انجام پایان نامه مهندسی صنایع و مدیریت - انجام پایان نامه دکتری تخصصی

انجام پایان نامه مهندسی صنایع و مدیریت و پروپوزال حرفه ای مدیریت برق عمران روانشناسی و thesis 09104603123 انجام پایان نامه دکتری و کارشناسی ارشد و دکتری

انجام پایان نامه مهندسی صنایع و مدیریت - انجام پایان نامه دکتری تخصصی

انجام پایان نامه مهندسی صنایع و مدیریت و پروپوزال حرفه ای مدیریت برق عمران روانشناسی و thesis 09104603123 انجام پایان نامه دکتری و کارشناسی ارشد و دکتری

انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی مهندسی صنایع و مدیریت و پروپوزال حرفه ای مدیریت برق عمران روانشناسی انجام پایان نامه دکتری و کارشناسی ارشد و دکتری در تمامی رشته ها بهترین موسسه انجام پایان نامه حقوق و مهندسی صنایع, پدافند غیرعامل و مدیریت,اقتصاد,تحلیل آماری,شبیه سازی نرم افزاری پروژه های دانشجویی
آدرس ایمیل؛ DRTAHQIQ@GMAIL.COM
تماس: 09104603123
سایت: http://drtahqiq.website2.me/

۸ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

May 20, 2019

مدیریت زنجیره تامین سبز

معیارهای مدیریت زنجیره تامین سبز GSCM برای توضیح برنامه ریزی سبز، کنترل مواد و جریان های اطلاعاتی خارجی، مورد انجام پایان نامه استفاده واقع شده اند. محققان، این شاخص ها را به استراتژیک، بین سازمانی، و کیفیت خدمات داخلی، تقسیم بندی کرده اند که چالش انتخاب تامین کننده سبز و خرید برای بهبود رقابت پذیری شرکت را مد نظر قرار می دهد.

وی و قاضی (2005)، هفت فاکتور بحرانی را در تحقیقشان برای مدیریت محیطی شناسایی نموده اند: تعهد مدیریت ارشد، مشارکت کل کارکنان، آموزش، استفاده از محصولات و طراحی فرایند سبز، مدیریت تامین کنندگان، ارزیابی، و مدیریت اطلاعات. چو و چانگ (2008)، سیستمی را پیشنهاد نموده اند که گزینه های تامین کنندگان را که از استراتژی مدیریت زنجیره تامین SCMاستفاده می کند برای شناسایی شاخص های صلاحیت تامین کننده، ارزیابی می کند، و مدل حاصل، امکان می دهد که تصمیم گیرندگان، عوامل ریسک تامین کنندگان منفرد را به فرایند تصمیم گیری نهایی وارد نمایند.

بعلاوه، ژو و همکاران (2008)، مجموعه ای از اقدامات GSCM را در نظر گرفته اند که برای مدیریت لجستیک سودمند است، که شامل کاهش بسته بندی و ضایعات، ارزیابی تامین کنندگان بر اساس عملکرد زیست محیطی، توسعه محصولات دوستدار طبیعت، و کاهش انتشار کربت مربوط به حمل و نقل کالاها می باشد. والکر و دی سیستو و مک بین (2008)، مدیریت زنجیره تامین سبز GSCM ی را ارائه نموده اند که تمام جنبه های LCA، از استخراج مواد خام در فازهای طراحی، تولید و توزیع تا استفاده از محصولات توسط مصرف کنندگان و دفع محصول در پایان LCAرا پوشش می دهد.

از این رو، یک تامین کننده سبز، برای برآوردن معیارهای GSCM توسط شرکت و برای تعیین پایداری تامین کننده لازم است.

این پژوهش ها، مشتریان، تولید کننده، و تامین کنندگان را با هم در بررسی جنبه ها و معیارهایشان، دخیل ننموده اند.

در پایان، عملکرد اقتصادی، دلیل مهمی برای این موضوع است که چرا شرکت های تولیدی بدنبال بکارگیری اقدامات زیست محیطی هستند. مطالعات قبلی، نشان می دهد که موفقیت در پرداختن به مسائل زیست محیطی، میتواند فرصت های جدیدی برای رقابت و را هاهی جدید برای افزودن ارزش به هسته اصلی کسب وکار و اقدامات زیست محیطی، فراهم نماید.

برای مثال، GSCM های داخلی و خارجی، روابط مثبتی با عملکرد اقتصادی سازمانی بعنوان جزئی از پیشنهاد های برد-برد دارند. یک رویکرد خرید آگاهانه بلحاظ طیست محیطی، باید سازگار با نیازهای مشتری و همچنین مقررات باشد. مطالعات بسیار اندکی وجود دارد که این ساختارهای حلقه بسته و باز را برای حل یک راه حل خاص، بکار می گیرد. تئوری مجموعه فازی، به ابهام زبانی می پردازد که برای بیان شاخص های کیفی استفاده می شود، درحالیکه ANP روابط وابستگی متقابل را در نظر می گیرد.

چن و پالراج (2004)، اظهار داشتند که تمرکز مشتری، اولویت رقابتی، خرید استراتژیک، و حمایت مدیریت ارشد، بطور مستقلی مرتبط هستند؛ توجیه این استقلال ها مشکل است و این ادعا، استدلالات مختلفی در میان پژوهش ها بدنبال داشته است. این رویکرد، استانداردهای محیطی ای را در خط مشی های خرید برای تامین کنندگان وضع می کند که انتخاب تامین کننده، ارزیابی، و توسعه روابط را شامل می شود. برخی پژوهش ها، انتخاب فروشنده از دیدگاه های مدیریتی محیطی به ملاحظات کیفی و کمی را بررسی می کند. از این رو، جنبه های این پژوهش، کنترل فرایند (AS1)، مشارکت تامین کننده (AS2)، تمرکز مشتری (AS3) و حمایت مدیریت ارشد (AS4) را پیشنهاد می کند. این رویکرد، مرتبط ترین فعالیت ها، اجزا، و مشخصاتی را که بعنوان معیار در ادبیات GSCM بچشم می خورد، یکپارچه می سازد.

کنترل فرایند (AS1) به معنی تمرکز بیشتر بر اقدامات آگاهانه محیطی، شامل کاهش منابع، حذف ضایعات، بازیافت و استفاده مجدد،خالص سازی، و جایگزینی مواد بدن تغییر مشخصات مواد است.

این جنبه شامل کاهش استفاده از آب تازه و افزایش بازیافت پذیری (C1)؛ کاهش انتشار مواد سمی و خطرناک (C2)؛ کاهش انتشار گازهای گلخانه ای  (c3)؛ کاهش مقدار ضایعات سمی تولید شده (C4)؛ و کاهش ضایعاتی است که بوسیله تامین کنندگان مواد/خدمات طرف قرارداد ایجاد می شود (C5).

جانسون 2009، مجموعه ای از معیارها را شناسایی کرده است که بر موفقیت مشارکت تامین کننده (AS2) تاثیر دارد و با بحث درباره مضامین در حال ظهور بصورت زیر استنباط می نماید: ایجاد یک مسیر ممکن برای برون سپاری برای ارزیابی چرخه زندگی مواد و بسته بندی همراه با مشارکت تامین کننده(C6)، شکل دهی شراکت محلی بین تامین کنندگان (C7)؛ افزایش دوام محصولات (C8)؛ افزایش درصد محصولاتی با خط مشی های بازیافت (C9)؛ و کاهش نرخ محصولات معیوب یا افزایش نرخ راندمان محصول (C10).

افزایش نرخ بهبودهای پیشنهادی توسط کارمندان در کیفیت، سلامت اجتماعی و محیطی و عملکرد ایمن (C17)؛ استفاده از نوآوری های فناورانه بعنوان راه حل اصلی برای افزایش پایداری(C18) ؛ و استفاده از طرحی که در آن تمام محصولات سبز بتواند تجزیه، استفاده مجدد و بازیافت و عاری از مواد خطرناک باشد (C20)، تاکید دارد. مدیریت ارشد، به توازن بین مزایای بلندمدت و کوتاه مدت در عملیات کسب وکار تاکید دارد.

جدول 1، شرحی از این پژوهش درباره جنبه ها و معیارهای مورد نظر ارائه می کند. این ارزیابی، یک مساله MCDM معمول است که بر مبنای جنبه ها و معیارهای مختلف بوده و درباره معیارهایی بحث می کند که مرتبط با GSCM است. این ارزیابی باید بطور خاص مرتبط با تعیین این موضوع باشد که چه جنبه ها و معیارهایی، شرکت را قادر به پایداری در بلندمدت نموده است

جدول 1

معیارهای پیشنهادی GSCM

هدف

جنبه ها

معیارها

مدیریت زنجیره تامین سبز







کنترل فرایند (AS1)





مشارکت تامین کننده (AS2)





تمرکز مشتری (AS3)






حمایت مدیریت ارشد (AS4)





کاهش استفاده از هوا و آب تازه و افزایش بازیافت پذیری (C1)

کاهش انتشار مواد سمی و خطرناک (C2)

کاهش انتشار گازهای گلخانه ای (C3)

کاهش مقدار ضایعات خظرناک تولید شده (C4)

کاهش ضایعات تولید شده بوسیله تامین کنندگان مواد/خدمت طرف قرارداد (C5)

درصد تامین کنندگان مشارکت کننده در ارزیابی دوره زندگی بسته بندی یا مواد خام (C6)

درصد تامین کنندگان محلی (C7)

افزایش پایداری محصولات (C8)

افزایش درضد محصولات با خط مشی های بازیافت (C9)

کاهش نرخ محصولات معیوب یا افزایش نرخ عملکرد محصولات (C10)

حفظ مشتری/ درصد رشد مشتریان موجود (C11)

جذب مشتری: تعداد مشتریان سبز جدید/مجموع درآمد به مشتریان سبز جدید (C12)

رضایت مشتری از طراحی و محصولات سبز (C13)

سودآوری مشتری/تامین کننده از محصولات سبز (C14)

کیفیت خدمت: نرخ شکایت مشتری/تامین کننده (C15)

دستیابی به ساعت از دست رفته کاری صفر بعلت آسیب ها و بیماری (C16)

افزایش نرخ بهبود های پیشنهادی توسط کارکنان در کیفیت، سلامت اجتماعی و محیطی و عملکرد ایمنی (C17)

افزایش آموزش مشتری درباره دانش سبز (C18)

نوآوری فناورانه بعنوان راه حل اصلی برای ناپایداری (C19)

زراحی تمام محصولات سبز بصورت تفکیک پذیر، قابل استفاده مجدد یا قابل بازیافت، بدون مواد خطرناک (C20)

تهیه شده در موسسه انجام پایان نامه Drtahqiq

  • ۰
  • ۰

درج آگهی رایگان دیوار

در یک سطح روانشناختی، دقیقا چه چیزی باعث می شود که یک نام تجاری را بیش از رقیب انتخاب کنید؟ آنچه که ممکن است به نظر ساده انتخاب باشد، بیشتر به روش های متقاعد کننده ای که توسط تبلیغ کنندگان استفاده می شود، بیشتر است تا مصرف کنندگان به نوعی در مورد یک محصول حساس باشند. درج آگهی رایگان

در تبلیغات، طیف گسترده ای از راه های جلب توجه مخاطبان شما وجود دارد. این تجدید نظر را می توان به رویکردهای عاطفی و منطقی تقسیم کرد. بازاریابان باید بدانند که کدام نوع تجدید نظر در تبلیغات، به نفع مخاطبان هدف، موثر خواهد بود.

در این مقاله، ما 23 درخواست تبلیغی عمده را به همراه نمونه هایی از نحوه استفاده آنها از شرکت های برتر نشان می دهیم.

ما همچنین یک ویدیو در این زمینه برای کمک به شما در درک بهتر آن ایجاد کردیم. برای تماشای فیلم یا رفتن به انتهای پست اینجا را کلیک کنید

مرتبط: استعاره های بصری: 20 آگهی خلاق و آنچه شما می توانید از آنها یاد بگیرند

How Does Bitcoin Mining Work?

 

bitcoin

.

 
تجدید نظرات عاطفی

جذابیت احساسات مخاطبان شما را می توان از طریق تصاویر قوی، متن تاثیرگذار یا موسیقی قدرتمند بدست آورد. درخواست تجدید نظر عاطفی بیشتر به احساسات و ادراکات بستگی دارد به منطق یا دلیل برای تحریک عمل.

 
درخواست شخصی
23-تبلیغات-تجدید نظر-به-تعامل-و انگیزه-شخصی-درخواست

این آگهی چاپ شده توسط گیلت نه تنها از رسانه های مخلوط برای توجه استفاده می کند (کاغذ شانه ای در یک مجله)، بلکه به نگرانی های شخصی پدران نیز احترام می گذارد. در این آگهی آمده است که تحقیقات نشان می دهد که چقدر پوست و پوست به پوست مربوط می شود برای نوزادان و سوالاتی در مورد چگونگی پایان خمیدگی آنها که می خواهند به اشتراک بگذارند. در حالی که تجدید نظر شخصی به پدران جدید هدایت می شود، کودکان بدون فرزند هنوز پیام کیفیت را درک می کنند.

 
درخواست اجتماعی
23-تبلیغات-تجدید نظر-به-تعامل-و انگیزه-اجتماعی-درخواست-2

مردم توسط آنچه که دیگران در اطرافشان انجام می دهند انگیزه می گیرند. در این آگهی IKEA، یک مرجع روشن به نمایش تلویزیونی غافلگیرکننده محبوب، Game of Thrones وجود دارد. این سال، طراح سر لباس برای نمایش نشان داد چگونه کلاه Jon Snow در واقع ساخته شده از فرش IKEA مقرون به صرفه است. تبلیغات غالبا به نیاز مصرف کنندگان به احساسات بخشی از چیزی یا گنجانده می شود: حتی Game of Thrones تلاش می کند با خرید در IKEA، مانند هر کس دیگری، درآمد داشته باشد.

 
درخواست ترس
23-تبلیغات-تجدید نظر به تعامل و انگیزه-ترس

با استفاده از تصاویری قوی، تبلیغات می توانند بر روی ترس های پنهان ترسیم شوند. برخی از تبلیغات بر ترس شخصی ترسیم می شوند، در حالی که دیگران احساس خستگی می کنند. در این آگهی گرافیکی، ترس از دست دادن چیزی عالی می تواند مردم را به اقدام و کمک به نجات جنگل ها انگیزه دهد

درخواست تجدید نظر

تصویر: https://visme.co/blog/wp-content/uploads/2017/11/23-Advertising-Appeals-to-Engage-and-Motivate-Humor-Appeal.jpg
23-تبلیغات-تجدید نظر به تعامل و انگیزه-طنز-تجدید نظر

طنز میتواند به آنچه که ممکن است در عین حال آگهی عامیانه و مورد انتظار باشد، تسکین یابد. نوع مناسب طنز توجه توجه شما را به جذب آلی از مخاطبان خود جلب خواهد کرد. طنز میتواند خطرناک باشد، بنابراین کسب و کارها باید قبل از تعهد به چیزی که می تواند توجه منفی را در صورت سوء تفاهم وجود داشته باشد، باید خود و مخاطب خود را بداند. ویرجین موبایل همیشه مرزها را با جوک های متهم به جنس مخالف می کشد و این طنز اتوبوس درست است که کوچه های تبلیغاتی خود را درست کرده اند.

 
درخواست تجدید نظر

همه ما می دانیم که بسیاری از ورزشکاران حرفه ای، بازیگران، بازیگران و مشاهیر که محصولات را فشار می دهند، لزوما بخش مهمی از محصول نیست، اما اثر هنوز احساس می شود. میلا کونیس تقریبا با فرآیند دمیدن جیم بم ارتباط زیادی دارد، اما او قویترین تأمین کننده محصول است. متغیرهای اقتصادی زیبا، قوی و باور نکردنی با ویسکی آشنا است، بازیگر مهر و موم خود را بر روی نام تجاری قرار می دهد و قدرت را بدون اینکه در صنعت به عنوان نوعی حرفه ای باشد، اضافه می کند.

مشاهیر، ورزشکاران و تأثیرگذارهای نام بزرگ اغلب برای تأیید محصولات به منظور افزایش محبوبیت استفاده می شوند، گرچه علت ایجاد، هدایت یا دانش صنایع به هیچ وجه (یا کمی) نیست. دنیای آگهی (یا دنیای ورزش) هرگز فراموش نخواهد کرد که جو ناته تأیید جوراب شلواری را، که مسلما از آن استفاده نکرده است.

 
درخواست جنسی

تصویر: https://visme.co/blog/wp-content/uploads/2017/11/23-Advertising-Appeals-to-Engage-and-Motivate-Sexual-Appeal.jpg
23-تبلیغات-تجدید نظر-به-تعامل و انگیزه- درخواست جنسی-

یکی از محبوب ترین تجارب تبلیغاتی این است که جنسیت فروش می کند. مردم از مدل های سکسی و عکس های "سکسی" استفاده می کنند که بیننده را هیجان زده می کند. از راز ویکتوریا به Hardees، علامت های تجاری از تجارب جنس نامحدود برای فروش محصولات و خدمات استفاده می کنند.

از آنجا که این اغلب درخواست تجدید نظر در مورد آگهی های تبلیغاتی است، شرکت هایی مانند Hardees با یک کمپین "Food Not Boobs" تغییر کرده اند. مارک هایی مانند کالوین کلین و لوی جینز بر روی یک جنبش مبتنی بر سرسختی بیشتر تمرکز می کنند تا ارزش محصول خود را نشان دهند (که بیشتر از تلاش برای فروش فست فود مورد علاقه بیشتر است).

 
درخواست عاشقانه

یک احساس عاشقانه می تواند مردم را به یک لحظه دلتنگ که باعث احساسات می شود. عاشقانه لزوما به ارتباط با روابط نیست، بلکه احساس احساس قدرتمند است که الهام بخش و آرمانی است.

این آگهی لئو ممکن است یک روابط عاشقانه را نشان دهد، اما نوستالژی شیرین دو دلدادگی کودکی است که واقعا تماشاگران را به داستان می اندازد و ارزش آنچه که محصولات Lowe ارائه می دهد: ساخت خانه، نه تنها خانه سازی.

مرورگر ما از برچسب ویدیو پشتیبانی نمی کند.
آیا می خواهید آگهی های بصری چشمگیر خود را ایجاد کنید؟

    را انتخاب کنید از ده ها تن از قالب های حرفه ای طراحی شده است
    ایجاد تبلیغات بنر، گرافیک رسانه های اجتماعی و غیره
    هر چیزی را سفارشی کنید تا تصویر و محتوای برند شما مناسب باشد

ثبت نام. رایگان است.

 
درخواست جوانان

مردم اغلب نمی خواهند سنشان را قطع کنند و قطعا نمی خواهند احساس قدیم کنند. در این تجارت Snickers، جوان، احساس پیری، بدبختی و گرسنگی را تجربه می کند. این جذابیت نه تنها این است که جوانان فعال و شاد را حفظ می کنند مخاطبان جوان تر جذابیت را به نوار آب نبات می رسانند، بلکه با نشان دادن کنتراست به مخاطبان قدیمی تر نیز می رسند. Snickers شما را مجددا احساس می کند جوان و پر انرژی با حل نیازهای گرسنگی شما.

یک درخواست تبلیغاتی معمول برای مخاطبان بزرگسالان بزرگ، این است که عکس ها و مدل های برجسته ای را که چندین سال جوانتر از مخاطبان هدف هستند، عکاسی کنید. درخواست تجدید نظر در جوانان در آگهی هایی که داروهایی را برای افراد سالمند، پوشک بزرگسال، راه حل های اختلال نعوظ، سمعک، پروتز، دکمه های تماس اضطراری، مراکز زندگی اجتماعی و سایر محصولات یا خدمات برای افراد مسن ارائه می دهند، جایی که بازیگران انتخاب شده خیلی جوانتر از مخاطبان واقعی

  • ۰
  • ۰


پایان نامه پردازش تصویر

انجام پایان نامه پردازش تصویر شاخه مهندسی کامپیوتر: مطرح شده مورد استفاده برای طبقه بندی تصاویر سی تی اسکن از ریه‌های انسان دارای چند از جمله پیش پردازش، استخراج ویژگی، کاهش و در نهایت دسته بندی است. در ابتدا، تصاویر سی تی برای افزایش کیفیت تصاویر در نظر گرفته می‌شوند. در ادامه، روش استخراج ویژگی برای استخراج ویژگی تصاویر (هیستوگزام- بافتو امواج) بر اساس راهکارهای مد نظر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

ثبت سفارش پروپوزال و انجام پایان نامه دکتری و کارشناسی ارشد و دکتری

 drtahghigh@gmail.com tel:  09104603123 & 021-28425775

ثبت سفارش      از طریق تلگرام

بعد از استخراج ویژگی‌ها، تکنیک کاهش ابعاد برای کاهش ویژگی‌هادر فرایند دسته بندی مورد استفاده قرار می‌گیرد. هدف این تکنیک، کاهش زمان محاسبه و هزینه دسته بندی در مدل مورد استفاده است. روش کاهش ویژگی مورد استفاده در تحقیق LDAمی‌باشد. تکنیک کاهش ویژگی مبتنی بر LDA در روش دسته بندی برای کاهش زمان و هزینه محاسبات مورد استفاده قرار می‌گیرد.

حداکثر ویژگی‌های مورد استفاده برای دسته بندی باعث افزایش زمان و همچنین حافظه ذخیره می‌شود. در طول فاز دسته بندی، تصاویر سی تی اسکن ریه بر اساس ویژگی‌های استخراج شده با عناوینی چون نرمال،خوش خیم و بدخیم نامگذاری می‌شوند.در مجموع، مسئله دسته بندی دارای دو فاز با نام‌های آموزش و آزمایش می‌باشند. شاخص دسته بندی با ویژگی منتخب داده‌های آموزشی آموزش داده می‌شود.به عبارت دیگر، در فاز آزمایش، نتایج روش دسته بندی بیان می‌کند که آیا در تصاویر مناطق سرطان ریه یا مناطق غیر سرطانی نشان داده شده است. تحقیق کنونی از شاخص دسته بندی ODNN و بهینه سازیMGSA برای سازه‌های بهینه شده استفاده می‌کند. این روش، در شکل ؟؟؟؟؟؟؟ ( انجام پایان نامه پردازش تصویر )به سادگی برای فرایندهای آموزش و آزمایش در دسته بندی تصاویر سی تی اسکن ریه نشان داده شده است.

 

کاهش ویژگی LDA

 

استخراج ویژگی

طبیعی

تصاویر ارتقا یافته

کنتراست

فیلتر کردن

پیش پردازش

مجموعه داده‌هایCT

تصویر آزمایشی

ویژگی‌های کاهش یافته

ویژگی‌ها

مجموعه داده‌های آموزشCT

شاخص دسته بندی ODNN

بدخیم

خوش خیم

طبیعی

 

 

شکل1. نمودار واحدی برای طبقه بندی مطرح شده تصاویر سی تی اسکن

 

فازهای فیلترینگ و افزایش کنتراست

مجموعه تصاویر پزشکی گرداوری شده با نوعی صدا پردازش می‌شوند. این فیلتر در صورتی که تصویر صدادار باشد و پیکسل‌های مجاور حدود 0 و 255 ثانیه باشند توسط یک پیکسل مکمل متوسط پردازش می‌شود و بعد از اینکه صدا از مجموعه داده‌ها حذف شد ، به عنوان فرایند پردازش کنتراست در نظر گرفته می‌شود و دارای معادله هیستوگرامی خواهد بود.

 

هیستوگرام موقعیت اولیه هر خط با استفاده از موقعیت اصلی ردیف آخر و کم کردن ستون متوالی و از جمله ستون اصلی جدیدW حاصل می‌شود. تکامل تصاویر سی تی اسکن افزایش یافته است و با مجموعه حد داده متناسب می‌گردد، به طوری که میزان گرانش تصویر تشخیص داده می‌شود و در صورت پراکندگی و اختلاف در گرانش‌های مجاور در هیستو گرام جدید کار اصلاح انجام می‌شود.

 استخراج ویژگی

دلیل استفاده از روش استخراج ویژگی با نمایش تصویر به صورت فشرده و انحصاری و با مقادیر تک برداری یا بردار بیشینه در ارتباط است. روش استخراج ویژگی به محاسبه کاهش ابعاد در فرایند پردازش تصویر بر اساس این مطلب می‌پردازد که تصویر می‌تواند برای گروه بندی استفاده شود. این فرایند در بر گیرنده کاهش داده‌های ورودی در دسته‌های کاسته شده است که نشانگر یک مجموعه ویژگی هستند. این ویژگی‌ها به عنوان شاخص‌های کمکی برای تعیین گروه نشان دهنده مورد استفاده قرار می‌گیرند. هدف روش استخراج ویژگی، کاهش داده‌ها از طریق ارزیابی ویژگی‌های مثبت است . در تحقیق موجود، ویژگی هیستوگرام‌ها و امواج نشان داده می‌شود در حالی که تمام این ویژگی‌ها از باندهای مختلف تصاویر سی تی اسکن گرفته می‌شوند.

 ویژگی‌های هیستوگرام

در روش ویژگی‌های هیستوگرام، تصویر در قالب پیکسل نمایش داده می‌شود. هیستوگرام بیانگر تعداد پیکسل‌ها در یک تصویر به صورت توان می‌باشد. تبدیل مقادیر توان در هیستوگرام تصاویر تقریباً متناسب با یک هیستوگرام از پیش تعیین شده است. با توجه به تصاویر هیستوگرام داده شده، بازه نهایی رنگ خاکستری با استفاده از روش هیستوگرام محاسبه می‌شود. در این جا، 256 سطح خاکستری وجود دارد که در بازه 0 تا 255 قرار می‌گیرند. این سطح دارای ویژگی‌های مشترکی از جمله واریانس، میانگین، انحراف و درجه اوج در نمودار و همچنین استاندارد می‌باشد.

واریانس:  واریانس بیانگر تعداد نوسانات رایانش ابری سطح خاکستری از مقدار میانگین سطح خاکستری می‌باشد. توزیع آماری مثل واریانس در خطوط طول یک حد خاص می‌تواند برای تمایز کانتراست پروفایل پایین در بافت استفاده شود.

میانگین : میانگین بیانگر میانگین سطح خاکستری در هر منطقه است و فقط به عنوان یک نظریه قوی توان برای بافت تصویر بیان می‌شود.

انحراف معیار : تعریف انحراف معیار برابر ریشه مربع واریانس در کانتراست تصویر است. مقدار کانتراست تصویر با مقادیر بالا و پایین واریانس ارزیابی می‌شود. این مطلب بیانگر این است که  تصویر دارای کانتراست بالا است در حالی که کانتراست پایین با واریانس پایین همراه است.

انحراف: انحراف تصویر بر اساس دنباله هیستوگرام محاسبه می‌شود. دنباله مقدار هیستوگرام در دو مجموعه دسته بندی می‌شود ( مثبت و منفی).

درجه اوج نمودار: این مورد شاخصی از توزیع احتمالی یک متغیر تصادفی با مقدار واقعی است و عدم هماهنگی در تصویر را نشان می‌دهد. درجه اوج و انحراف در تحلیل آماری مورد استفاده قرار می‌گیرند تا بتوان اطلاعاتی در مورد شکل توزیع پراکندگی به دست آورد.

  • ۰
  • ۰
  • پایان نامه طراحی سبز برای چرخه‌ی حیات، AHP فازی و حسابداری مدیریت محیطی

    انجام پایان نامه طراحی سبز ، AHP فازی و حسابداری مدیریت محیطی کلمات کلیدی: AHP فازی، توسعه‌ی محصول، پایداری، چرخه‌ی حیات، حسابداری مدیریت محیطی و انجام پایان نامه مقدمه دهه‌ی گذشته شاهد افزایش قابل توجهی در مطالعات مرتبط با مسائل محیطی بوده است که البته افزایش آگاهی نسبت به مشکلات متداول تعجب آور نیست. بسیاری از این مطالعات به توسعه‌ی فناوری‌های مختلف اشاره کرده‌اندک ه می‌توانند انواع آثار محیطی منفی مانند نشر کربن را کاهش دهند. با این حال، تأثیر فعالیت‌های عملیاتی به دلیل محدوده‌ی وسیع آن‌ها و …

  • انجام پایان نامه مهندسی معماری - پایداری

    پایان نامه مهندسی معماری انجام پایان نامه معماری : قابلیت پیاده روی پایه و اساس پایداری یک شهر را تشکیل می دهد. پیاده روی وضعیتی برابر به لحاظ اجتماعی است که همه افراد میتوانند از مزایای آن برخوردار شوند. علاوه بر این، پیاده روی نوعی وضعیت جابجایی که با محیط سازگار است در نظر گرفته می شود. برای توسعه ی هر چه بیشتر فعالیت پیاده روی، محیط مصنوعی باید طوری طراحی شود که افراد به پیاده روی ترغیب شوند. اما، با ظهور فناوری حمل و نقل، مثل اتومبیل ها و بزرگراه ها، فضای پیاده روها برای عابران پیاده کاهش ی…

  • وب 2.0 یا رسانه‌های اجتماعی به چه معناست؟ web 2

    وب 2.0 یا رسانه‌های اجتماعی انجام پایان نامه اصطلاح وب 0/2 و رسانه‌های اجتماعی اصلاحات جدیدی در واژگان بازاریابی و اینترنت هستند و هیچ‌گونه توافق عامی بر سر معنی آن‌ها وجود ندارد. تیم اورایلی[1](2005) اصطلاح وب 2.0 رابه‌عنوانمرحله‌ی بعدی در انقلاب اینترنت با اشاره به آن به‌عنوانمجموعه‌ی عظیمی از اپلیکیشن‌های آنلاینی که ویژگی‌های مشترکی دارند عمومی ساخت. ماهیت نسبتاً مبهم اصطلاح وب 0/2 منجر به تعریف جدیدی از آن شد. وب 0/2 مجموع‌هایی از ویژگی‌های اقتصادی، اجتماعی و فنّاورانه است که روی‌هم‌رفته اسا…

  • فهرست ژورنالهای جعلی | مراقب موسسات چاپ مقاله باشید

    فهرست مجلات جعلی isi و وب آو ساینس wos

    دسته گلی از ژورنال ها و مجلات جعلی isi که دانشگاه ها و با شگاه نخبگان برای آنها بخود می بالند و تشویقی می دهند!!!!

    LUDUS VITALIS , ژورنال EPHEMERA,  مجله KASMERA JOURNAL, Journal Citation Reports, نمایه آدرس سایت اصلی آدرس سایت جعلی ISSN عنوان نشریه
    MITTEILUNGEN 
  • turbo machinery engines | paper

    1 Exergy analysis

    Exergy analysis is a method used to maintain the principles of energy along with the second law of thermodynamics for the analysis, design, and optimization of energy and other systems.

    2 Exergy equilibrium equation and exergy conditions

    Exergy equilibrium for each control mass is shown in a steadystate.

  • پایایی و روایی پرسشنامه چگونه محاسبه و تعیین می شود؟

    قابلیت اعتماد (پایایی یا Reliability)  و رویکرد اعتبار و روایی (روایی یا Validity) در پرسشنامه ها در انجام پایان نامه یا هر پژوهش دیگری یا ابزارهای اندازه گیری در مسائل پژوهشی و صنعتی آماری از جمله پایان نامه ، از موضوعات مهم جمع آوری اطلاعات و مشاهدات پایان نامه های دکتری و ارشد است  و لازم است که باروشها و تحلیل های آماری اثبات کنیم که پرسشنامه مورد استفاده  در پایان نامه و پژوهش و یا مقاله ا

  • معنی efqm مدل تعالی سازمانی

    efqm مدل تعالی سازمانی مدل EFQM : رشد و توسعه و خلق جوامع متعالی، پدیده ای است که ضرورت آن امروزه بیش از هر زمان دیگری در کشورهای توسعه یافته احساس شده است. همچنین کشورهای در حال توسعه با آگاهی از اهمیت ویژگی های جامعه متعالی و نقش آن در تسریع پیشرفت اقتصادی اقدام به معرفی و بکارگیری مدلهای تعالی سازمانی در بخش های مختلف صنعتی خدماتی نموده اند. با نگاهی گذرا به مدلهای EFQM در اروپا به این نکته مهم پی می بریم که ارتباط تنگاتنگی بین مدلهای فوق الذکر با درجه توسعه اقتصادی کشورهای توسعه یافته وجود …

  • Conversation with Romeo Castellucci : God Father Theatre

    Conversation with Romeo Castellucci You emphasise in numerous interviews that mysticism is not your intention. Is your theatre often described in this way? Romeo Castellucci: Yes, often. But in fact, mysticism is the experience of believers, and so it is limited, closed, while theatre is in its very nature characterised by openness, being for everyone; it only starts to form a group of people, and for this reason it is a religious phenomenon. Religion is a group of people who gather in relatio…

  • مصاحبه با رومئو کاستالوچی بنیانگذار آنتونن آرتو در تئاتر

    مصاحبه با رومئو کاستالوچی یکی از نخبگان تئاتر

     رومئو کاستالوچی یک گارگردان ایتالیایی است که فعالیت هایش را از فضای بصری شروع کرد. او کسی است که رویکرد  آنتونن آرتو را بجای دیالوگ و گفتگو در تئاتر را در قرن بیست و یکم جایگزین کرد. در این مصاحبه بیشتر با روحیات ایشان آشنا می شوید:

     

    شما در مصاحبه های متعددی تاکید کرده اید که عرفان هدفتان نیست. آیا تئاتر شما اغلب به این صورت توضیح داده می شود؟

  • مقاله ای در زمینه [قرآن] و تصویر هنری سوره­ ی مبارکه لقمان

    انجام پایان نامه فقه و حقوق مبانی اسلام - قرآن - «تصویر هنری سوره­ ی مبارکه لقمان» انجام پایان نامه دکتری مبانی اسلام - قرآن کریم تمثال شاهکارانه­ای از یک متن علمی- ادبی است که راهکارهای متعددی برای رسیدن به کمال ارائه کرده است و درعین حال چون خورشیدی تابان، بر آسمان فصاحت و بلاغت می­تابد. از ابعاد جاودانگی این کتاب الهی جنبه­ های تربیتی آن می­باشد که سوره­­ ی لقمان از پرچمداران آن به شمار می­آید. شایعترین اسلوب برای انتقال مفاهیم، اقناع و برانگیختن مخاطب در آثار ادبی استفاده از تصاویر هنری می­ب…

  • ۰
  • ۰

May 7, 2019

فهرست مجلات جعلی isi و وب آو ساینس

دسته گلی از ژورنال ها و مجلات جعلی isi که دانشگاه ها و با شگاه نخبگان برای آنها بخود می بالند و تشویقی می دهند!!!!

اخیراً در سایت مرکزی باشگاه پژوهشگران جوان لیست دسته گل های اعضا واحد شیراز در قالب اخبار واحد .....منتشر شد. جدا از اینکه لیست مجلات آی اس آی عزیزان بعضاً جعلی و بی اعتبار و کم اعتبار است اما از بودجه پژوهشی به آن عزیزان تشویقی پرداخته شده است یا خیر که مهم نیست (نوش جانشان!)! اما خیلی خیلی مهم است که اعتبار و آبرو و حیثیت کلیه اعضای حرفه ای و اصیل را زیر سوال برده است.

در اینجا بدلیل مسائل حقوقی اسم نمیبریم اما نکته خیلی خیلی حرفه ای: تا کنون سایت تامسون رویترز متوجه این مساله نشده است و تا این لحظه سایت جعلی بر اسم ژورنال هایپرلینک شده است و با پیگیری های اولیه خود سایت ژورنال اصلی اعلام کرده که این ژورنال دو فصل نامه یا شش ماه یکبار منتشر میشود و از اول تا بحال به زبان مکزیکی بوده است.

همچنین زبان انگلیسی محدود شده ای دارد و قرار هم نبوده آی اس آی شود بلکه اخبار و یافته های علمی را مقرر گردیده بود منتشر کنند. با اطلاع ناشر اصلی این ژورنال، مراتب توسط سایت اصلی با قدمت 15 ساله جهت تخلف ژورنال جعلی با قدمت 6 ماهه و سواستفاده از اعتبار ژورنال اصلی به تامسون رویترز گزارش شده است و منتظر تغییر لینک در تامسون رویترز هستیم (مشابه این پدیده ژورنال GMP بود که توسط دوستان عزیز من به تامسون رویترز گزارش شد و لینک جعلی حذف گردید و لینک اصلی جای گرفت البته بماند تکلیف حدود 500 مقاله دانشجویان دانشگاه آزاد در این ژورنال تقلبی چه شد!).

اسم ژورنال    

LUDUS VITALIS

سایت اصلی

http://www.centrolombardo.edu.mx/ludus-vitalis/

سایت جعلی 

http://ludusvitalis.org.mx/

هوییز و دامین سایت جعلی ژورنال (تاسیس سایت 6 ماه قبل)

http://whois.domaintools.com/ludusvitalis.org.mx

هوییز و دامین سایت اصلی ژورنال (تاسیس سایت 15 سال قبل)

http://whois.domaintools.com/centrolombardo.edu.mx


سابمیت 150 دلار و دو تا 8 هفته ای و ماه نامه! ( در تامسون نوشته شش ماه یکبار نه هر یک ماه یکبار!)

Paper Submission Email: editor@ludusvitalis.org.mx

Evaluation Process: 2-8 Weeks

Publication process: Monthly

Publication fee: 150 USD

فریب تامسون با لینک جعلی:

LUDUS VITALIS

Semiannual ISSN: 1133-5165
CENTRO DE ESTUDIOS FILOSOFICOS, POLITICOS Y SOCIALES, LOMBARDO TOLEDANO 51, MEXICO, DF, MEXICO, CP 01050
Coverage

جعل اطلاعات تماس:

Contact Us

اطلاعات تماس اصلی:

·         Contacto Centro Lombardo

ژورنال EPHEMERA جعل شده است و سایت اصلی یکی دارد اما جعلی دو تا سه و بیشتر تا دارد

سایت اصلی :http://www.insectes.org/opie/monde-des-insectes.html و سایر سایت های منتسب به ژورنال جعلی است

Monde des Insectes OPIE

مجله دیگری که امروز ایمیل آن برای تبلیغ آمد و ایمپکت فاکتور آنرا هم 7صدم عنوان کرده بود مجله KASMERA JOURNAL

بود. اطلاعات واقعی این ژورنال بصورت زیر معرفی شده است و اصلا isi تامسون هم جایگاهی ندارد.

Kasmeraopen access

Country Venezuela  - SIR icon SIR Ranking of Venezuela

5

H Index

Subject Area and Category Medicine
Infectious Diseases
Microbiology (medical)
Publisher Universidad del Zulia
Publication type Journals
ISSN 00755222
Coverage 2008-ongoing
Scope KASMERA es una revista científica fundada por el Dr. Adolfo Pons que publica un volumen anual en dos números (Junio y Diciembre). Acepta artículos originales, notas, casos clínicos, monografías o revisiones, relacionados con Medicina Tropical y Microbiología (bacteriología, micología, parasitología y virología) en sus diferentes áreas: morfología, biología, inmunología, clínica, epidemiología y tratamiento. Revista del Departamento de Enfermedades Infecciosas y Tropicales Escuela de Medicina / Facultad de Medicina / Universidad del Zulia

Homepage

اطلاعات جعلی و فیک این ژورنال به ترتیب زیر اطلاع رسانی شده است:

KASMERA JOURNAL

REVISTA KASMERA (ISSN: 0075-5222) is a multidisciplinary peer reviewed International Semiannual Journal published by the self finances independent department of ENFERMEDADES INFECCIOSAS Y TROPICALES, MARACAIBO, in VENEZUELA. The new English-Spanish edition of the journal covers a wide range of experimental, theoretical and general life sciences. All papers sent to Kasmera journal are double blind peer reviewed to ensure a high quality of scientific standards. Only top ranked peer reviewed accepted papers in the field of Medicine and Public Health are sponsored by the publisher to be included free of charge. The decision to elect the top ranked research articles are made upon the editorial votes for each issue.

Journal Citation Reports ®

2018 Release
Source: Thomson Reuters 2018 Citation Data

Impact Factor:0.071 
5-Year Impact Factor: 0.056 
Eigen factor Score: 0.00001 
Article Influence Score: 0.011
Indexes: 
Science Citation Index Expanded
Scopus
Academic Search Premier
Fuente Academica 
Fuente Academica Premier
Also Evaluated In:
DOAJ
LATINDEX
CIRC
SJR
Languages: Spanish, English
Subjects:
- General Life Sciences
- Experimental Sciences
- Theoretical Sciences 
* Only Top Ranked Peer reviewed accepted papers in the field of Medicine and Public Health are sponsored by the publisher to be included free of charge. 
لیست مجلات isi جعلی

آدرس سایت جعلی:  http://www.kasmerajournal.com/


متاسفانه بسیاری از موسسات با رشد قارچ گونه! برای منافع خود اقدام بفریب دانشجویان بی خبر و بی اطلاع میکنند و در مجلات isi کاملا فیک و نامعتبر چاپ می کنند.


دانلود لیست مجلات جعلی

لیست مجلات علمی پژوهشی مدیریت مورد تایید وزارت علوم را اینجا دانلود کنید



پیوست شماره


ردیف
نمایه آدرس سایت اصلی آدرس سایت جعلی ISSN عنوان نشریه
MITTEILUNGEN 1


http://mitt-klosterneuburg.com/ http://weinobstklosterneuburg.at JCR 0007-5922 KLOSTERNEUBURG
http://sylwan.ibles.org/ http://sylwan.ibles.waw.pl/pls/apex/f?p=105:1:0 JCR 0039-7660 Sylwan 2
3
NATIONALPARKFORSCHUNG
IN DER
SCHWEIZ
http://naukpublication.org/index.php/NATI . آدرس سایت نوشتن پایان نامه فصل بهار و تابستان موجود نیست Zoological Records 1022-9493
ONALPARK-FORSCHUNG-SCHWEIZ
http://pra.tomaspubs.com/ . آدرس سایت نگارش پایان نامه فصل پاییز موجود نیست Zoological Records 0032-6542 PRAEPARATOR 4
http://psc.tomaspubs.com/ . آدرس سایت موجود نیست Zoological Records 0079-1466 Philippine Scientist 5
6
BEITRAEGE ZUM
NATURSCHUTZ IN DER
SCHWEIZ
http://naukpublication.org/index.php/BEIT . آدرس سایت موجود نیست Zoological Records 1421-5527
RAEGE_NATURSCHUTZ_SCHWEIZ
Reef Resources Assessment and 7
http://behaviorsciences.com/ . آدرس سایت موجود نیست Zoological Records 1607-7393 Management Technical Paper
Chemical and Process 8
http://www.degruyter.com/view/j/cpe JCR 0208-6425 Engineering http://processengineering.net/
http://www.scielo.oces.mctes.pt/scielo.php?script JCR 0254-0223 Ciencia e Tecnica Vitivinicola 9
=sci_issues&pid=0254-0223&lng=en&nrm=iso
http://ciencia-e-tecnica.org/
http://sanidadediciones.com/ http://www.semes.org/revista_EMERGENCIAS/ JCR 1137-6821 Emergencias 10
http://www.ivic-gob.org/ http://www.interciencia.org/ JCR 0378-1844 Interciencia 11
Nationalpark Berchtesgaden 12
Zoological Records 0172-0023 Forschungsbericht
http://www.nationalparkberchtesgaden.
bayern.de/08_publikationen/01_fo
rschungsberichte/index.htm
http://www.nationalparkberchtesgaden.
com/index.php/NATIONALP
ARK-BERCHTESGADEN-FORSC/index
فهرست وبسایتهای جعلی نشریات علمی
پیوست شماره 1
ردیف
نمایه آدرس سایت اصلی آدرس سایت جعلی ISSN عنوان نشریه
http://nautilusjournal.net/default.html http://www.shellmuseum.org/nautilus/index.html JCR 0028-1344 Nautilus 13
Research-Technology 14
JCR 0895-6308 Management
http://www.iriweb.org/Main/Library/RTM_Jour
nal/Public_Site/Navigation/Publications/Researc
h-Technology_Management/index.aspx
http://lriinc.org/
Vitae, la revista de la Facultad de 15
- 0121-4004 Química Farmacéutica http://aprendeenlinea.udea.edu.co/revistas/index.
http://vitae-udea.org/ php/vitae/ind
http://www.afinidad.org http://www.aiqs.es/catala/afinidad.asp JCR 0001-9704 AFINIDAD 16
http://www.afinidadjournal.es/
http://brisjast.com/ . آدرس سایت موجود نیست Zoological Records 1444-8939 MAGNT Research Report 17
http://www.jotechno.com/ http://jot.ntust.edu.tw/index.php/jot SCOPUS 1012-3407 Journal of Technology 18
http://www.francoangeli.it/riviste/sommario.asp? JCR 1122-5165 CADMO 19
http://cadmo.org/index.php/CADMO IDRivista=117&lingua=en
JCR 0067-3064 Baltica 20
http://www.geo.lt/geo/?id=710
http://balticajournal.com (. (وبسایت اصلی هک شده است
21
FAUNA ROSSII I
آدرس سایت موجود نیست. Zoological Record 1026-5619 SOPREDEL NYKH STRAN http://www.bpxo.com/index.php/FAUNARO
SSIIISOPREDELNYKHSTRAN
http://www.texasacademyofscience.org/ Zoological Record 0040-4403 Texas journal of science 22
http://www.texassciences.us
http://www.texassciences.com
http://www.texasacademyofscience.com
http://www.texasjournalofscience.info
پیوست شماره 1
ردیف
نمایه آدرس سایت اصلی آدرس سایت جعلی ISSN عنوان نشریه
http://revistas- . آدرس سایت موجود نیست Zoological Record 0028-0631 NATURA 23
academicas.com/natura/index.html
Zoological Record 0417-9927 Doriana 24
آدرس سایت موجود نیست. BIOSIS Previews http://revistasacademicas.
com/doriana/index.html
25
CAHIERS DES SCIENCES
1420-4223 NATURELLES
Zoological Record
BIOSIS Previews
Reports & Meetings
http://revistas- . آدرس سایت موجود نیست
academicas.com/cahiers/index.html
26
Mexican Journal of
- 1237-484 آدرس سایت موجود نیست. X international studies http://revistasacademicas.
com/mjis/index.html
http://www.pisauniversitypress.it/landing_page- JCR 0002-1857 AGROCHIMICA 27
le-riviste-agrochimica-1497.html
http://www.agcjournal.org/index.php/agc_u
pload
http://www.scientiaguaianae.org/index.php/ . - 0798-1120 آدرس سایت موجود نیست Scientia Guaianae 28
Scientia
29
Journal of American Medical
http://www.ama-assn.org/ama JCR 0098-7484 Association (JAMA)
ama-journal.org
لینک غیر فعال است.
30
Journal of the Balkan
http://jbalkan.triboassociation.org/ http://www.scibulcom.net JCR 1310-4772 Tribological Association
http://www.espaces- SCOPUS 0031-4773 Pensee 31
http://www.penseejournal.com marx.net/spip.php?rubrique47
http://www.bothalia.com/ http://www.abcjournal.org/index.php/ABC JCR 0006-8241 Bothalia 32
پیوست شماره 1
ردیف
نمایه آدرس سایت اصلی آدرس سایت جعلی ISSN عنوان نشریه
http://jokulljournal.is/ JCR 0449-0576 Jokull Journal 33
http://www.jkljournal.com
http://www.jkljournal.org
http://www.jokulljournal.com
http://www.britishedu.org.uk/ http://www.bcss.org.uk/brad.php JCR 0265-086X Bradleya Journal 34
35


Systems Science در زمینه تز و مبانی حسابداری


Education Journal
Politica Economica
Chemical Modelling
PRAEPARATOR
کل مجلات این ناشر جعلی است.


http://tomaspubs.com/ . - - آدرس سایت موجود نیست
http://www.landesmuseum.ktn.gv.at/210226w_D JCR 1561-882X Wulfenia Journal 36
E.htm?seite=15
http://www.multidisciplinarywulfenia.org
http://www.wulfeniajournal.com
http://www.wulfeniajournal.at
http://skhyber.com . آدرس سایت موجود نیست JCR 1017-3471 SCIENTIFIC KHYBER 37
http://epistemologia-journal.com// . آدرس سایت موجود نیست JCR 0392-9760 Epistemologia 38
http://www.fzb.rs.gov.br/conteudo/2135/?Ihering JCR 0073-4705 Iheringia, Série Botânica 39
/ia_S%C3%A9rie_Bot%C3%A2nica
http://ww2.bdssmgdl.org/?folio=7POYGN0 زمینه پایان نامه و مقاله زنجیره تامین
G2
http://www.kasmerajournal.com/ . آدرس سایت موجود نیست JCR 0075-5222 Kasmera 40
http://www.martinia.com/ . آدرس سایت موجود نیست Zoological Records 0297-0902 Martinia 41
http://www.unige.ch/sphn/Publications/Archives - 1661464X Archives des sciences 42
Sciences/Archives.html
http://www.archiveofscience.com/  زمینه رساله و مقاله مدیریت کیفیت
http://www.sciencesarchive.com/
http://www.waliaj.com/ . آدرس سایت موجود نیست Zoological Records 1026-3861 Walia 43
پیوست شماره 1
ردیف
نمایه آدرس سایت اصلی آدرس سایت جعلی ISSN عنوان نشریه
http://terapevticheskiiarkhiv.org/index.php/T . آدرس سایت موجود نیست JCR 0040-3660 TERAPEVTICHESKII ARKHIV 44
ERA/index/
http://gix.info/index.php/GAIA_ATHENS_Jo . آدرس سایت موجود نیست Zoological Records 1107-311X GAIA-ATHENS 45
urnal/about/index
آدرس سایت موجود نیست. - Zoological Records 1438-0269 Odonatological abstract service 46
http://editorialusa.com/ http://www.editorialausa.com/cola12.asp JCR 0212-5730 Aula Orientalis 47
http://ayeronline.com/index.php/test http://www.ahistcon.org/revistaayer.html JCR 1134-2277 AYER 48
http://ayer.netne.net/
Comptes rendus de l’Académie bulgare 49
http://www.science-bas.org/ http://www.proceedings.bas.bg/ JCR 1310-1331 des Sciences
http://www.insectes.org/opie/monde-des- Zoological Records 1298-0595 Ephemera 50
insectes.html
http://ephemera.eu.pn/
http://ephemerajournal.com/   زمینه مقالات مهندسی کامپیوتر
51
ODJELJENJA PRIRODNIKH NAUKA
CRNOGORSKA AKADEMIJA NAUKA
I UMJETNOSTI GLASNIK
http://www.canu.org.me/index.php/odjeljenja/od Zoological Records 0350-5464
http://www.opncme.com/ jeljenje-prirodnih-nauka
http://www.aabc-scielo.com.br/ http://www.scielo.br/revistas/aabc/iaboutj.htm JCR 0001-3765 Anais da Academia Brasileira de Ciências 52
http://ylau.com/OTECHESTVENNAYA% آدرس سایت موجود نیست. 20 JCR 0869-5687 Rossiĭska︠i︡a istori︠i︡a 53
ISTORIYA.html
http://saussurea.org/ http://www.socbotge.ch/saussurea.htm BIOSIS Previews 0373-2525 Saussurea 54
http://www.ucmp.berkeley.edu/people/barryr/ve JCR 0042-3211 Veliger 55
http://theveliger.net/ liger.html
http://web-journal.com/ http://www.wiwo.org/pane24.htm Zoological Records 1385-3287 WIWO REPORT 56
توجه:
- برای مجلاتی که آدرس وبسایت اصلی آنها موجود است هر سایت دیگری به جز وبسایت اصلی جعلی محسوب خواهد شد.
- در خصوص معتبر بودن وبسایت اصلی مجلات موجود در این جدول از نظر سازمان مرکزی، به آخرین بخشنامههای موجود در خصوص مجلات نامعتبر (مندرج در
مراجعه شود. (http://rvp.iau.ir/sp آدرس

برای اینکه بدانید چگونه پایان نامه و مقاله بنویسیم به مقاله آموزش نگارش پایان نامه مراجعه کنید.

  • ۰
  • ۰

انجام پایان نامه فقه و حقوق مبانی اسلام - قرآن - «تصویر هنری سوره­ ی مبارکه لقمان»

انجام پایان نامه دکتری مبانی اسلام - قرآن کریم تمثال شاهکارانه­ای از یک متن علمی- ادبی است که راهکارهای متعددی برای رسیدن به کمال ارائه کرده است و درعین حال چون خورشیدی تابان، بر آسمان فصاحت و بلاغت می­تابد.

از ابعاد جاودانگی این کتاب الهی جنبه­ های تربیتی آن می­باشد که سوره­­ ی لقمان از پرچمداران آن به شمار می­آید. شایعترین اسلوب برای انتقال مفاهیم، اقناع و برانگیختن مخاطب در آثار ادبی استفاده از تصاویر هنری می­باشد. از شروط موفقیت تصویر هنری تناسب آن با معنا و مفهوم می­باشد که قرآن کریم نمونه­ ی ممتاز آن است.

در واقع، تصویر هنری تابلوی زیبایی است که خیال و عاطفه، روح زندگی را در کالبد آن می­دمد. استفاده از محسّنات لفظی به ویژه تأکید، جناس، سجع، تکرار، اطناب و ایجاز نشانگر اعتبار نهادن قرآن به مقوله­ی تربیت می­باشد و بهره بردن از تمثیل، موسیقی آرام و ریتمی نرم، جملات کوتاه و واضح و به دور از ابهام و  دارای هارمونی، در راستای تفهیم موضوع، اقناع و برانگیختن مخاطب به کار برده شده­اند. پژوهش پیش­رو با اسلوبی کتابخانه­ی گردآوری شده است که به تحلیل مشخصّه­های تصویر در آیات تربیتی سوره ­لقمان می­پردازد تا در این راستا قابلیت­های هنری قرآن و وجه تمایز آن از متون ادبی دیگر بیش از پیش آشکار شود.

 

رابطه تصویر و فهم قرآن

 

از آنجایی که گوهر وجود آدمی جز با تربیت شکوفا نمی­شود، خداوند در قرآن کریم، بطور همه جانبه و فراگیر تمام جنبه­های فردی و اجتماعی زندگی انسان را به عالی­ترین شکل بیان نموده است و بهترین راهکارهای تربیتی را ارائه می­دهد و برای تأمین سعادت مادی و معنوی و هدایت بشر به صراط مستقیم نازل شده است.

از همین رو است که قرآن هماره برای مسلمانان منشاء الهاماتی است که به واسطه ­ی آن بر دنیای پیرامون خود شکل می­دهند.بررسی زیبایی های هنری قرآن کریم دایره­ای بسیار گسترده­ای را شامل می­شود که چگونگی خلق تصویر تنها یکی از انواع آن می­باشد و خداوند منان آن را برای هر لحظه از زمان و مکان انتخاب کرده است تا مخاطب آن صحنه را برای خود ترسیم کند و درک ملموس­تری و محسوس­تری از مفهوم داشته باشد.

به قول سید قطب که معانی در گام نخست ذهن و عقل را هدف قرار می­دهند، سپس به احساس و قلب رخنه می­کنند و بدین طریق از روزنه­های حواس گوناگون با کمک خیال در نفس مأوی می­گزینند.(نک: سید قطب،1993: 242) از همین رو نکات تربیتی که در قرآن کریم ذکر شده است، همچون چراغی­ است که راهنمای حیات بشری می­باشد. یکی از اسلوب­هایی که به انتقال معانی به مخاطب کمک بسیاری می­کند، استفاده از تصویر می­باشد؛ احسان عباس در این باب معتقد است که تصویر بزرگترین کمک برای کشف معانی عمیق می­باشد و به منظور قانع کردن و تأثیرگذاری بیشتر مخاطب به کار برده می­شود.(نک: عباس،1979: 230 انجام پایان نامه فقه و حقوق و مبانی اسلام)

می­توان گفت: تصویر نقشی انکار ناپذیر در فهم قرآن دارد و برای فهم نکات تربیتی که از کاربردی­ترین و مهمترین موضوعات حیات بشری می­باشد، لازم است.

در واقع، هدفی که در این پژوهش دنبال می­شود، فهم دقیق قرآن از طریق بررسی ویژگی­های تصاویر هنری موجود در آیات تربیتی سوره­ی لقمان است که کمتر پژوهشی به ارتباط میان تصاویر هنری و آیات تربیتی این سوره پرداخته است.در این راستا تمثیل­ ها و داستان­های قرآنی همچون سوره­ی لقمان از ویژگی­هایی برخوردار می­باشند که هم از لحاظ ساختاری و هم محتوایی اسلوبی منحصر به فرد دارند و سراسر آن سرشار از پند و اندرز و نکات تربیتی برای کمال بشریت می­باشد.

سوره­ ی لقمان یکی از سوره­ های مکی قرآن کریم می­باشد که با حروف مقطعه «الم» آغاز شده است و به مناسبت لقمان که در تمام قرآن تنها دوبار، آن هم در این سوره مبارکه ذکر گردیده، لقمان نامیده شده است.اما مهمترین هدف و ویژگی این داستان­ها و تمثیل­ها تربیت جامعه­ای سالم با افراد و شهروندانی سالم است.

در همین راستا وقتی سوره لقمان را بررسی می­کنیم، درمی­یابیم که مملو از نصیحت و موعظه و پند پدرانه است و به موضوعات گسترده تربیتی - اجتماعی پرداخته است که می­توان از بین آنها به اجتناب از تکبر و رعایت فروتنی، احترام به پدر و مادر، آماده امتحان الهی بودن، تسلیم در برابر حق و... اشـاره کرد؛ بر این اساس می­توان مخاطب این سوره را بیشتر نسل نوجوان دانست تا خشت تربیتی آنان به خوبی نقش بگیرد. لذا این پژوهش در پی آن است تا از این رهگذر در یابد که 1- مؤلفه­ های تشکیل دهنده­ی تصویر در این سوره مبارکه چه عناصری هستند؟ 2- چه ارتباطی میان مضامین تربیتی و نوع تصویر خلق شده وجود دارد؟ 3- چگونه این پیوند توانسته به هدف و غایت خود که همان تأثیرگذاری و انتقال مفاهیم به مخاطب است، کمک کند؟

برای  انجام پروژه های دانشجویی  کلیک کنید


  • ۰
  • ۰

  • انجام پروژه های دانشجویی

     

    ارائه خدمات انجام پروژه دانشجویی به زبان فارسی و انگلیسی، ترجمه، تایپ و انجام پروژه های دانشجویی نرم افزاری در رشته های مختلف فنی مهندسی، هنر و علوم انسانی توسط پژوهشگران، اساتید و فارغ التحصیلان ممتاز دانشگاه‌های داخل و خارج کشور.

    در انجام پروژه های دانشجویی خود مشکل دارید؟

     

    می توانید مشکلات خود را با کارشناسان ما در میان گذاشته و از طریق فرم ثبت سفارش پروژه، پروژه خود را جهت بررسی به پروژه مارکت بسپارید. کارشناسان ما پس از بررسی درخواست شما ایده‌های خود را جهت هرچه بهتر انجام شدن پروژه شما و رسیدن به اهداف مورد نظر به شما ارائه خواهند داد. در دکتر تحقیق پس از ثبت سفارش انجام پروژه، کارشناسان به طور رایگان خدمات مشاوره‌ای برای هرچه بهتر انجام شدن پروژه شما، به شما ارائه خواهند داد.

     
    دکتر تحقیق چگونه کار می کند؟

     


    مراحل انجام پروژه های دانشجویی یا نرم افزاری شما از ابتدا تا انتها
    سفارش پروژه۱


    ارسال سفارش پروژه
    ابتدا متقاضی با پرکردن فرم سفارش و با توضیح کامل هدف و جزییات پژوهش به همراه فایل‌های مربوطه سفارش پروژه خود را ثبت می‌نماید. درخواست می‌تواند شامل  انجام پروژه دانشجویی ، انجام پروژه متلب، انجام پروژه برنامه نویسی و انجام پروژه های مربوط به سایر رشته ها باشد. برای درخواست ، ترجمه متون تخصصی، تدریس خصوصی نیز از طریق فرم سفارش اقدام نمایید.

    بررسی سفارش پروژه دانشجویی یا متلب۲


    بررسی سفارش و قیمت‌گذاری


    پس از سفارش پروژه کارشناسان پروژه مارکت به کارفرما مشاوره‌های لازم را در زمینه سفارش مربوطه و رهیافت‌های مختلف برای انجام آن به کارفرما ارائه می‌دهند و قیمت پایه را برای انجام پروژه دانشجویی با هریک از این رهیافت‌ها تعیین می‌نمایند. قیمت یک پروژه براساس میزان سختی و زمان تقریبی برای انجام پروژه تعیین خواهد شد. مقطع پروژه نیز در تعیین قیمت پروژه نیز موثر است.

    پرداخت هزینه پروژه دانشجویی۳


    واریز پیش‌پرداخت و شروع انجام پروژه
    پس از قیمت گذاری، پروژه مارکت سفارش پروژه شما را برای کارشناسان مربوطه ارسال می نماید، در نهایت ما سفارش شما را به مناسب ترین قیمت واگذار می نماییم. همچنین شما می‌توانید با پرداخت هزینه بیشتر انجام پروژه دانشجویی یا تحقیقاتی خود را به کارشناس بهتری واگذار نمائید پس از موافقت شما و واریز مبلغ پیش پرداخت 50 درصدی، انجام پروژه شما آغاز خواهد شد.

    تسویه حساب و ارسال پروژه۴


    تسویه حساب و ارسال پروژه
    پس از اتمام انجام پروژه دانشجویی، نتایج اولیه پژوهش بصورت دمو برای متقاضی ارسال خواهد شد.  پس از تسویه حساب کامل، فایل نهایی پروژه برای متقاضی فرستاده خواهد شد. متقاضی به مدت 48 ساعت مهلت بررسی محتوای پروژه و بررسی صحت آن را دارد و پس از آن هیچ حقی نخواهد داشت. برای پروژه‌های سنگین‌تر این زمان با هماهنگی قبلی قابل تمدید است.

     
    خدمات ما
    انجام پروژه های دانشجویی

     


    ارائه خدمات انجام پروژه های دانشگاهی و تحقیقاتی برای دانشجویان داخل و خارج از کشور


    انجام پروژه برق


    انجام پروژه های دانشجویی برق انجام پروژه متلب، ترجمه تخصصی برق، انجام پروژه برق قدرت، انجام پروژه الکترونیک، کنترل مخابرات

     

    انجام پروژه مکانیک
    انجام پروژه های دانشجویی مکانیک، انجام پروژه های متلب،انجام پروژه آباکوس،انجام پروژه کتیا، انجام پروژه ANSYS ,..

    انجام پروژه عمران
    انجام پروژه دانشجویی عمران سازه خاک زلزله آب ساخت، انجام پروژه اتوکد، انجام پروژه بتن، ETABS Autocad انجام پروژه EES

    انجام پروژه دانشجویی کامپیوتر
    انجام پروژه دانشجویی کامپیوتر، انجام پروژه برنامه نویسی، انجام پروژه پایتون، جاوا، انجام پروژه متلب C++ C اوراکل طراحی سایت اندروید

     
    انجام پروژه متلب


    انجام پروژه متلب، انجام پروژه های متلب برق، انجام پروژه متلب مکانیک، انجام شبیه سازی با متلب، انجام برنامه نویسی با متلب

    انجام پروژه فلوئنت


    انجام پروژه انسیس فلوئنت در رشته مکانیک هوافضا،

    انجام پروژه معماری
    انجام پروژه معماری، ماکت سازی، انجام پروژه سالیدورکس، انجام پروژه تریدی مکس، اتوکد، CATIA، راینو rhino، انجام پروژه Revit

    انجام پروژه کتیا
    انجام پروژه کتیا مهندسی مکانیک، طراحی صنعتی، عمران، انجام سفارش مدلسازی نقشه کشی طراحی و شبیه سازی با کتیا CATIA

     
    انجام پروژه شبکه عصبی
    انجام پروژه های شبکه عصبی در متلب و پایتون در رشته های برق، مکانیک، عمران، کامپیوتر و سایر رشته های فنی مهندسی

    انجام پروژه سالیدورک
    انجام پروژه سالیدورک در رشته های مکانیکف معماری، طراحی صنعتی، انجام پروژه سالیدورکس

    انجام پروژه آباکوس
    انجام پروژه دانشجویی آباکوس در رشته های مهندسی مکانیک، عمران، هوافضا، شبیه سازی مقاله آباکوس

    انجام پروژه مدیریت
    انجام پروژه های دانشجویی در رشته های مدیریت بازرگانی، صنعتی، مالی، و سایر گرایش‌ها

    سفارش پروژه دانشجویی خود را همین حالا ثبت کنید
        
    بدون نیاز به ثبت نام، تنها در چند دقیقه سفارش خود را برای ما ارسال کنید.
    ////////////////////////

    ارائه خدمات انجام پروژه دانشجویی، انجام پروژه متلب، انجام پروژه های نرم افزاری در رشته های مختلف و ترجمه تخصصی، تدریس خصوصی، ترجمه متون تخصصی

    ارائه خدمات پژوهشی انجام پروژه  با کیفیت توسط تیم کارشناسی متشکل از نخبگان سراسر کشور در رشته های فنی مهندسی، هنر، علوم انسانی

  • ۰
  • ۰

  • انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و تز دکتری مدیریت دانش

     

    انجام پایان نامه دکتری و کارشناسی ارشد رابطه ی مدیریت دانش و گسترش عملکرد کیفیت ( QFD ) : سیستم مدیریت دانش به سیستم اطلاعات کامپیوتری گفته می شود که برای ذخیره و استفاده بهتر از اطلاعات سازمان و همچنین پشتیبانی استفاده از دانش درون و بین سازمان ها به کار میرود.  

    برای کمک به مدیریت دانش، سازمانها منابع قابل توجهی را به پیاده سازی سیستم های مدیریت دانش اختصاص می دهند.از طرفی، ملزومات مشتری برای سیستم مدیریت دانش در سازمان ها متفاوت می باشند. بسیاری از این سرمایه گذاری ها به دلیل عدم تناسب بین ملزومات مشتری و سیستم مدیریت دانش نتایج چندان مطلوبی را به دست نمی دهند. بنابراین انتخاب بهترین سیستم مدیریت دانش برای مدیریت دانش یک کار حیاتی می باشد.

    از آنجاییکه ارزیابی سیستم مدیریت دانش از جنبه های مختلف کار پیجیده ای می باشد رهیافت های فراوانی به منظور کمک به تصمیم گیرندگان در ارزیابی و انتخاب سیستم مدیریت دانش پیشنهاد گردیده است. به عنوان مثال WANG و wang و jiangروش ارزیابی یکپارچه بر پایه علایم زبانی عملگر ها  برای سیستم مدیریت دانش پیشنهاد دادند. در این روش ها معیار ها بر اساسعملکرد، کارکرد، قیمت و جنبه های انسانی و محیطی بنا نهاده شده اند.

    Liu and Peng [12] and Ngai and Chan [13] در مقاله چاپ شده خود روش AHP فازی را برای ارزیابی سیستم مدیریت دانش استفاده می کنند. در تحقیقات اولی سیستم مدیریت دانش بر اساس کارکرد، ارزش، سود و جنبه های عملکردی و اجرا ارزیابی می شود. در تحقیقات دومی سیستم مدیریت دانش بر اساس قیمت، قابلیت و جنبه های فروشنده ارزیابی می شوند. Yu [انجام پایان نامه Ph.D 14] سیستم مدیریت دانش را بر اساس عملکرد، کارکرد، و جنبه های ارزش و کاربرد ارزیابی کرد.در این روش مدل المان ماده به منظور مقایسه جایگزین ها توسعه داده شده اند.

     

    نقش QFD در سیستم مدیریت دانش

     

    این محققین ارزیابی و انتخاب سیستم مدیریت دانش را تسهیل کردند. اکثر ملاک ها همچون جستجوی تمام متن، کنترل نسخه و عامل از منظر طراح پایه ریزی شده اند. طراحان در نظر میگیرند که چگونه می توان وظایف را با فناوری اطلاعات انجام داد. دیدگاه انها بیشتر بر روی IT و پارامتر های مرتبط با it تاکید دارد.

    این معیار ها به خوبی مشخصات ذاتی سیستم مدیریت دانش را منعکس می کند و برای تصمیم گیرندگان متخصص در فناوری اطلاعات مناسب می باشد. از طرفی، اکثر تصمیم گیرندگان به خصوص مشتریان با فناوری اطلاعات آشنا نیستند. آنها تنها نگران ملزوات خودشان می باشند.

    دیدگاه آنها بیشتر بر روی این نکته تمرگز دارد که چه مقدار از ملزومات انها به وسیله سیستم مدیریت دانش انجام میشود. برای مثال مشتری ها بیشتر به این مسئله توجه میکنند که کجا می توانند دانش را به آسانی کسب کنند و کمتر به اینکه چگونه می توان به ان دست یافت اهمیت می دهند. تحلیلگران بیشتر نگران عقلانیت نقشه دانش و دقت موتور جستجومی باشند که هر دو وسیله هایی برای یافتن دانش می باشند.

    بنابراین، هنگام ارزیابی سیستم مدیریت دانش، یافتن دانش که ملاکی از نقطه نظر کاربر می باشد بیشتر برای کاربران مناسب می باشد در حالیکه نقشه دانش و موتور جستجو که ملاکهایی از نقطه نظر طراح می باشند برای طراحان مناسب تر می باشند.

    گسترش عملکرد کیفیت Quality Function Deployment

     

    گسترش عملکرد  کیفیت(QFD) یک وسیله ایست که در اصل به وسیله تولیدکنندگان مورد استفاده قرار می گیرد. خانه کیفیت(HOQ) هسته اصلی QFD می باشد و تکنولوژی را توصیف می کند. این خانه رابطه بین نظریات مشتریان و مشخصات مهندسی را نشان می دهد. خانه کیفیت(HOQ) نشان می دهد که که چگونه مشخصات مهندسی الزامات مشتری را برآورده میکند. به وسیلهQFD الزامات مشتری می تواند به مشخصات مهندسی انتقال داده شود و این شکاف بین مشتری و طراح پر گردد. بنابر این در انتخاب سیستم مدیریت دانش انتقال ارزیابی اطلاعات داده شده بر حسب الزامات مشتری به نقطه نظرات مشخصات مهندسی با استفاده از QFD امکان پذیر می باشد.

    همین حالا از طریق تلگرام تماس بگیرید و از مشاوره رایگان بهره مند شوید.