انجام پایان نامه مهندسی صنایع و مدیریت - انجام پایان نامه دکتری تخصصی

انجام پایان نامه مهندسی صنایع و مدیریت و پروپوزال حرفه ای مدیریت برق عمران روانشناسی و thesis 09104603123 انجام پایان نامه دکتری و کارشناسی ارشد و دکتری

انجام پایان نامه مهندسی صنایع و مدیریت - انجام پایان نامه دکتری تخصصی

انجام پایان نامه مهندسی صنایع و مدیریت و پروپوزال حرفه ای مدیریت برق عمران روانشناسی و thesis 09104603123 انجام پایان نامه دکتری و کارشناسی ارشد و دکتری

انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی مهندسی صنایع و مدیریت و پروپوزال حرفه ای مدیریت برق عمران روانشناسی انجام پایان نامه دکتری و کارشناسی ارشد و دکتری در تمامی رشته ها بهترین موسسه انجام پایان نامه حقوق و مهندسی صنایع, پدافند غیرعامل و مدیریت,اقتصاد,تحلیل آماری,شبیه سازی نرم افزاری پروژه های دانشجویی
آدرس ایمیل؛ DRTAHQIQ@GMAIL.COM
تماس: 09104603123
سایت: http://drtahqiq.website2.me/

۷ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

شبیه سازی ازدحام ذرات در مقاله ISI مهندسی برق

شبیه سازی الگوریتم pso با نرم افزار متلب برای ضریب توان بهینه – مهندسی برق

در این مقاله یک روش چندگانه برای پیکر بندی بهینه شبکه و همچنین پخش بار توان راکتیو ژنراتور های توزیع شده ) DGs (به جهت بهبود کارایی شبکه با استفاده از الگوریتم بهینه سازی مرتب سازی ازدحام ذرات غیر اجباری پیشنهاد شده است.

عملکرد شبکه های مختلف از نظر توابع چندگانه شامل به حداقل رساندن تلفات توان سیستم قدرت و انحراف ولتاژ و اتلاف انرژی سیستم تولیدی بادی و خورشیدی می باشد، تاثیر روش پیشنهاد شده بر روی سیستم توزیع ۳۳ شینه شعاعی استاندارد، به ازای ترکیب های مختلف از پیکر بندی شبکه و توان راکتیو خروجی DG ها یا ضریب توان های مختلف آن، آزمایش شده است.

نتایج بدست آمده نیز نشان می دهد پیکربندی شبکه و بهینه سازی ضریب توان، موجب عملکرد بهتر شبکه نسبت به دیگر موارد شده است.
علاوه براین، نتایج این استراتژی کاهش تلفات انرژی در تولید تجدیدپذیر توزیع شده نسبت به شبکه های فاقد پیکربندی را نشان می دهد، از اینرو این دستاورد برای ذخیره و استفاده بیشترین ظرفیت در دسترس منابع تجدید پذیر مناسب است.

فایل حاضر شامل شبیه سازی یک مقاله مهندسی برق در زمینه بهینه سازی ضریب توان در سال ۲۰۱۵ هست. مقاله اصلی همراه باترجمه در فایل زیپ موجود هست. توضیحات هم در فایل وجود دارد.

یک فایل کاملا آموزشی

لینک مقاله اصلی : http://ieeexplore.ieee.org/document/7551317/?reload=true

برای دانلود رایگان مقاله کلیک کنید

خرید فایل شبیه سازی

 

آگهی رایگان

انجام پایان نامه مدیریت

 انجام پایان نامه کارشناسی ارشد

آموزش و حل گام به گام مساله ANP فازی

  • ۰
  • ۰

نقشه های شناختی فازی ((FCM) اولین بار توسط بارت کوسک  در ۱۹۸۶ تشریح شد. اFCM یک روش دانش محور علی برای مدلسازی سیستم های تصمیم گیری پیچیده است که از ترکیب منطق فازی و شبکه های عصبی نشات می گیرد.

این روش فازی شامل تجربه و دانش کارکنان استخدام شده ای ست که از عملیات سیستم و رفتار درموقعیت های مختلف آگاه هستند و پس از آن الگوهای پنهانی از موضوع ارائه می دهند. کارشناسان، مفاهیم ، ارتباطات داخلی و تخصیص وزن های فازی علی به ارتباطات داخلی را تعیین می کنند. با اینحال، قدرت داده ها بر تعداد دسترس متخصصان موجود بستگی دارد.  FCM به عنوان یک ساختارگرافیکی شامل گره های مفهومی و کمان های وزنی ست.

FCM هر گراف وزنی را با بازخورد برای نشان دادن نحوه ارتباط ارائه می کند. بطورکلی، مفاهیم یک FCM نشان دهنده عوامل برجسته و همچنین ویژگی های سیستم یکپارچه مدلسازی شده و برای رویدادهای اساسی، اهداف موردنیاز ، عملکرد سیستم ، حالت اجرا و روند واحدهای هدف  میباشد. این صفحه نمایش گرافیگی بوضوح نشان می دهد که مفاهیم می توانند تاثیراتی بر مفاهیم دیگر و اینکه تاثیر چقدر است اعمال کنند (کیم و لی ، ۱۹۹۸).

گره های FCM توسط مفاهیمی متشکل از مجموعه مفاهیم C={C1,C2,…. Cn} نامگذاری می شوند.کمان های (Cj, Ci) نشان دهنده ارتباط بین مفاهیم مختلف میباشند ونیزهدف تجزیه و تحلیل رتبه نسبی (RDA) )کشف همبستگی ویزگی های موجود از داده های بزرگ برای پیدا کردن قوانین درچگونگی تغییر یک رویداد با رویدادهای دیگر می باشد.

 

برای انجام پایان نامه کلیک کنید.

دانلود رایگان مقاله در تری پل

 

اسدزاده و همکاران (۲۰۱۳) FCM  را برای تحلیل یکپارچه سیستم بهداشت

، ایمنی ، محیط زیست (HSE) )و ارگونومی (HSEE) اتخاذ کردند. این موضوع کمک هایی برای حل مشکلات فزاینده مرتبط با سیستم های دینامیکی پیچیده از طریق مدلسازی یکپارچه برای ارزیابی HSE-MS مربوط به عناصر با نفوذ چند مسیره برای بهره وری کارکنان ،

میزان آسیب و رضایت ، ارائه می دهد. یکی از چالش های اجرای ارزیابی عملکرد HSE-MS آن است که HSE-MS محدوده ای گسترده از برنامه های مختلف از عوامل انسانی برای تنظیم کار، مذاکره ، سازمان و طراحی سیستم در سطح کلان و خرد، پوشش می دهد، در این روش هر عامل با عناصر اساسی آن در  ارتباط است، این بدین معناست که، عناصر HSE-MS معیارهای مرتبط وبه هم پیوسته زیادی باهم دارند  و هر عنصر ممکن است تاثیری خاص بر سیستم عملکرد و همچنین عناصر دیگر داشته باشد. بنابراین، درارزیابی عملکرد HSE-MS بایستی یک رویکرد به خوبی طراحی و یکپارچه شده با توجه به اطلاعات موجود از عناصر HSE-MS ساختار دهی گردد .

برای ارسال آگهی رایگان کلیک کنید.

آگهی استخدام

  • ۰
  • ۰

نیمرخ روانی

کروگر (۲۰۱۰) با استفاده از پرسشنامه OMSAT_3 مهارت‌های روانی تمایزدهنده ورزشکاران زن موفق از کمتر موفق هاکی را موردبررسی قراردادند. نتایج تحقیق نشان داد که گروه ورزشکاران موفق در ۶۷% از متغیرهای روانی ازجمله هدف‌گزینی و کنترل ترس نمرات بالاتری را اتخاذ کردند.

همچنین شش مهارت ذهنی ازجمله اعتمادبه‌نفس و واکنش به استرس به‌طور معناداری تفاوت و تمایز بین ورزشکاران موفق و کمتر موفق را نمایان ساخت. البته در مقابل، بسیاری از محققان به نتایج متفاوتی دست یافتند که می‌توان از فیشر و همکاران (۱۹۹۶) و فوستر (۱۹۹۷) نام برد (بردمیر و همکاران،۲۰۰۶).

نتایج آن‌ها نشان داد شرکت در فعالیت‌های بدنی و ورزشی به‌خودی‌خود تأثیری بر ویژگی‌های روان‌شناختی فرد ندارند. مسئله‌ای که در این زمینه کمتر موردتوجه قرارگرفته، نوع (نخبه[۱] و غیر نخبه[۲]) و سطوح رقابت‌هاست (قهرمانی، همگانی). از مجموع تحقیقات ذکرشده که به ارزیابی مهارت‌های ذهنی ورزشکاران رشته‌های مختلف ورزشی پرداختند

این‌گونه نتیجه‌گیری می‌شود که نوع مهارت‌های ذهنی که موجب بهبود عملکرد ورزشی ورزشکاران می‌گردد با توجه به نوع رشته ورزشی و سطح مهارت ورزشکاران متفاوت است(زیدآبادی و نجفی پور، ۱۳۹۴).

بررسی مطالعات انجام‌شده در این زمینه نشان داد که علی‌رغم ضرورت، اهمیت و همچنین نیاز بانوان تاکنون هیچ تحقیقی به ارزیابی مهارت‌های ذهنی بانوان بسکتبالیست نپرداخته است،

ثانیا اینکه بین کدام‌یک از مهارت‌های ذهنی ورزشکارانی که موفق به کسب مقام شده‌اند (نخبه) و ورزشکارانی که موفق به کسب مقام نشده‌اند (غیر نخبه) تفاوت وجود دارد؟

با توجه به اهمیت موضوع مورد مطالعه بررسی های متعددی در این زمینه در بخش های مختلفی صورت پذیرفته است که می توان به اختصار به موارد زیر اشاره نمود:

دوراند بوش و همکاران (۲۰۰۱) پرسش‌نامه سنجش مهارت‌های ذهنی اوتاوا نسخه ۳ (OMSAT_3) را برای مقایسه ورزشکاران ملی و بین‌المللی کانادا به کاربردند و گزارش کردند که هر ۱۲ مهارت ذهنی اندازه‌گیری شده در این پرسش‌نامه، بین دو گروه تفاوت معنی‌داری داشتند. شریفی فر و واعظ موسوی (۱۳۸۶) در پژوهشی با استفاده از پرسش‌نامه اوتاوا ۳ نشان دادند که به‌طورکلی ورزشکاران تیم‌های ملی در مهارت‌های روانی پایه (هدف‌گزینی، اعتمادبه‌نفس و تعهد) نمره بالاتری نسبت به مهارت‌های روان نتی و شناختی داشتند.

بوش و ساملا در سال ۲۰۰۱ اظهار داشتند هنگامی‌که از ورزشکاران خواسته شد تا چهار مهارت روانی که بیشترین ارتباط را با عملکرد ورزشی دارند مشخص کنند، بیش از نیمی از آن‌ها اعتمادبه‌نفس را به‌عنوان اولین مهارت انتخاب کردند. همچنین نتایج تحقیقات نشان می‌دهند که ورزشکاران حرفه ایی از سطوح اعتمادبه‌نفس، هدف‌گزینی، تعهد و سرسختی ذهنی بالاتری برخوردارند (گلمامی و همکاران، ۲۰۰۱۴)(چن و چسمن، ۲۰۱۳)،

بطوریکه برای محافظت در برابر اضطراب به ورزشکاران توصیه می‌شود که از استراتژی‌های اعتمادبه‌نفس ازجمله تمرینات ذهنی، خود گفتاری مثبت و کنترل حالات روانی استفاده کنند (هانتون و کانافتون، ۲۰۰۲).

برای ارسال آگهی رایگان کلیک کنید.

آگهی استخدام

برای انجام پایان نامه کلیک کنید.

دانلود رایگان مقاله در تری پل

  • ۰
  • ۰

آموزش روش ترکیبی تکنیک های دیمتل DEMATEL فازی و ANP فازی برای مساله همراه بانک

آموزش روش ترکیبی تکنیک های دیمتل DEMATEL فازی و ANP فازی برای مساله همراه بانک ؛ در فایل حاضر ضمن تعریف و شناسایی معیارهای مناسب برای مساله کیفیت همراه بانک؛ برای تجزیه و تحلیل داده­ها و کسب نتایج مورد انتظار از روش [1]F. DEMATEL برای تعیین روابط و چگونگی تاثیر معیارها بر یکدیگر و از روش F. ANP[2]  با در نظر گرفتن ارتباط درونی مشخص شده توسط روش F. DEMATEL بین معیارها برای اولویت­بندی معیارها استفاده می­شود 

How Does Bitcoin Mining Work?

 

bitcoin

.

در این فایل به خوبی ادغام تکنیک های دیمتل فازی و ANP فازی توضیح داده شده است. این فایل WORD حاوی 23 صفحه توضیح کامل در رابطه با تکنیک روش ANP و DEMATEL بشکل فازی برای مساله همراه بانک است. این فایل شما را برای تحلیل فصل چهارم پایان نامه یاری خواهد کرد. تحلیل ترکیبی دیمتل فازی و ANP فازی در یک فایل WORD استثنایی.

 

سرفصل مطالب:

1- مقدمه

2- شناسایی و الویت­بندی عوامل کیفیت همراه بانک  ملت با رویکرد تلفیقی ANP و DEMATELفازی

3- یافته­ های تکنیک دیمتل فازی

1-3. تعیین روابط علت و معلولی بین عوامل اصلی موثر بر کیفیت همراه بانک با استفاده از تکنیک DEMATEL فازی

2-3. تعیین روابط علت و معلولی بین زیر معیارهای عوامل اصلی با استفاده از تکنیکDEMATEL فازی

 3-3. تعیین روابط علت و معلولی میان زیرمعیارها با استفاده از تکنیک DEMATEL فازی

4.  به دست آوردن بردار ویژه عوامل اصلی نسبت به هدف و عوامل فرعی نسبت به عوامل اصلی با استفاده از ANP فازی

5.  پرسشنامه­ های مقایسه زوجی

6. مراحل به­دست آوردن وزن مولفه ­ها با تحلیل شبکه­ ای فازی

7.  ترکیب ANP و DEMATEL برای رتبه بندی فاکتورها و تعیین وزن نهایی معیارها و زیرمعیارها نسبت به هدف

 

 

 

  • ۰
  • ۰

دانلود رایگان مقاله با ترجمه مکانیک انتقال حرارت و جابجایی لوله بادامکی

مطالعه آزمایشی کارآیی حرارتی- هیدرولیک دسته لوله بادامکی شکل با آرایش متناوب

چکیده

جریان و انتقال حرارت از بانک لوله بادامکی شکل با آرایش متناوب به صورت آزمایشی مورد مطالعه قرار گرفته است. لوله ها در بخش آزمایش یک  تونل باد حلقه باز با دو نرخ گام طولی 5/1 و 2 قرار گرفتند. عدد رینولدز در محدوده متغیر است و دمای سطح لوله ها بین 78 تا 85 درجه سانتیگراد می باشد. نتایج نشان می دهند که هم ضریب رانش و هم عدد ناسلت بستگی به موقعیت لوله در بانک لوله و عدد رینولدز دارند. لوله های ستون اول دارای حداکثر مقدار ضریب رانش هستند و حال آنکه عدد ناسلت آنها در مقایسه مقایسه با سایر لوله های موجود در بانک لوله حداقل می باشد. به علاوه افت فشار از این بانک لوله حدود 93-92% کمتر از بانک لوله دایره ای است و در نتیجه کارآیی حرارتی- هیدرولیک این بانک لوله حدود 6 برابر بیشتر از بانک لوله دایره ای می باشد.

لینک مقاله اصلی

 

http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0196890414005342

 

فایل پیوست شامل مقاله اصلی همراه با ترجمه بصورت word است.

 

برای انجام پایان نامه کلیک کنید.

دانلود رایگان مقاله در تری پل!

 

Experimental study of thermal–hydraulic performance of cam-shaped tube bundle with staggered arrangement

Thermal–hydraulic performance of a non-circular tube bundle has been investigated experimentally.

Tubes were mounted in staggered arrangement with two longitudinal pitch ratios 1.5 and 2.

Drag coefficient and Nusselt number of tubes in second row was measured.

Friction factor of this tube bundle is lower than circular tube bundle.

Thermal–hydraulic performance of this tube bundle is greater than circular tube bundle.

Abstract

Flow and heat transfer from cam-shaped tube bank in staggered arrangement is studied experimentally. Tubes were located in test section of an open loop wind tunnel with two longitudinal pitch ratios 1.5 and 2. Reynolds number varies in range of 27,000 ⩽ ReD ⩽ 42,500 and tubes surface temperature is between 78 and 85 °C. Results show that both drag coefficient and Nusselt number depends on position of tube in tube bank and Reynolds number. Tubes in the first column have maximum value of drag coefficient, while its Nusselt number is minimum compared to other tubes in tube bank. Moreover, pressure drop from this tube bank is about 92–93% lower than circular tube bank and as a result thermal–hydraulic performance of this tube bank is about 6 times greater than circular tube bank.

Keywords

Heat exchanger
Tube bundle
Experimental heat transfer
Cam-shaped tube
Cross-

برای ارسال آگهی رایگان کلیک کنید.

آگهی استخدام

آگهی رایگان

درج آگهی رایگان

ارسال آگهی

نیازمندیها

دانلود فایل

  • ۰
  • ۰

دانلود رایگان مقاله – موسسه دکتر تحقیق که خدمات زیر را برای مقالات انجام می دهد اقدام به گردآوری و طبقه بندی لیست مجلات و ژورنال های ISI به تفکیک رشته و گرایش علمی نموده است (دانلود رایگان).

استخراج مقاله از پایان نامه، اکسپت و پذیرش فوری مقاله ISI، چاپ فوری مقاله ISI، ترجمه مقاله، تحلیل آماری مقاله و پایان نامه، چاپ کتاب از پایان نامه از خدمات موسسه امین آرتیکل می باشد.

بانک اطلاعات علمی ISI جهت فهرست بندی و رتبه بندی مجلات و ژورنال های معتبر و اختصاص دادن ضریب تاثیر Impact Factor و تبادل اطلاعات میان محققان و پژوهشگران دانشگاهی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری می باشد. لیست مجلات و ژورنال های ISI ای که موسسه تامسون رویترز Thomson-Reuters پیشنهاد شده است به قرار زیر است:

Master Journal List
Science Citation Index Expanded Source Publication
Social Science Citation Index Source Publication
Arts and Humanities Citation Index Source Publication

از بین دسته بندی بالا، سه دسته آخر جزو مجلات Web Of Sciences WOS به شمار می روند. لیست مجلات معتبر isi

فهرست نشریات علمی نمایه شده در پایگاه بین المللی -۲۰۱۰-ISI -JCR

فهرست نشریات معتبر
 

فهرست نشریات علمی نمایه شده در پایگاه بین المللی -۲۰۱۱-ISI -JCR

فهرست نشریات معتبر
 

فهرست نشریات علمی نمایه شده در پایگاه بین المللی -۲۰۱۲-ISI -JCR

فهرست نشریات معتبر
 

فهرست نشریات نمایه شده در پایگاه بین المللی ISI

فهرست نشریات معتبر
 

Fehreste Nashriate ISI (JCR) 2014

فهرست نشریات معتبر
 

Fehreste Nashriate ISI (JCR) 2015

فهرست نشریات معتبر
 

فهرست نشریات معتبر

توجه: قبل از استفاده از فهرست نشریات Scopus به سیاهه نشریات نامعتبر وزارت علوم و دانشگاه توجه فرمایید.

جهت دریافت فهرست نشریات Scopus و فهرست نشریات خارج شده از آن پایگاه به لینک زیر مراجعه نمایید:

https://www.elsevier.com/solutions/scopus/content

 


  • ۰
  • ۰

انجام پایان نامه ارشد مهندسی مواد​

انجام پایان نامه ارشد مهندسی مواد​ » محمود امیرصالحی، فارغ التحصیل مقاطع کارشناسی ارشد و کارشناسی دانشگاه صنعتی شریف در رشته مهندسی مواد، فعالیت های متعددی در زمینه تعریف موضوع پایان نامه، نگارش و تدوین پروپوزال، راهنمایی در مسیر انجام پروژه کارشناسی ارشد و دکتری در رشته های زیر را داشته ام :
 مهندسی مواد و متالورژی
 نانو مواد
 شیمی محض
 مهندسی شیمی  ونفت
 صنایع غذایی
 محیط زیست
 مهندسی مکانیک (سیالات، ساخت و تولید)
 و … انجام پروپوزال

لازمه انجام یک پروژه موفق و پایان نامه با کیفیت، تدوین و نگارش یک پروپوزال جامع،​

دقیق و مطالعه شده است. یک پروپوزال جامع حاصل نمی شود مگر آنکه بیرون آمده از دل یک موضوع مناسب باشد. تعریف موضوع مناسب نیازمند صورت گرفتن مطالعات کامل و بررسی پژوهش های انجام شده توسط پیشینیان است.
بسیاری از دانشجویان یا اساتید محترم بدون در نظرگرفتن توانایی های دانشجو، تجهیزات آزمایشگاهی، مواد اولیه و … اقدام به تعریف موضوع پایان نامه می کنند؛ که در نهایت مشکلات متعددی برای دانشجو ایجاد می شود. به عبارت دیگر، لازمه اصلی انجام یک پروژه موفق و پایان نامه با کیفیت، تعریف موضوع به صورت سنجیده و حساب شده است و این میسر نمی گردد مگر با داشتن تجربه و سابقه کافی در امر پژوهش.

درج آگهی رایگان

سوابق تحصیلی​

مقطع تحصیلی رشته تحصیلی موسسه محل تحصیل سال اخذ مدرک معدل رتبه
کارشناسی* مهندسی مواد  دانشگاه صنعتی شریف ۱۳۹۲ ۲۲/۱۷ ۷ از ۵۸ نفر
کارشناسی ارشد** تولید مواد   دانشگاه صنعتی شریف ۱۳۹۴ ۲۷/۱۹ ۱ از ۷۱ نفر
* عنوان پایان نامه : تاثیر دوپینگ فلزی نانوذرات فوتوکاتالیست دی اکسید تیتانیم بر تغییر لبه جذب آن
** عنوان پایان نامه : اثر دوپنت های کبالت و وانادیم، بر عملکرد آندی نانوسیم های دی¬اکسید تیتانیم نوع B در باتری لیتیم-یون

دانلود رایگان مقاله

مقالات​

۱) V,(Submitted to Electrochimica Acta Journal, Nov 2016)
۲) Amirsalei, M., M. Askari, “Metal-doped TiO2(B) nanop
سوابق پژوهشی
عملی :
 سنتز و مشخصه یابی نانو مواد


برای ارسال آگهی رایگان کلیک کنید.

آگهی استخدام

آگهی رایگان

درج آگهی رایگان

ارسال آگهی

نیازمندیها

تبلیغ گوگل

نیازمندیهای تهران

آگهی خرید و فروش خودرو

آگهی همشهری

آگهی خرید خانه در تهران

ثبت آگهی رایگان

ارسال رایگان آگهی

درج آگهی

برای انجام پایان نامه کلیک کنید.

دانلود رایگان مقاله در تری پل!

انجام پایان نامه مدیریت

دانلود رایگان کتاب در تری پل!

 انجام پایان نامه کارشناسی ارشد