انجام پایان نامه مهندسی صنایع و مدیریت - انجام پایان نامه دکتری تخصصی

انجام پایان نامه مهندسی صنایع و مدیریت و پروپوزال حرفه ای مدیریت برق عمران روانشناسی و thesis 09104603123 انجام پایان نامه دکتری و کارشناسی ارشد و دکتری

انجام پایان نامه مهندسی صنایع و مدیریت - انجام پایان نامه دکتری تخصصی

انجام پایان نامه مهندسی صنایع و مدیریت و پروپوزال حرفه ای مدیریت برق عمران روانشناسی و thesis 09104603123 انجام پایان نامه دکتری و کارشناسی ارشد و دکتری

انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی مهندسی صنایع و مدیریت و پروپوزال حرفه ای مدیریت برق عمران روانشناسی انجام پایان نامه دکتری و کارشناسی ارشد و دکتری در تمامی رشته ها بهترین موسسه انجام پایان نامه حقوق و مهندسی صنایع, پدافند غیرعامل و مدیریت,اقتصاد,تحلیل آماری,شبیه سازی نرم افزاری پروژه های دانشجویی
آدرس ایمیل؛ DRTAHQIQ@GMAIL.COM
تماس: 09104603123
سایت: http://drtahqiq.website2.me/

۲ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
  • چگونه پایان نامه بنویسیم؟ راهنمای کامل نوشتن پایان نامه و رساله

    Dec 15, 2019

    دسته بندی : پایان نامه نویسی تدوین و نگارش پایان­ نامه یکی از الزامات تحصیل در دوره­ های تحصیلات تکمیلی ( کارشناسی ارشد و دکتری) است. پایان نامه یا تز (یا رساله) نوشتاری است که دانشجو در رابطه با موضوعی خاص مربوط به رشته تحصیلی خود می ­نویسد تا مدرک تحصیلی بگیرد. در پایان نامه، دانشجو سئوال یا موضوعی را بررسی می­ کند و با تجزیه و تحلیل یا تجارب علمی یا آزمایشی به آن پاسخ می دهد. بنابراین پایان نامه باید دارای مشخصات و ویژگی­ هایی باشد که آن را از نظر استادان راهنما و مشاور و سپس نزد داوران قاب…

    Read More

  • چگونه مقاله خوب بنویسیم و چاپ مقاله isi راحت تر شود؟

    Dec 13, 2019

    من با تمام پیشنهادات برای چاپ مقاله isi موافقم به نظر من ، فکر می کنم هر کس روش ها و نکات خود را برای نوشتن مقاله خوب دارد. موارد زیر فقط تجربیاتی است که می خواهم با شما به اشتراک بگذارم: - ابتدا ، زمان زیادی را با بررسی ادبیات صرف کنید تا از یک تصویر مروری از زمینه تحقیقاتی که برای چاپ مقاله isi دنبال می کنم ، استفاده کنید. موضوع جدید کدام یک از موضوعات است؟ کدام کار هنوز انجام نشده است؟ کدام یک باید مورد بازبینی قرار گیرد؟… بنابراین می توانم موضوع / هدف ویژه تحقیق خود را تعیین کنم. - دوم اینکه…

    Read More

  • چند نکنه برای ارایه ایده یک پایان نامه

    Dec 13, 2019

    برای دانشجویان در مقاطع دکتری و ارشد ، مهمترین پیشنهاد در جهان ، پیشنهاد پایان نامه است. پیشنهاد انجام پایان نامه خلاصه ای از کار پژوهشی است که می خواهید در پایان نامه یا پروپوزال پایان نامه خود انجام دهید. این یک نقشه راه است - حرفه تحصیلی و حرفه ای شما به آن بستگی دارد. مانند هر نوع پیشنهادی دیگر ، هرچه برنامه ریزی دقیق تر باشد ، نتیجه پیشنهادی از پایان نامه خود را بهتر می کنید. هنگامی که شما در مورد یک موضوع تصمیم گرفتید - که مسلماً سخت ترین بخش کل روند سرگرم کننده جمع کردن طرح پایان نامه شرو…

    Read More

  • write thesis for me

    Dec 13, 2019

    Write My Thesis Starts from:$100 At thesis writing time, it’s fair to say that most students have thought “write my thesis for me”. There comes a moment when the sheer enormity of it hits you and you wonder how you will ever be able to pull this together, let alone pull it all together in a way that will get you good marks. Features of the Write My Thesis Complete Money Back Guarantees FREE Amendments Privacy and Security Your thesis is such an important piece, and writing it can seem ov…

    Read More

  • انجام پایان نامه کیفیت و مدیریت دانش: QFD چیست؟

    Dec 11, 2019

    سیستم مدیریت دانش به سیستم اطلاعات کامپیوتری گفته می شود که برای ذخیره و استفاده بهتر از اطلاعات سازمان و همچنین پشتیبانی استفاده از دانش درون و بین سازمان ها به کار میرود. برای کمک به مدیریت دانش، سازمانها منابع قابل توجهی را به پیاده سازی سیستم های مدیریت دانش اختصاص می دهند.از طرفی، ملزومات مشتری برای سیستم مدیریت دانش در سازمان ها متفاوت می باشند. بسیاری از این سرمایه گذاری ها به دلیل عدم تناسب بین ملزومات مشتری و سیستم مدیریت دانش نتایج چندان مطلوبی را به دست نمی دهند. بنابراین انتخاب بهتر…

    Read More

  • آزمونهای مانایی یا ایستایی یا پایایی

    Dec 5, 2019

    آزمونهای مانایی یا ایستایی یا پایایی: ساده ­ترین روش برای تعیین ایستایی یک متغیر، مشاهده نمودار آن متغیر است. اما با توجه به این که این روش از دقت کافی برخوردار نیست، بایستی ایستایی متغیر سری زمانی را مورد آزمون قرار داد، آزمون ریشه واحد، از معمول­ترین آزمون­ هایی مانایی و ایستایی است که برای تشخیص ایستایی یک فرآیند سری زمانی مورد استفاده قرار می­گیرد. برای توضیح بیشتر، فرآیند خودتوضیح برداری مرتبه اول زیر را در نظر بگیرید: (4-1) @@@@ اگر در معادله فوق ضریب با استفاده از روش حداقل مربعات م…

    Read More

  • بررسی بانک های چینی در استفاده از رضایتمندی تجزیه و تحلیل پوششی داده ها DEA

    Dec 1, 2019

    بررسی بانک های چینی DEA در دو دهه گذشته، بدهی های چینی در بخش غیر انتفاعی، بدون پیش درآمد بوده است. بانک برای پرداخت های بین المللی (BIS) گزارش می دهد که کل بدهی ها در شرکت های بزرگ، خانوار و دولت تا سال 2015 به 26.6 تریلیون دلار رسیده است. نسبت کل بدهی به تولید ناخالص داخلی 255 درصد است. این بالاترین میزان لایحه در بین بخش های اقتصادی در حال ظهور است. یکی دیگر از عوامل تأثیرگذار، سرعت رشد اعتبار است. اعتبار در سال های 2008 و 2010 به میزان 18.1 درصد افزایش یافت. در سال 2015، رشد جزئی تولید ناخال…

    Read More

  • برابری زن و مرد در مورد ارث و میراث - یک پایان نامه جالب

    Nov 9, 2019

    زنان و حق ارث الف) سهم الارث زن بخشی از پایان نامه حقوق : این مطلب که اسلام در مورد همسران، فرزندان و خواهران و برادران، ارث مذکر را دو برابر ارث مؤنث قرار داده، از ضروریات پایان نامه فقه اسلام است که هیچ فقیهی - خواه شیعه و خواه سنی - با آن مخالفت نکرده و حتی توهم مخالفت نیز در آن راه ندارد، چرا که حکم مزبور در قرآن کریم آشکارا بیان شده است. ترجمه آیاتی از قرآن که بر این حکم دلالت دارند، از این قرار است: . ۱. خداوند درباره فرزندانتان به شما سفارش می کند که سهم (ارث) پسر، برابر با سهم دو دختر ا…

    Read More

  • customer satisfaction factors

    Nov 7, 2019

    There are many factors that affect customer satisfaction, some of which are: System Quality, Information Quality, Cost, Package Type, Bilateral Communication, Organizational Impact, Warranty and Responsibility and etc. screened these factors using fuzzy method and finally extracted the following : Data Accuracy, Internal Control, System Access, Security and Technology. If the values ​​of this index are close to 1, the desirable data are suitable for factor analysis, otherwise the results of…

    Read More

  • ارشد حقوق :مبانی وجوب تسلیم در قانون مدنی ایران

    Nov 4, 2019

    ارشد حقوق : مبانی وجوب تسلیم و حق حبس در قانون مدنی ایران انجام پایان نامه حقوق : دامنه اختلافات نظرهای فقهی در مبانی وجوب تسلیم به کتب حقوقی نیز کم و بیش سرایت کرده و برخی از حقوقدانان کشورمان در تفسیر ماده ۳۶۲ قانون مدنی معتقد شده اند که اقتضاء حصول تقل و انتقال و تبدیل ملکیت مبنای وجوب تسلیم است زیرا وقتی مال به غیر منتقل شد به موجب عقد باید آن را تسلیم کند و وضع ید در مال غیر بدون اذن مالک جایز نیست از سوی دیگر قانون مدنی در ماده ۲۲۰ مقرر داشته است "عقد نه فقط متبا ملین را با اجرای آن چ…

    Read More

  • ۰
  • ۰

آیا خرید در حراجی و بلک فرایدی به سود خریدارست؟ از روانشناسی خرید بدانید

کسی وجود دارد که بوی خرید نو و برق تازگی آن برایش جذاب نباشد؟ این روزها، دیگر خرید فقط راهکاری برای برطرف کردن نیاز به غذا، لباس و سرپناه آدم‌ها نیست. خرید به یک سبک زندگی برای همسو شدن با دنیای مدرن تبدیل شده است. صرف نظر از عقیده شخصی شما، در حال حاضر مصرف گرایی تاثیر شگرفی بر جهان‌بینی مردم داشته است. تا جایی که این روزها، روحیه مصرف‌گرایی اقتصاد جهان را می‌چرخاند. انجام پایان نامه

شما چه آنلاین خرید کنید و چه حضوری، هنوز تحت تاثیر حس دیداری و لامسه خود هستید. به همین دلیل است که ما هنوز جذب وبسایت‌های رنگارنگ و پنجره‌های پر زرق و برق فروشگاه‌ها می‌شویم. این روش‌های بازاریابی هنوز هم جواب می‌دهد. تاکنون دقت کرده‌اید فروشگاه‌ها محصولات پرفروش خود را در ویترین یا قفسه‌های بیرون مغازه قرار می‌دهند. یا برای مثل وقتی می‌خواهند کالایی بیشتر به فروش برود، آن‌ها را روی قفسه‌های هم‌تراز با چشم زیبایی شما می‌چینند تا جلب توجه کند.

زیرا فروش به برانگیختن احساسات خریدار بستگی دارد. تاکنون برای شما پیش نیامده برای شنیدن موسیقی مورد علاقه‌تان، بی‌هدف در فروشگاه چرخ بزنید تا آهنگ تمام شود؟

به طور کلی خرید به دو دسته تقسیم می‌شود: خرید چیزهایی که می‌خواهیم و چیزهایی که نیاز داریم.

روانشناسان می‌گویند: حتی در شرایط ایده‌آل، حراجی‌ها حواس ما را به ناکجا می‌برند. مطالعاتی که روز مغز انجام شده، نشان داده است که هیجان ایجاد شده به دنبال ورود به حراجی، در توانایی قضاوت شما اختلال ایجاد می‌کند. دیگر نمی‌توانید تصمیم بگیرید که آیا این حراجی می‌ارزد یا خیر؟ تعیین محدودیت زمانی برای از دست ندادن تخفیف، احساس نیاز کاذب به خرید محصولی را ایجاد می‌کند که تا دو دقیقه قبل روح‌تان هم از وجود آن بی‌خبر بود. بله شما می‌توانید بدون آن کالا به زندگی ادامه دهید، اما آیا حاضرید شانس خرید آن را به کس دیگری بدهید؟

جدای از این‌، مردم از هفته‌ها قبل توسط رسانه‌ها و بیلبوردها احاطه می‌شوند که فرا رسیدن فصل حراج را نوید می‌دهند. این احساس به فرد دست می‌دهد که من هم مثل بقیه نباید فرصت را از دست بدهم!

روانشناسی پشت پرده‌ی حراج

فروشنده‌ها باهوش هستند و با ذهن شما بازی می‌کنند تا بیشتر و بیشتر دست به جیب شوید. برای نمونه آن‌ها می‌گویند: یکی بخر دوتا ببر! در حالی که می‌توانستند بگویند: تخفیف 50 درصدی محصولات! با این پیشنهاد شما بیش از نیازی که دارید، خرید می‌کنید. بیشتر فروشنده‌ها برای تخفیف سقف قیمت تعیین می‌کنند. برای مثال اگر صد هزار تومان خرید کنید، 20 درصد تخفیف می‌گیرید. حالا شما 90 هزار تومان خرید کرده‌اید. آیا برایتان پیش نیامده تا بدون نیاز چیزی بخرید تا به عدد 100 برسید؟ با بعضی از حقه‌های فروشنده‌ها آشنا شوید:

حس رقابت

بدون هیچ شکی حراج بین خریدارها احساس رقابت ایجاد می‌کند. بیشتر فروشندگان برای حراج محصولاتشان محدودیت زمانی می‌گذارند. در این حالت خریدار می‌ترسد عقب بماند یا فرصت طلایی را از دست بدهد. هر فردی که تاکنون در بلک فرایدی به خرید از آمازون مشغول شده باشد، هیجان محدودیت زمانی کالاهای پرتخفیف را تجربه کرده است.

احساس پول جمع کردن و نه خرج کردن

شما در حین خرید در حراجی احساس می‌کنید که در حال پس انداز کردن پول خود هستید و نه خرج کردن آن. اگر از فردی که از حراج بازگشته بپرسید: چقدر خرج کردی؟ شاید به یاد نیاورد اما حتما می‌داند که چقدر سود کرده است حتی ده هزار تومان! مشکل این جاست که شما برای کالایی پول خرج کرده‌اید که به صورت عادی نمی‌خریدید.

ارزشمند نشان دادن محصول

بسیاری از کالاها در حراج تخفیف 70 درصدی می‌خورند و قیمت‌شان به کمتر از نصف می‌رسد. اما آیا خدا وکیلی! قیمت اولیه واقعی بوده است؟ برای همه ما اتفاق افتاده است که وارد فروشگاه بزرگی می‌شویم و بالای سر محصولات با برچسب‌هایی روبرو می‌شویم که چند بار خط خطی شده‌اند تا قیمت امروز کالا را به ما نشان دهند. آیا فروشگاه‌ها می‌خواهند در مصرف کاغذ صرفه‌جویی کنند؟ خیر. آن‌ها از نوعی خطای شناختی به نام اثر مقایسه‌ای بهره می‌برند تا اجناسی که شاید چندین ماه است به فروش نرفته‌اند، در حراجی بفروشند. برای مثال شلواری که به قیمت 200 هزار تومان به فروش می‌رسیده و الان به 160 هزارتومان کاهش پیدا کرده، به نظر ارزش بیشتری از شلواری دارد که از ابتدا 160 هزار تومان بوده است! در حالی که این مقایسه به هیچ وجه درست نیست.

بازی با احساسات شما

 

گاهی در فروشگاه آنلاین یا حتی مغازه‌های کوچک اجناسی با طرح و قیمت اسثنایی را در معرض دید قرار داده‌اند. وقتی درباره آن‌ها از فروشنده سوال بپرسید، با یک جمله ناامید‌کننده روبرو می‌شوید که: تمام شده است. شاید این جمله مثل آب یخی باشد که بر سر شما می‌ریزد. با خودتان می‌گویید لابد اجناس مشابه این کار زیاد دارد و زمان زیادی در فروشگاه سپری می‌کنید. حداقل برای اینکه زمان هدر داده خود را حلال کنید، یک چیزی می‌خرید.

اعتیاد به خرید یک بیماری است.

گاهی خرید از یک تفریح و عادت فراتر رفته و به مرحله اعتیاد می‌رسد. به صورتی که فرد احساس می‌کند بدون اختیار دست به خرید می‌زند. در حقیقت او به ترشح اندورفین و دوپامینی که بعد از خرید در مغز ترشح می‌شود، اعتیاد پیدا کرده است. تشخیص این اختلال با متخصصان حوزه روانشناسی و روان‌پزشکان است. زیرا اختلالات روان‌پزشکی بسیاری هستند که خرید بیش از حد از علائم آن‌ها به شمار می‌رود. اختلال شخصیت مرزی و بیماری دو قطبی از این موارد هستند.

متخصصان روش‌های درمانی متفاوتی برای هر فرد در نظر می‌گیرند. اما اگر می‌خواهید از خودتان بپرسید که آیا درگیر اعتیاد هستید، به سوالات زیر پاسخ دهید. اگر پاسخ بیشتر آن‌ها را با بله می‌دهید، بهتر است از یک متخصص کمک بگیرید.

  • آیا وقتی عصبانی و ناامید هستید، به خرید پناه می‌برید؟
  • آیا خرج کردن بیش از حد پول، زندگی شما را مختل کرده است؟
  • آیا تاکنون با اطرافیان خود درباره نیاز به خرید خود جر و بحث کرده‌اید؟
  • آیا در حین خرید احساس سرخوشی غیرقابل وصفی دارید؟
  • آیا بیشتر اوقات بعد از خرید احساس پشیمانی و گناه می‌کنید؟
  • آیا چیزهایی می‌خرید که ممکن است هیچ‌گاه مصرف نکنید؟
  • آیا همیشه به پول فکر می‌کنید و دغدغه اصلی زندگی‌تان شده است؟

آخر این که، شاید بهتر باشد از این به بعد، قبل از ورود به حراجی با خودتان روبرو شوید. از خودتان بپرسید به چه چیزی نیاز دارید و چه قدر پول می‌خواهید خرج انجام کنید. اگر درباره خرید کالایی شک دارید، به خودتان برای قضاوت فرصت دهید و کمی در بازار چرخ بزنید. اگر مطمئن شدید، باز گردید.