - انجام پایان نامه دکتری تخصصی

انجام پایان نامه مهندسی صنایع و مدیریت و پروپوزال حرفه ای مدیریت برق عمران روانشناسی و thesis 09104603123 انجام پایان نامه دکتری و کارشناسی ارشد و دکتری

انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی مهندسی صنایع و مدیریت و پروپوزال حرفه ای مدیریت برق عمران روانشناسی انجام پایان نامه دکتری و کارشناسی ارشد و دکتری در تمامی رشته ها بهترین موسسه انجام پایان نامه حقوق و مهندسی صنایع, پدافند غیرعامل و مدیریت,اقتصاد,تحلیل آماری,شبیه سازی نرم افزاری پروژه های دانشجویی
آدرس ایمیل؛ DRTAHQIQ@GMAIL.COM
تماس: 09104603123
سایت: http://drtahqiq.website2.me/

  • ۰
  • ۰

مهارت هایی که در یک مدرک دکتری و کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی و کسب و کار به دست می آورید به شما امکان می دهد تا به سرعت و به طور مؤثر در سازمان کارفرمای خود مشارکت کنید و در انجام پایان نامه فائق آیید.

 

تماس : 9104603123 drtahghigh@gmail.com

گزینه های شغلی


مشاغل مرتبط با مدرک تحصیلی شما شامل موارد زیر است:

تحلیلگر آکواریوم
داور
مشاور تجاری
تحلیلگر کسب و کار
مدیر توسعه تجارت
حسابدار مدیریت منشور
بانکدار سرمایه گذاری شرکت
تحلیلگر داده
دانشمند داده
حسابدار  پزشکی قانونی
بیمه نامه
مشاور مدیریتی
مدیر پروژه
مدیریت بحران
بورس اوراق بهادار
مدیریت زنجیره تامین


مشاغلی که درجه تحصیلات شما مفید باشد شامل موارد زیر است:

 

مدیریت ساخت و ساز
وکیل هزینه
مهندس محیط زیست
حسابرس خارجی
متصدی منابع انسانی
مدیر تدارکات و توزیع
مدیر بازاریابی
مشاور وام مسکن
مدیر خرده فروشی
مجری فروش
تحلیلگر سیستم
طراح شهری
به یاد داشته باشید که بسیاری از کارفرمایان درخواست های فارغ التحصیلان با هر مدرک تحصیلی را می پذیرند ، بنابراین فکر خود را به مشاغل ذکر شده در اینجا محدود نکنید.

چند دقیقه طول بکشد تا به مسابقه Job Match پاسخ دهید و بدانید که شغل شما برای شما مناسب است

مسابقه کار را امتحان کنید
تجربه کاری
مدرک مدیریت کسب و کار شما را برای یک حرفه در حرفه آماده می کند که ممکن است در هر بخش یا صنعت گسترش یابد. بنابراین گزینه های شغلی شما متنوع است. سعی کنید در مورد منطقه ای که می خواهید در آن کار کنید تصمیم بگیرید و برای به دست آوردن تجربه کاری مربوطه تصمیم بگیرید.

شما می توانید از طریق فعالیت های فوق برنامه ، مانند عضویت در باشگاه یا ایفای نقشی در جامعه که مهارت های تیم سازی ، شغلی یا مالی شما را توسعه می دهد ، تجربه کار در دانشگاه را بدست آورید. همچنین می توانید در یک منطقه مربوط به شغل انتخابی خود ، به دنبال کار پاره وقت باشید. چیزی که مهارتهای تجاری را ارائه می دهد یا به شما در مورد کارکردهای تجاری و نحوه عملکرد سازمانها کمک می کند ، کمک خواهد کرد.

مکانهای جستجو را جستجو کنید و درباره تجربه کار و کارآموزی بیشتر بدانید.

مطالعات موردی مرتبط

کارینا لاتز

مدیریت توسعه تجارت و کارآفرینی جامعه


لوئیس قصاب

مدیریت بازاریابی دیجیتال

 

کارفرمایان معمولی
صنایع به اندازه مواد شیمیایی ، آب و برق ، مد ، بهداشت ، مواد غذایی و ساخت و ساز متنوع است ، همه نیاز به مدیران عملکردی با درک روشنی از سیستم ها ، کارایی و مسائل عملیاتی دارد. فرصت هایی در نقش مدیریت و تحلیل با کارفرمایان در بخش های خصوصی ، دولتی و داوطلبانه وجود دارد.

برنامه های آموزش کارشناسی ارشد که توسط کارفرمایان بزرگ ارائه می شود اغلب به نقش های تجاری توجه می کنند. بسیاری در چندین بخش تجربه می کنند اما سایرین از ابتدا تخصص را تشویق می کنند.

اطلاعات مربوط به کارفرمایان در مشاغل ، مشاوره و مدیریت ، حسابداری ، بانکداری و دارایی ، استخدام و منابع انسانی و سایر بخش های شغلی را پیدا کنید.

اکنون کارفرمایان فارغ التحصیلان مدیریت کسب و کار استخدام می کنند

انجام پایان نامه مدیریت بازرگانی هدف از این رشته عبارت است از آشنایی دقیق با وظایف اساسی سازمانهای بازرگانی، افزایش مهارت و توانایی دانشجویان در شناخت مسائل مبتنی به مدیریت، جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات مربوط به هر یک از این مسائل، ارزیابی راه حلهای مختلف در مورد هر مسأله و تصمیم گیری و اجرای تصمیمات متخذه. در این دوره دانشجویان با فراگیری نظریه های نوین مدیریت بازرگانی قادر خواهند شد تا به عنوان محقق به پژوهش پرداخته و با تجزیه و تحلیل تخصصی مسائل مدیریتی به اداره موفقیت آمیز سازمان ها کمک نمایند.

 

انجام پایان نامه و سمینار پروپوزال مقاله تحقیق و پروژه های دانشجویی ارشد مدیریت بازرگانی

 

انجام پایان نامه مدیریت بازرگانی

 

انجام پایان نامه کارشناسی ارشد دکتری دکترا کارشناسی و کاردانی مدیریت

 

انجام پایان نامه مدیریت ساخت مالی بازرگانی ارشد صنعتی پروژه منابع انسانی در اصفهان

 

 

انجام پایان نامه های کارشناسی ارشد عمران مهندسی مدیریت ساخت

 

قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات

 

انجام فصل ۴ پایان نامه ارشد رشته مدیریت صنعتی

 

انجام پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت کارآفرینی در کرج بازرگانی دولتی

 

نحوه انجام پایان نامه ارشد مدیریت مالی مشهد تکنولوژی اجرایی آموزشی

 

انجام پایان نامه رایگان مدیریت اصفهان اهواز اراک بحران مدیریتی ورزشی

 

 

 

ارتباط تجزیه و تحلیل داده های بزرگ و شیوه های پایداری عملیاتی برای مدیریت کسب و کار پایدار

 

تجزیه و تحلیل داده های بزرگ تبدیل به مفهوم بسیار محبوب در دانشگاه و همچنین در صنعت است. این ابزار تصمیم جدید برای طراحی زنجیره های عرضه شده مبتنی بر داده ها ارائه شده است. صنایع تولیدی در معرض فشارهای عظیم برای ادغام شیوه های پایدار در کسب و کار کلی خود برای مدیریت عملیات پایدار هستند. هدف از این مطالعه بررسی پیش بینی کننده های عملکرد پایدار کسب و کار از طریق تجزیه و تحلیل داده های بزرگ در زمینه کشورهای در حال توسعه است. داده ها از شرکت های تولیدی که اقدامات پایدار را پذیرفته اند جمع آوری شد. مدلسازی معادلات ساختاری ترکیبی – مدل شبکه عصبی مصنوعی برای تحلیل ۳۱۶ پاسخ متخصصان حرفه ای هند مورد استفاده قرار می گیرد. نتایج تجزیه و تحلیل عوامل نشان می دهد که مدیریت و سبک رهبری، سیاست دولت و دولت مرکزی، ادغام عرضه کننده، فرآیند کسب و کار داخلی و ادغام مشتری تأثیر قابل توجهی بر تحلیل داده های بزرگ و روش های پایداری دارد. علاوه بر این، نتایج حاصل از مدل سازی معادلات ساختاری به عنوان ورودی به مدل شبکه عصبی مصنوعی تغذیه شدند. یافته های این تحقیق نشان می دهد که مدیریت و رهبری، سیاست دولتی و دولت مرکزی به عنوان دو عامل مهم پیش بینی کننده تحلیل داده ها و شیوه های پایداری داده ها است. نتایج ارائه دهنده بینش منحصر به فرد در شرکت های تولیدی برای بهبود عملکرد کسب و کار پایدار خود را از دیدگاه مدیریت عملیات. این مطالعه بینش های نظری و عملی را در خصوص مسائل مربوط به پیاده سازی داده ها در انجام اقدامات پایداری در سازمان های تجاری کشورهای نوظهور ارائه می دهد

 

درک احساسات پیشرفت تحصیلی نسبت به دوره تجزیه و تحلیل کسب و کار: مطالعه موردی در میان دانشجویان مدیریت کسب و کار

 

در سراسر کسب و کار، صنعت، دولت و سایر زمینه های تلاش انسان، حجم وسیعی از داده ها انباشته شده و پردازش می شود تا درک عمیق از فعالیت های افراد و بهینه سازی فرآیندهای سازمانی و خروجی ها انجام شود. فن آوری های مرتبط با تجزیه و تحلیل کسب و کار نقش مهمی در ارائه بینش های مفیدی از مقدار گسترده ای از داده ها. بنابراین برنامه های تحلیلی کسب و کار در میان فارغ التحصیلان مدیریت کسب و کار محبوب تر می شوند. از سوی دیگر، با توجه به ماهیت فنی دوره، ترس میان دانشجویان مدیریت جوان ایجاد می شود. بنابراین، اهداف اصلی تحقیق سه گانه بود؛ (۱) شناختن در مورد اینکه چگونه ارزشهای درک شده دانش آموزان، احساسات پیشرفت تحصیلی و موفقیت درک شده در یادگیری دوره های تحلیلی کسب و کار مرتبط هستند، (۲) ارزیابی نقش میانجی کننده احساسات موفقیت در رابطه بین ارزش درک شده و موفقیت، (۳) هدف از این مطالعه نیز دسترسی به اثر تعدیل کننده از زمینه های تحصیلی (فنی، غیر فنی) و جنسیت (مرد و زن) بر رابطه میانجی بین ارزش و موفقیت درک شده از طریق احساسات دستیابی به. داده های بررسی شده از ۳۷۲ دانشجوی مدیریت بازرگانی فارغ التحصیل، تفاوت معناداری در ارزش، احساسات و موفقیت درک شده با توجه به پیشینه تحصیلی و جنسیت نشان داد. علاوه بر این، مشخص شد که لذت (یکی از ابعاد احساسات) به طور قابل ملاحظه ای رابطه بین ارزش و موفقیت درک شده دانش آموزان را در تحلیلی کسب و کار می کند. همچنین مشخص شد که پیشینه دانشگاهی نقش اصلی نظارتی را در رابطه مستقیم و غیر مستقیم (از طریق احساسات) بین ارزش درک شده و موفقیت درک شده ایفا می کند

 

یک روش پشتیبانی تصمیم برای مدیریت تداوم کسب و کار ناشی از فاجعه

 

مدیریت ریسک زنجیره تامین به طور معمول با شناسایی، تجزیه و تحلیل و کاهش خطرات ناشی از کل شبکه زنجیره تامین یک شرکت روبرو می شود. مدیریت تداوم کسب و کار (BCM) بخشی از مدیریت ریسک زنجیره تامین است و یک عامل مهم رقابت برای شرکت ها با اطمینان از عملکرد صحیح فرآیندهای کسب و کار حیاتی در صورت عدم موفقیت است. اگر عملیات تجاری شدیدا مختل شود، تصمیم گیرنده شرکت با وضعیتی مواجه است که با درجه بالایی از عدم اطمینان، پیچیدگی و فشار زمان مواجه است. در چنین زمینه ای، حمایت از تصمیم می تواند ارزش قابل توجهی داشته باشد. این مقاله روش جدید حمایت از تصمیم را ارائه می دهد که منجر به BCM بهبود یافته و قوی تر برای اختلالات شدید ناشی از بلایای طبیعی می شود. این روش بخشی از برنامه ریسک ریسک فاجعه زیستی و زنجیره تامین است (ReDRiSS) برای مقابله با سطوح مختلف دسترسی به اطلاعات و ارائه تصمیم گیرندگان با تصمیم گیری قوی در مورد مسائل مربوط به تخصیص منابع. این تکنیک های سناریو، مدل های بهینه سازی و رویکردهای تئوری تصمیم گیری را در محیطی که با اطلاعات کم و یا اطلاعات کم و تغییرات پویا در طول زمان عمل می کند، ترکیب می کند. یک مطالعه موردی شبیه سازی ارائه شده است که در آن روش در BCM یک شرکت خرده فروشی مواد غذایی در برلین است که تحت تاثیر یک فاجعه پاندمی قرار گرفته است.

 

مدل مزیت کسب و کار فرودگاهی : سیستم مدیریت عملکرد جامع

 

این مطالعه برای اولین بار مدل تعالی کسب و کار فرودگاهی (ABEM) را به عنوان یک نسخه خاص از بنیاد مدیریت کیفیت اروپا (EFQM) پیشنهاد می کند و آن را در ۱۴۳ فرودگاه در سراسر جهان آزمایش می کند. بر اساس موقعیت های نظری متنوع و با استفاده از مدل سازی معادلات ساختاری، در ابتدا ابتدا کلیه زمینه های عملکرد کلیدی (KPAs) با شاخص های فردی خود را نشان می دهد و سپس شبکه پیچیده ارتباطات علی را در میان سیستم عامل های چندرسانه ای فرودگاه بررسی می کند. مسیرهای علی در یک هرم عملکردی مفهوم می شوند، جایی که تأثیر آن از طریق توانمند سازی های استراتژیک از طریق توانمندی های انسانی و عملیاتی برای تولید نتایج اولیه و ثانویه جریان می یابد. علاوه بر این، تجزیه و تحلیل عملکرد اهمیت نشان می دهد که نتایج کارکنان مهم ترین عامل موفقیت برای برتربخش فرودگاه، و پس از آن رهبری و نتایج عملیاتی است. در مجموع، این مطالعه در مورد “جعبه سیاه” فرودگاه ها را روشن می کند و تعاملات دارایی های “نرم افزاری” خود را که در سهامداران چند فرودگاه قرار دارد نشان می دهد

 

چه چیزی موجب می شود تا یک مقاله آموزشی در زمینه کسب و کار و مدیریت مورد اشاره قرار گیرد: مقاله، نویسنده یا مجله؟

 

تحقیقات خاص رشته ای دارای تاریخ غنی در ارزیابی اثر مقاله مجله و عوامل موثر بر الگوهای استنادی مقاله است. در مقابل، تحقیقات کسب و کار و مدیریت آموزش (BME) به دلیل جوانان نسبی خود به عنوان یک نظم مستقل، ادبیات هنوز هم تقسیم شده و تغییرات قابل توجهی در انواع مقاله های منتشر شده، چنین سابقه ای ندارد. اگر بورس تحصیلی BME به عنوان یک حوزه متحد و تاثیرگذار پیشرفت کند، محققان آن نیاز به شناسایی عوامل موثر بر استناد مقالات خود را، همانطور که در رشته های کسب و کار سنتی انجام شده است. این مقاله راهنمای مولفان BME در مورد عوامل است که می تواند به طور بالقوه بر نقلیه های تحقیق خود تاثیر می گذارد. همچنین مشاوران مجلات BME را در زمینه راه های تقویت نشریات خود راهنمایی می کند. با الهام از قاضی، کابل، کلبرت و رینز (۲۰۰۷) کار بر پیش بینی کننده های استناد در تحقیقات مدیریت، ما یک مدل برای پیش بینی نقل قول مقالات BME ایجاد کردیم. یافته های ما نشان داد که h-index نویسنده، اخیرا h-index مجله و تعدادی از منابع در مقاله، پیش بینی کننده های مهم مقالات مقاله BME هستند. نوع مقاله، مانند بررسی ادبیات و قطعات مفهومی، استناد به مقاله BME را پیش بینی نمی کرد، بخشی به دلیل آنست که تعداد کمی از آنها برای این زمینه انجام شده اند

 

چالش های مدیریت فرایند کسب و کار هوشمند: مقدمه ای بر موضوع خاص

 

این مقاله مبانی مدیریت فرآیندهای کسب و کار هوشمند را توصیف می کند و به عنوان یک مقاله سرمقاله به موضوع خاص مربوطه می پردازد. برای این منظور، ما یک چارچوبی را ایجاد می کنیم که سه سطح مدیریت فرآیند کسب و کار را تشخیص می دهد: مدیریت چند فرایند، مدیریت مدل فرایند و مدیریت فرآیند نمونه. برای هر یک از این سطوح، سهم عمده ای از تحقیقات پیشین را مشخص می کنیم و در مورد چگونگی جمع آوری مقالات در این موضوع خاص، درک ما از مدیریت فرایند کسب و کار هوشمند را بیان می کنیم.

 

انعطاف پذیری، مدیریت ریسک، تداوم کسب و کار و مدیریت اضطرار

 

این فصل با یک توضیح و دیدگاه تفکر انتقادی در مورد اصطلاح به طور فزاینده ای محبوب “انعطاف پذیری” آغاز می شود. جنبش انعطاف پذیری در ابتدا تحت پوشش قرار گرفته است، زیرا در بخش های عمومی و خصوصی توجه زیادی را به خود جلب کرده است و سردرگمی بیش از معنای آن و نحوه ارتباط آن با خطر مدیریت، برنامه ریزی تداوم کسب و کار، مدیریت اضطراری، حفاظت از زیرساخت های حیاتی، و سایر مفاهیم و تلاش هایی که برای چالش های تهدید و خطرات اعمال می شود. این موضوعات در این فصل توضیح داده شده است. انعطاف پذیری به سازگاری با شرایط در حال تغییر و بهبودی ناشی از اختلالات ناشی از شرایط اضطراری اشاره دارد. مباحث اضافی در این فصل عبارتند از: مدیریت ریسک و نقش آن در سازمانها، مدیریت ریسک سازمانی، انواع بیمه ها و آمادگی همه خطرات. این مباحث پایه گذاری برنامه ریزی برای جلوگیری از امنیت و از دست رفتن است.

 

مدیریت فرایند کسب و کار و مدیریت فناوری اطلاعات: ادغام گمشده

 

اهمیت فرآیندهای کسب و کار و تمرکز فناوری اطلاعات برای عملکرد سازمان های معاصر، نیازمند تمرکز ویژه در مدیریت فرآیندهای کسب و کار و مدیریت فناوری اطلاعات است. با وجود گستره وسیعی از مدیریت فرایند کسب و کار که دامنه های تجاری و فناوری اطلاعات را پوشش می دهد و تاثیر عمیق فناوری اطلاعات بر نوآوری های فرآیند، ارتباط بین مدیریت فرایندهای کسب و کار و مدیریت فناوری اطلاعات مورد بررسی قرار گرفته است. بر اساس تحلیل ادبیات قابلیت های فرایند کسب و کار و چارچوب حاکمیت فناوری اطلاعات و یافته های یک مطالعه مورد، ما نیاز به یکپارچگی افقی بین دو توابع مدیریت را برای تطبیق استراتژیک و عملیاتی کسب و کار IT فراهم می کنیم. ما همچنین استدلال میکنیم که نقش فناوری اطلاعات در سازمان بر رویکرد ادغام دو توابع و در نتیجه انتخاب سازوکارهای ادغام اثر میگذارد. با استفاده از یافته های مطالعه موردی، پیشنهاد می کنیم که فناوری اطلاعات به عنوان یک عامل بازرگانی، به دنبال همگرایی پیوسته و متقابل در سطوح برنامه ریزی استراتژیک و عملیاتی است. بر اساس استدلال منطقی، ما پیشنهاد می کنیم که فناوری اطلاعات به عنوان یک راننده استراتژیک الزام آور یکپارچگی متقابل در هر دو سطح است

 

تأثیر جو و طراحی چیدمان فروشگاه‎های اینترنتی بر رفتار خرید آنی آنلاین مشتریان

 

انجام پایان نامه مدیریت بازرگانی هدف این مقاله بررسی تأثیر جو و طراحی چیدمان ادراک‎شدۀ فروشگاه‎های اینترنتی، بر رفتار خرید آنی آنلاین مشتریان است که رفتار عجولانه، رفتار مرورگرانه و لذت خرید به‎عنوان متغیرهای میانجی آن در نظر گرفته شده‎اند.تحقیق حاضر از نظر هدف کاربردی و از نظر گردآوری اطلاعات توصیفی پیمایشی است. در این مطالعه داده‎ها با استفاده از روش تحقیق میدانی و به‎کارگیری پرسشنامه جمع‎آوری شده‎اند. جامعۀ آماری آن کلیۀ شهروندان تهرانی است که دست‎کم یک بار خرید اینترنتی را تجربه کرده‎اند. به‎کمک روش نمونه‎گیری در دسترس ۳۸۴ نفر از جامعۀ آماری برای حجم نمونه انتخاب شدند. پایایی پرسشنامه از طریق آلفای کرونباخ ۹۵/۰ به‎دست آمد و روایی آن نیز با بهره‎مندی از چند متخصص جامعۀ آماری و همچنین AVE اندازه‎گیری شد و به تأیید رسید. پردازش داده‎ها از طریق نرم‎افزار‎های SPSSو SMART PLS انجام گرفت. یافته‎های پژوهش حاکی از تأثیر مستقیم چیدمان فروشگاه‎های اینترنتی ادراک‎شده بر خرید آنی آنلاین است، اما پایین بودن ضریب مسیر برای جوّ فروشگاهی، به‎دلیل تأثیر زیاد چیدمان فروشگاهی است و در بررسی تأثیرات منفرد جوّ فروشگاه این مقدار نیز معنادار شد.

 

 

 

انجام پایان نامه مدیریت بازرگانی مالی ساخت صنعتی پروژه بازاریابی ارشد اجرایی الکترونیک دولتی کارآفرینی تکنولوژی داخلی منابع انسانی استراتژیک فناوری اطلاعات

 

نقش توانمندسازی روان‎شناختی و تمایل به کارآفرینی کارکنان در رابطه بین بازارگرایی و نوآوری سازمانی

 

انجام پایان نامه مدیریت بازرگانی این پژوهش با هدف شناسایی و تبیین تأثیر متغیر بازارگرایی بر نوآوری با توجه به اثر میانجی توانمندسازی روان‎شناختی کارکنان و اثر تعدیل‎گر متغیر تمایل به کارآفرینی اجرا شد. پژوهش حاضر از نظر روش، توصیفی از نوع پیمایشی است. جامعۀ آماری پژوهش حاضر را ۲۵۰ نفر از کارکنان شرکت بهره‎برداری نفت و گاز آغاجاری واحد کرنج دربرمی‌گیرد. داده‌ها به‎کمک پرسشنامه‌ای گردآوری شدند که روایی و پایایی آن به تأیید رسید. برای تجزیه‌وتحلیل داده‌ها، از مدل‌سازی معادلات ساختاری و تکنیک حداقل مربعات جزئی استفاده شده است. یافته‎ها نشان می‎دهد اثر بازارگرایی سازمان تأثیر مثبت و معناداری بر نوآوری دارد و اثر توانمندسازی روان‎شناختی کارکنان تأثیر مثبت و معناداری بر نوآوری دارد. اثر توانمندسازی روان‎شناختی کارکنان در رابطۀ بین بازارگرایی و نوآوری تأیید شد. اثر تعدیل‎گری متغیر تمایل به کارآفرینی سازمان بر رابطۀ بین بازارگرایی سازمان و نوآوری تأیید نشد، این در حالی است که اثر مستقیم متغیر تمایل به کارآفرینی بر نوآوری به تأیید رسید.

انجام پایان نامه حسابداری

 

 

انجام پایان نامه مدیریت بازرگانی مالی ساخت صنعتی پروژه بازاریابی ارشد اجرایی الکترونیک دولتی کارآفرینی تکنولوژی داخلی منابع انسانی استراتژیک فناوری اطلاعات

 

مطالعۀ شبکه‌نگاری برای شناسایی ابعاد زمینه‌ای تجربۀ مشتریان خدمات صنعت بانکداری

 

انجام پایان نامه مدیریت بازرگانی در پژوهش‌های انجام شده در سال‌های اخیر بازاریابی، تمایل فراوانی به شناخت تجربۀ مشتریان تمام سازمان‌ها دیده می‌شود. هدف پژوهش حاضر، دستیابی به این شناخت در صنعت بانکداری ایران با استفاده از روش تحقیق کیفی شبکه‌نگاری است. روش تحقیق کیفی شبکه‌نگاری، نوعی روش تحقیق مردم‌نگاری با استفاده از ظرفیت‌های روزافزون اینترنت و شبکه‌های رو به رشد اجتماعی است که برای شناخت نظر مشتریان سازمان بسیار مفید است و در حال حاضر در این زمینه تحقیقات زیادی انجام نشده است. تحقیق حاضر ضمن بررسی نظر کاربران شبکه‌های اجتماعی فیسبوک و لینکد‌این در ذیل مطالب مندرج در صفحات مربوط به بانک‌های ایرانی، تجربۀ مشتریان این صنعت را تحلیل نموده و مقوله‌های اطلاع‌رسانی و ارتباط، آموزش، سهولت، مشتری‌مداری، برند، سرعت، کیفیت و نوآوری را استخراج کرده است و بر اساس آنچه استخراج شده، پیشنهادهایی برای بانک‌ها ارائه نموده است.

 

 

 

انجام پایان نامه مدیریت بازرگانی مالی ساخت صنعتی پروژه بازاریابی ارشد اجرایی الکترونیک دولتی کارآفرینی تکنولوژی داخلی منابع انسانی استراتژیک فناوری اطلاعات

 

تبیین استفاده از رسانه‌های اجتماعی در تعاملات میان شرکت‌های بیمه، نمایندگی‌های فروش و مشتریان

 

انجام پایان نامه مدیریت بازرگانی مطالعۀ حاضر، پژوهشی کاربردی است که با هدف بررسی تأثیر استفاده از رسانه‌های اجتماعی در تعاملات میان شرکت‌های بیمه، نمایندگی‌های فروش و مشتریان انجام شده است. جامعۀ آماری این تحقیق مدیران شعبۀ مرکزی بیمۀ ایران، نمایندگی­های فروش بیمه و مشتریان بیمۀ ایران در استان گیلان است. حجم نمونه در سه سطح یاد شده با استفاده از فرمول کوکران در سطح خطای ۵ درصد، به‎ترتیب ۳۲، ۱۳۸ و ۴۱۴ نفر محاسبه شد. فرضیه‌های پژوهش با استفاده از رگرسیون‎ خطی تک­متغیره و سلسله‎مراتبی آزمون شدند. نتایج نشان می­دهد کاربرد رسانه‎های اجتماعی در شرکت بیمه، به کاربرد آن در نمایندگی بیمه و مشتریان می­انجامد. همچنین نتایج این مطالعه گویای این است که فراوانی تعامل با مشتریان، رابطۀ بین کاربرد رسانه‎های اجتماعی در سطح شرکت و نمایندگی بیمۀ ایران را تقویت می‎کند. در نتیجۀ دیگر این تحقیق مشخص شد به‎کارگیری رسانه­ های اجتماعی توسط نمایندگی بیمه، عملکرد فروش نمایندگی و عملکرد برند شرکت بیمه را افزایش و بهبود می­ دهد.

 

 

 

انجام پایان نامه مدیریت بازرگانی مالی ساخت صنعتی پروژه بازاریابی ارشد اجرایی الکترونیک دولتی کارآفرینی تکنولوژی داخلی منابع انسانی استراتژیک فناوری اطلاعات

 

توسعۀ محصولات جدید کنجدی، تحلیلی بر مشخصات کیفی محصول و فرایند با کاربرد روش‌های QFD و DOE

 

انجام پایان نامه مدیریت بازرگانی توسعۀ صنایع غذایی یکی از محرک‎های اصلی رشد اقتصادی در بسیاری از کشورهای در حال توسعه محسوب می‌شود. صنایعی موفق‌ هستند که بتوانند فعالیت‌های خود را با خواسته‌های مشتریان هماهنگ کنند. توسعۀ محصول جدید، رویکرد نوینی برای مواجهه با تغییرات محیطی و مقدمه‎ای برای ورود به فضای رقابتی است. هدف از این تحقیق، شناسایی نیازهای جدید مشتریان محصولات کنجدی؛ تبدیل نیازهای جدید به مشخصات کیفی محصول و فرایند و ارزیابی بهبود کیفیت محصول جدید است. برای این منظور، در پژوهش حاضر از دو تکنیک گسترش عملکرد کیفی، طراحی آزمایش‌ها و مدل توسعۀ محصول جدید کوپر استفاده شد. جامعۀ هدف، بانوان ۱۵ تا ۳۵ سال شهرستان اردکان بود. ابتدا از مشتریان دربارۀ محصول جدید نظرخواهی شد و در ماتریس خانۀ کیفیت قرار گرفت، سپس با بهره‎مندی از نظر خبرگان، ماتریس‌های بعدی شکل گرفت. با شناسایی عوامل مؤثر در کیفیت ارده و طرح‌های تاگوچی، ارده‌های ترکیبی (محصول جدید) بهبود یافت. به‌منظور بهبود کیفیت محصول، باید کنترل بیشتری بر‌ عامل‌های مؤثر، فرایند پخت کنجد (به مدت ۲۰ساعت) و همچنین نوع بادام زمینی (ایرانی) صورت گیرد.

 

 

 

 

مدیریت بازرگانی که سرآغاز آن کشور فرانسه می‌باشد، از دانشگاه ESCP Europe شروع شده است و به بحث درمورد پیرامون چگونگی کنترل سود، سرمایه، هزینه و استفادهٔ بهینه از امکانات موجود می‌پردازد. می‌توان گفت که هدف از این رشته آشنایی دقیق با وظایف اساسی سازمان‌های بازرگانی، افزایش مهارت و توانایی دانشجویان در شناخت مسائل مبتنی بر مدیریت، جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات مرتبط به هر یک از این مسائل، ارزیابی راه‌حل‌های مختلف در مورد هر مسئله، تصمیم‌گیری و اجرای تصمیمات می‌باشد. تیلور پایه‌گذار این علم در مکتب کلاسیک بوده است. از استادان مدیریت در ایران می‌توان اشخاصی همچون: دکتر مهدی الوانی، دکتر علی رضاییان، دکتر علی‌اکبر فرهنگی و دکتر سید رضا سید جوادین را نام برد. از دیگر بحث‌های مدیریت بازرگانی بازاریابی می‌باشد که در سال‌های اخیر به جایگاه باارزشی دست یافته است و به عنوان یک علم شناخته می‌شود. شرکت‌های بزرگ همواره درسال‌های اخیر هزینه‌های سنگینی را برای این مقوله در نظر گرفته و بازخورد مناسبی از آن دریافت نموده‌اند. بازاریابی خود به شاخه‌های متعددی تقسیم گردیده و دانشگاه‌ها سعی در پرورش متخصصین در شاخه‌های مختلف این علم نموده‌اند. بازاریابی را می‌توان به شاخه‌های متعددی تقسیم کرد که مهم‌ترین آن‌ها بازاریابی داخلی و بازاریابی بین‌المللی هستند.

 

 

 

 

 

انجام پایان نامه مدیریت بازرگانی مالی ساخت صنعتی پروژه بازاریابی ارشد اجرایی الکترونیک دولتی کارآفرینی تکنولوژی داخلی منابع انسانی استراتژیک فناوری اطلاعات

 

 

انجام پایان نامه مدیریت بازرگانی

انجام پایان نامه مدیریت بازرگانی

مدیریت تداوم کسب و کار شرکت های کوچک و متوسط

 

مفهوم مدیریت تداوم کسب و کار (BCM) به تازگی با آن روبرو بوده است با توجه به شرکت های کوچک و متوسط ​​(SME) در تایلند و تنها چند مطالعات مربوطه انجام شد. بنابراین، مطالعه حاضر با هدف ایجاد درک بهتری از عملکرد فعلی BCM توسط SME ها و نیز نشان دادن نیازهای کمک به آنها است. داده ها از ۱۳۶ مؤسسه در تایلند از طریق پرسشنامه ای جهت مدیریت برتر انتخاب شدند. در حالی که این مطالعه نشان می دهد که میزان قابل توجهی از تجربه تایلندی فاجعه آمیز SME، سطح پایین آمادگی برای تداوم کسب و کار را نشان می دهد، از جمله عدم ایجاد یک تداوم کسب و کار نوشته شده برنامه (BCP). با وجودی که دانش BCM و نیازهای آموزشی مربوطه در بین SMEs متفاوت است، نتایج نشان می دهد که آمادگی درک فاجعه، دانش مداوم مداوم و نیازهای آموزشی با مقیاس اندازه کسب و کار، دوره عملیات و تجربه فاجعه رابطه مثبت دارد. بنابراین، این مطالعه اهمیت گسترش پشتیبانی به کسب و کارهای کوچک، به ویژه کسانی که در مناطق فاجعه بار هستند، برجسته می شود. به همان اندازه مهم است که هر دو بخش دولتی و خصوصی می توانند نقش مهمی در ارتقاء شیوه های BCM در بین SMEs ایفا کنند. نیاز به “تجارت” برای ادغام مدیریت ریسک فاجعه، از جمله تداوم کسب و کار، در مدل های تجاری و شیوه های خود از طریق فاجعه سرمایه گذاری آگاه از خطر، به ویژه در شرکت های کوچک، کوچک و متوسط ​​”(سومین کنفرانس جهانی کاهش خطر بحران ها) (TWCDRR)، ۲۰۱۵، ص.۲۳).

با توجه به تلاش ها در چارچوب عملیاتی هیگو (HFA) 2005-2015: “ایجاد انعطاف پذیری ملل و جوامع به حوادث” در اولین کنفرانس جهانی کاهش ریسک فاجعه در سال ۲۰۰۵، میزان مرگ و میر ناشی از بلایای در برخی کشورها کاهش یافته است (TWCDRR ، ۲۰۱۵؛ دفتر کاهش آسیب های سازمان ملل متحد (UNISDR)، ۲۰۱۳). با این حال، خطرات به مردم و دارایی های اقتصادی به دلیل ناتوانی در رفع خطرات اساسی مربوط به جمعیت سریع و رشد اقتصادی و زنجیره های عرضه جهانی شده) UNISDR، ۲۰۱۳، ۲۰۱۵ (افزایش یافته است. دفتر سازمان ملل متحد برای کاهش خطر بروز حوادث (UNISDR) فاجعه را “یک اختلال جدی در عملکرد جامعه یا جامعه … است که بیش از توانایی جامعه یا جامعه تحت تأثیر استفاده از منابع خود است” را تعریف می کند (۲۰۰۹، ص. ۱۳) در این تحقیق، “فاجعه” به وضعیت بحرانی اشاره دارد که ناشی از تخریب ناشی از خطرات طبیعی مانند عوامل هیدرو هواشناسی و ژئوفیزیک است. منطقه آسیا و اقیانوس آرام منطقه ای است که بیشترین فاجعه را در جهان دارد و حدود ۴۳ درصد از بلایای طبیعی بین سال های ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۳ را در سراسر جهان تجربه کرده است (کمیسیون اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل برای آسیا و اقیانوسیه، ۲۰۱۵). تاثیرات این بلایای طبیعی در مورد کسب و کار بسیار زیاد بود. بیش از ۵۵ تا ۹۵ درصد از خسارات ناشی از بلایای طبیعی در منطقه بین سال های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۱، توسط بخش خصوصی (مرکز آماده سازی آسیب پذیری آسیا، ESCAP و R3ADY آسیا و اقیانوسیه، ۲۰۱۵) تامین شده است. در ده سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۴، تایلند به طور متوسط ​​به طور متوسط ​​در چهار سالگی تحت تاثیر چهار حادثه قرار گرفت و ۱۸۰ نفر از دست رفته و بیش از ۴٫۲ میلیارد دلار در هر سال آسیب دیدند (EM-DAT، ۲۰۱۵). در طول این دوره، تایلند در سال ۲۰۰۴، بلایای طبیعی مانند زمین لرزه اقیانوس هند را تجربه کرد

 

این مطالعه تلاش کرد تا درک ما از شیوه های کنونی BCM توسط تایلندی را افزایش دهد SME ها و چالش ها و نیازهای کمک آنها. به رغم محدودیت های تحقیق، این مطالعه چندین شواهد ارزشمند ارائه داد. اول، هرچند SME های تایلندی در ده سال از سال ۲۰۰۴ و ۲۰۱۴ بلافاصله پس از وقوع بلافاصله در معرض انقراض بودند، آمادگی آنها برای تداوم کسب و کار همچنان محدود یا کم است. دوم اینکه، بیشتر SME ها دارای تجربه فاجعه بودند، بیشتر آنها آمادگی داشتند، از جمله یک BCP نوشته شده، دانش پیوسته کسب و کار و نیازهای آموزشی خود را متوجه شد. سوم، SME هایی که در مقیاس وسیع و یا در دوره های طولانی عمل می کنند، احتمال بیشتری برای بلایای طبیعی آماده می شوند و آگاهی از تداوم کسب و کار و نیازهای آموزشی آنها است. چهارم، مطالعه همچنین کشف کرد که چالش های عمده برای SMEs در اجرای BCM به دلیل محدودیت های مالی و دانش محدود است. به طور کلی، یافته ها نشان می دهد محدودیت منابع خاص و آسیب پذیری کوچک است
بنگاه ها و بنابراین نیاز به پشتیبانی بیشتر هدفمند و استراتژیک به SMEs با تمرکز بر کسب و کارهای کوچک در حوزه های فاجعه بار وجود دارد. دولت تایلند می تواند نقش مهمی در ایجاد یک محیط مناسب برای گسترش فعالیت های BCM توسط SMEs ها از طریق افزایش آگاهی، ارائه اطلاعات مربوط به فاجعه و ابزارهای عملی و بهبود مشوق های مالی بازی کند. دولت همچنین می تواند تجربه و اشتراک دانش را از طریق شرکت های بزرگ و همچنین SME ها تسهیل کند. به همان اندازه مهم است که شرکت های بزرگ می توانند از کسب و کارهای کوچک به عنوان بخشی از CSR یا روش های جامع BCM خود حمایت کنند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی