انجام پایان نامه مهندسی صنایع و مدیریت - انجام پایان نامه دکتری تخصصی

انجام پایان نامه مهندسی صنایع و مدیریت و پروپوزال حرفه ای مدیریت برق عمران روانشناسی و thesis 09104603123 انجام پایان نامه دکتری و کارشناسی ارشد و دکتری

انجام پایان نامه مهندسی صنایع و مدیریت - انجام پایان نامه دکتری تخصصی

انجام پایان نامه مهندسی صنایع و مدیریت و پروپوزال حرفه ای مدیریت برق عمران روانشناسی و thesis 09104603123 انجام پایان نامه دکتری و کارشناسی ارشد و دکتری

انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی مهندسی صنایع و مدیریت و پروپوزال حرفه ای مدیریت برق عمران روانشناسی انجام پایان نامه دکتری و کارشناسی ارشد و دکتری در تمامی رشته ها بهترین موسسه انجام پایان نامه حقوق و مهندسی صنایع, پدافند غیرعامل و مدیریت,اقتصاد,تحلیل آماری,شبیه سازی نرم افزاری پروژه های دانشجویی
آدرس ایمیل؛ DRTAHQIQ@GMAIL.COM
تماس: 09104603123
سایت: http://drtahqiq.website2.me/

۱۵ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تاریخ امروز – تاریخ میلادی، شمسی و قمری امروز چندمه

انجام پایان نامه درج آگهی رایگان استخدام

دانلود رایگان مقاله در تری پل!

تاریخ امروز – نوآورد دارای ابزارهای مختلفی است و یکی از این ابزارها که می خواهیم امروز آن را به شما معرفی کنیم و از مجموعه ابزارهای تاریخ و ساعت می باشد، ابزار امروز چندمه یا تاریخ امروز چندمه نام دارد. ابزار تاریخ امروز نوآورد دارای دوو بخش اصلی می باشد.

بخش اول همانگونه که از نامش بر می آید تاریخ امروز را در بر دارد و به ما می گوید که امروز چندمه سال، ماه و روز می باشد. به کمک این ابزار آنلاین می توانید

تاریخ میلادی امروز، تاریخ قمری و نیز تاریخ خورشیدی یا جلالی را در کنار هم مشاهده نمایید. بخش دوم این ابزار در برگیرنده ساعت رسمی ایران به وقت تهران می باشد.

برای آنکه استفاده از ابراز آنلاین تاریخ امروز برای شما تسهیل شود و آسان تر بتوانید از تاریخ میلادی امروز و تاریخ قمری امروز اطلاع یابید،

در جدول بالا همه تاریخ ها به دو صورت نمایش داده شده اند، دو دو ستون مجزا و در کنار هم. برای نمونه اگر امروز مثلا ۱۴ آگوست سال ۲۰۱۶ میلادی باشد،

این تاریخ به دو صورت نمایش داده می شود یکی به شکل Sunday, 14 August 2016 که فرم و ساختار استاندارد نمایش تاریخ به زمان انگلیسی است و دیگری به صورت ۱۴.۰۸.۲۰۱۶ که فرمتی است که بیشتر در در کامپیوتر با آن برخورد می کنیم.

در مورد تاریخ قمری نیز مسئله به همین صورت است برای نمونه اگر امروز ۱۱ ذی القعده سال ۱۴۳۷ هجری قمری باشد، این تاریخ هم به شکل الأحد – ۱۱ ذی القعده ۱۴۳۷ و هم به صورت ۱۱/۱۱/۱۴۳۷ نمایش داده شده است.

همین مسئله در مورد تاریخ شمسی (تاریخ خورشیدی یا جلالی) نیز صادق است و این برای راحت تر شدن استفاده از ابزار آنلاین امروز چندمه می باشد.

برای ارسال آگهی رایگان کلیک کنید.

آگهی استخدام

آگهی رایگان

درج آگهی رایگان

ارسال آگهی

تاریخ امروز ایران

در اینجا می خواهیم مقدمه ای در خصوص بحث را مطرح کنیم. در ابتلا پاسخ یک سوال که شاید به ذهن برخی از ما برسد: طراحی و پیاده سازی یک ابزار امروز چندمه برای نمایش تاریخ امروز چه لزومی دارد، آن هم ابزاری که تاریخ میلادی امروز و تاریخ شمسی و قمری را در بر داشته باشد.

پاسخ این سوال هر چند تقریبا مشخص و واضح است اما برای روشن تر شدن مسئله چند جمله ای درباره آن توضیح می دهیم. گاهی ناگهان برایتمان این سوال پیش می آید که راستی امروز چندمه ؟

در حالی که نه به تقویم همراهمان است و نه از اپلیکیشن های گوشی همراه استفاده می کنیم در این هنگام راحت ترین و منطقی ترین راه مراجعه به یک سایت است که چنین امکانی را فراهم آورده باشد.

البته ممکن است بگویید به جای مراجعه به سایت می توان از ساعت گویا استفاده کرد، اما ساعت گویا هم مشکلات خاص خود را دارد و هم همه اطلاعات مورد نیاز را ممکن است در اختیار ما قرار ندهد. از سوی دیگر غالب افراد شما تلفن گویا را نمی دانند، در حالی که این شماره ممکن است تغییر کند،

همانطور که در اسفند ماه سال ۱۳۹۳ هم شماره های تلفن گویا عوض شد. اما سایت، وارد گوگل می شوید و می نویسید “تاریخ امروز” یا جستجو می کنید “امروز چندمه” و یکی از نتایج جستجو را باز می کنید، مثلا تاریخ امروز نوآورد را!

امروز چندمه و تاریخ امروز ایران

امروز چندمه و تاریخ امروز ایران

نوآورد با ارائه ابزار آنلاین امروز چندمه، کوشیده است تا به صورت سرعت، دقیق و آنلاین اطلاعات مربوط به تاریخ امروز میلادی، شمسی و قمری را فراهم آورد. امید است شما کاربران عزیز بتوانید اطلاع مورد نیاز خود را با استفاده از این ابزار کسب نمایید.

اگر فکر می کنید این ابزار دارای نقاط ضعفی است که باید اصطلاح گردید یا فاقد یک ویژگی کلیدی است این مسئله را در زیر این مقاله در بخش نظرات با ما در میان بگذارید تا پس از بررسی اصطلاحات لازم صورت پذیرد.

تلاش نوآورد آن است که همه ابزار های ارائه شده بتوانید دارای بهترین عملکرد ممکن باشند و از این جمله ابزار تاریخ امروز است؛ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

 

نیازمندیها

تبلیغ گوگل

نیازمندیهای تهران

آگهی خرید و فروش خودرو

رویدادهای تاریخ امروز ایران و جهان

شکست رومیان و کشته شدن امپراتور روم در نبرد تیسفون

بیست و نهم ماه می سال ۳۶۳ میلادی در کنار دجله، در محلی که اینک در آنجا شهر بغداد واقع شده است و نه چندان دور از شهر تیسفون (مدائن) پایتخت امپراتوری ایران، جهان باستان شاهد نبرد سخت ۶۰ هزار لژیونر رومی با ۸۰-۶۵ هزار سرباز ایرانی به فرماندهی سپهبد «مرنا» بود.

فرماندهی رومیان را ژولیان فلاویوس کلودیوس ژولیانوس امپراتور روم شخصا برعهده داشت. میدان این جنگ، شش فرسنگی (۳۶ کیلومتری) شمال تیسفون نوشته شده است.

سالروز درگذشت وُلتر

ولتر (فرانسوا ماری آروون) از بزرگترین فلاسفه، نویسندگان، طنزنگاران و روشنگران اروپایی سی ام ماه می سال ۱۷۷۸ در آستانه انقلاب فرانسه دیده از جهان فرو بست. وی که افکارش در شکل گیری انقلاب فرانسه تاثیر زیاد داشت ۲۱ نوامبر سال ۱۶۹۴ تولد یافته بود.

وُلتِر در بیست و سه سالگی به خاطر طنزی که نوشته بود یازده ماه از عمر خود را در زندان باستیل گذرانید و در سال ۱۷۲۶ به خاطر نوشتن طنزی دیگر به انگلستان تبعید شد و سه سال در آنجا بود.

در سال ۱۷۳۴ دوباره اورا از پاریس تبعید کردند. ولتر بسال ۱۷۴۹ به دعوت فردریک قیصر پروس (آلمان) به آنجا رفت و مدتها از نزدیکان و معاشران وی بود.

تاریخ امروز ایران و جهان - سالروز درگذشت ولتر

تاریخ امروز ایران و جهان – سالروز درگذشت ولتر

آگهی همشهری

آگهی خرید خانه در تهران

ثبت آگهی رایگان

ارسال رایگان آگهی

درج آگهی

روزی که چرچیل، مصدق و مائو را دو دشمن انگلستان نامید

وینستون چرچیل نخست وزیر وقت انگلستان ۳۰ می ۱۹۵۲ در پارلمان این کشور گفته بود: “ما اینک در برابر دو مخالف (مبارز) قرار داریم ـ مصدق و مائو. هر دو نسبت به کارهایی که می کنند تعصب دارند و همین تعصّب منجر به لجبازی و یکدنگی آنان شده است و به «مذاکره» فرصت نمی دهد.

مائو برای حمله به نیروهای غرب در کره بیش از یک میلیون داوطلب به مرز فرستاده و مصدق به هلند رفته است تا با نطق و مصاحبه حملات تازه ای به ما کند. زیان عمومی این مبارزه لفظی کمتر از حمله سیل آسای قریب الوقوع داوطلبان مائو نیست و …. [مصدق هشتم خرداد ۱۳۳۱ وارد هلند شده بود].

روزی که پاکستان اتمی شد

وقایع تاریخ امروز را سالروز اتمی شدن کشور پاکستان به پایان می رسانیم. بیست و هشتم ماه می ۱۹۹۸، پاکستان در نزدیکی مرز بلوچستان با افغانستان پنج آزمایش اتمی زیرزمینی انجام داد و وارد گروه اتمی های جهان شد.

«میان محمد نواز شریف» نخست وزیر وقت پاکستان همان روز (۲۸ می ۱۹۹۸) در توجیه اتمی شدن پاکستان گفت که با اتمی شدن هند، اقدام ما اجتناب ناپذیر بود.

هدف ما از اتمی شدن، بازداری از تعرّض و تصور حمله نظامی به پاکستان است. امروز روز بزرگی در تاریخ پاکستان است. ما، دیگر دیکته دیگران را نخواهیم نوشت.

امروز در تاریخ - روزی که پاکستان اتمی شد

امروز در تاریخ – روزی که پاکستان اتمی شد

تاریخ امروز چندمه – ابزار آنلاین

در زبان ها و کشورهای دیگر نیز از چنین ابزارهای آنلاینی استفاده می شود تا از تاریخ روز و ساعت رسمی اطلاع یابند. برای نمونه اگر در گوگل عبارت today’s date یا today date یا current date را جستجو کنید

با مجموعه ای از ابزارهای آنلاین نمایش تاریخ و زمان مواجه خواهید شد برای نمونه یکی از مهم ترین کارکردهای سایت DateAndTime همین است.

البته برخی از این سایت ها قابلیت های دیگری نظیر نمایش تقویم میلادی و یا نمایش آب و هوا را نیز دارند، اما چون به نظر نمی رسید که تقویم تا آن اندازه مورد نیاز کاربران باشد، این قابلیت در ابزار امروز چندمه گنجانده نشده است.

در اینجا لازم است به یک نکته اشاره شود که با توجه به اینکه همه افرادی که از ابزار تاریخ امروز استفاده می کنند انتظار دارند که تاریخ دقیق روز به میلادی و قمری و نیز شمسی را مشاهده نمایند،

لذا تلاش زیادی صورت گرفته تا تاریخ ها به خصوص تاریخ قمری که از روش های محاسباتی پیروی نمی کند دقیق باشد و تا جای ممکن هیچ خطایی در تعیین آن وجود نداشته باشد.

همچنین در ابزار امروز چندمه، تاریخ قمری، بر اساس تاریخ رسمی ایران است و بر خلاف تقویم های متداول که معمولا در تعیین روز اول ماه رمضان یا عید فطر و برخی روزهای دیگر دچار یک روز خطا هستند، در این ابزار تلاش شده تا جای ممکن هیچ خطایی رخ ندهد.

درج آگهی رایگان

تاریخ میلادی امروز

یکی از مهم ترین بخش های ابزار آنلاین تاریخ امروز چندمه به تقویم میلادی یا اصطلاح تاریخ میلادی امروز اختصاص دارد. تقویم میلادی که در جهان با نام تقویم گرگوری (Gregorian Calendar) شناخته می شود، همانگونه که از نامش بر می آید مبداش میلاد حضرت عیسی(ع) می باشد.

تاریخ میلادی امروز در واقع همان تاریخ قدیمی رومی است که در عصری که مسیحیت دین رایج در روم گردید مبدا آن به تولد حضرت مسیح تغییر یافت. قرن ها مسیحیان از این تقویم که به تقویت جولین یا ژولین یا ژولیانی معروف است استفاده می کردند

ولی به علت خطای اندکی که در تعیین اندازه هر سال در این تقویم وجود داشت در سال ۱۵۸۲ به دستور پاپ گرگوری سیزدهم قوانین کبسیه گیری تاریخ جولین اندکی تغییر یافت و پس از آن نام تاریخ گرگوری را بر روی آن نهادند. امروز بجز چند کشور، تاریخ رسمی همه کشورهای جهان تاریج گرگوری است.

تقویم و تاریخ میلادی، همانند تقویم شمسی و تاریخ جلالی بر اساس گردش زمین به دور خورشید ایجاد شده است و یک سال آن برابر یک دور گردش زمین به دور خورشید است که اندکی بیش از ۳۶۵ روز می باشد.

گاهشمار میلادی دارای ۱۲ ماه می باشد که اولین ماه، ژانویه و آخرین ماه، دسامبر می باشد و به ترتیب عبارتند از

ژانویه، فوریه، مارس، آوریل، می، ژوئن، ژوئیه، اوت، سپتامبر، اکتبر، نوامبر، دسامبر. در جدول زیر ماه های میلادی به ترتیب و به همراه تعداد روزهای هر ماه میلادی و شکل نوشتن آنها در زبان انگلیسی نوشته شده است.

ردیف نام ماه میلادی نام ماه به انگلیسی تعداد روزها معنی نام هر ماه
۱ ژانویه January ۳۱ یانوس – خدای دروازه ها و آغازها و پایان ها
۲ فوریه February ۲۸ یا ۲۹ فبروس – خدای مرگ
۳ مارس March ۳۱ مارس – خدای جنگ
۴ آوریل April ۳۰ از واژه لاتین به معنی «باز شدن»، اشاره به باز شدن گلها دارد.
۵ مه May ۳۱ الهه بهار، گرمی و فزونی ۶ ژوئن June ۳۰ یونو – الهه رومی و همسر ژوپیتر ۷ ژوئیه July ۳۱ ژولیوس سزار – امپراطور روم ۸ اوت August ۳۱ آگوستوس – اولین امپراطور روم ۹ سپتامبر September ۳۰ سِپتِم – در زبان لاتین به معنای هفت ۱۰ اکتبر October ۳۱ اوکتو – در زبان لاتین به معنای هشت ۱۱ نوامبر November ۳۰ نُووِم – در زبان لاتین به معنای نه ۱۲ دسامبر December ۳۱ دِسِم – در زبان لاتین به معنای ده

تاریخ امروز قمری

همانگون که ابزار تاریخ امروز چندمه در بالای این صفحه مشاهده می نمایید، ردیف دوم جدول به تاریخ امروز قمری اختصاص دارد. تاریخ قمری یا تقویم قمری که به آن تقویم اسلامی (Islamic Calendar)

یا تقویم هجری (Hijri Calendar) نیز گفته می شود، برخلاف تاریخ میلادی گرگوری و تاریخ شمسی، بر اساس گردش ماه به دور زمین طراحی شده است.

اما با تاریخ خورشیدی از لحاظ مبدا که همان تاریخ قمری هجرت حضرت محمد(ص) از مکه به مدینه می باشد، شبیه است. سال قمری حدود ۱۰ روز از سال شمسی کوتاه تر بوده و تقریبا ۳۵۵ روز می باشد.

امروز در کشورهای اسلامی، برای مناسب های مذهبی از تاریخ قمری استفاده می شود و تاریخ رسمی این کشورها مانند بیشتر کشورهای دیگر همان تاریخ میلادی است.

بر خلاف تقویم میلادی و تاریخ شمسی،

برای محاسبه تعداد روزهای هر ماه قمری نمی توان از روش های محاسباتی و الگوریتمی استفاده نمود، بلکه شروع هر ماه قمری با رویت هلال ماه می باشد و اصولا تاریخ قمری بر اساس مشاهده است تا محاسبه.

البته در تقویم قمری، در برخی روش ها از محاسبات الگوریتمی نیز استفاده می شود که به آن تقویم هجری قمری قراردادی گفته می شود. این روش بر اساس مشاهده هلال ماه نیست بلکه بر پایه محاسبات خطی بوده و تقویم قمری پذیرفته شده در جهان از این روش استفاده می کند.

سال قمری دارای ۱۲ ماه می باشد که اولین ماه آن، محرم و آخرین ماه ذیحجه است. ماه های سال قمری به ترتیب عبارتند از محرم، صفر، ربیع الاول، ربیع الثانی، جمادی الاول، جمادی الثانی، رجب، شعبان، رمضان، شوال، ذیقعده و ذیحجه.

تاریخ امروز چندمه - تاریخ میلادی امروز

تاریخ امروز چندمه – تاریخ میلادی امروز

تاریخ امروز چندمه همیشه دقیق و مطمئن

محاسبه تاریخ امروز قمری با پیچیدگی هایی مختلفی می تواند همراه شود، از لحاظ اینکه تعداد روزهای هر ماه و شروع ماه جدید بر اساس مشاهده حلال ماه می باشد و این موضوع به خصوص در زمان هایی مانند آغاز و پایان ماه رمضان از اهمیت زیادی بر خوردار است.

با این وجود ابزار آنلاین تاریخ امروز چندمه نوآورد بدون هیچ گونه خطایی تاریخ قمری را به شما اطلاع می دهد.

این موضوع یعنی توجه به دقیق و صحیح بودن تاریخ نمایش داده شده در ابزار تاریخ امروز چندمه علاوه بر تقویم قمری در مورد تقویم میلادی و خورشیدی نیز صادق است، پس بدون نگرانی می توانید این ابزار آنلاین استفاده کنید.

البته احتمال بسیار اندکی در خصوص عدم تطابق دقیق تاریخ قمری وجود دارد، که ما با بررسی منظم کوشیده ایم چنین خطایی حتی در حد یک روز هم بروز نکند.

در این مطلب کوشیدیم تا بتوانیم با ارائه ابزار آنلاین امروز چندمه، تاریخ امروز، متشکل از تاریخ میلادی امروز، به همراه تاریخ قمری و شمسی را در اختیار شما قرار دهیم. به علاوه ساعت رسمی ایران نیز در ابزار گنجانده شده است. در ادامه مطلب، اندکی در خصوص ویژگی های ابزار امروز چندمه توضیح داده شد

و نیز مطالبی در زمینه تقویم میلادی و تقویم قمری توضیح داده شده است. امید است استفاده از این ابزار برای شما رضایت بخش بوده باشد. لطفا نظرات و دیدگاه های خود را با نوآورد در میان بگذارید.

برای انجام پایان نامه کلیک کنید.

  • ۰
  • ۰

انجام پایان نامه مهندسی برق قدرت

گروه drtahqiq با برخورداری از متخصصان و کارشناسان برتر دانشگاه های شریف و تهران کلیه ی پایان نامه ها و پروژه های زمینه های مختلفانجام پایان نامه قدرت را پشتیبانی می نماید.

یکی از گرایش های اصلی مهندسی برق، گرایش قدرت می باشد. برق قدرت،خود زیرشاخه های فراوانی دارد که انجام پایان نامه در هریک از زمینه هاا نیازمند تخصص و تجربه می باشد.انجام پایان نامه قدرت،شامل تعیین موضوع ،نگارش پروپوزال و انجام دقیق شبیه سازی پایان نامه برق قدرت می باشد.

در زیر لیستی از پایان نامه های مربوط به گرایش قدرت که توسط گروه آموزش یار مشاوره شده اند آورده شده است.

دانلود رایگان مقاله در تری پل!

انجام پایان نامه برق قدرت

انجام پایان نامه الکترونیک قدرت:

انجام پایان نامه قدرت با موضوع تحلیل و شبیه ­سازی رفتار مبدل­های الکترونیک قدرت با در نظر گرفتن المان­های پارازیت

انجام پایان نامه برق قدرت در زمینه تحلیل، شبیه ­سازی، طراحی، ساخت و کنترل مبدل­های الکترونیک قدرت

انجام پایان نامه  طراحی و پیاده‌سازی مبدل چند سطحی با کنترل به روش مدولاسیون دامنه و پهنای پالس

 

برای ارسال آگهی رایگان کلیک کنید.

آگهی استخدام

آگهی رایگان

درج آگهی رایگان

ارسال آگهی

نیازمندیها

 

انجام پایان نامه ماشین های الکتریکی:

انجام پایان نامه  قدرت در زمینه طراحی کنترلر موتور القایی بر اساس کنترل برداری مستقیم در امتداد شار روتور و کنترل مستقیم گشتاورDTC

انجام پایان نامه قدرت با موضوع طراحی کنترلر ماشین سنکرون مغناطیس دائم قطب صاف و قطب برجسته با قابلیت کار در ناحیه تضعیف میدان

انجام پایان نامه سیستم های قدرت:

انجام پایان نامه ارزیابی قابلیت اطمینان سیستم‌ها ی قدرت

انجام پایا نامه قیمت دهی و برنامه ریزی کوتاه مدت Genco

Reconfiguration انجام پایان نامه برق قدرت در زمینه شبکه توزیع

 

آگهی خرید خانه در تهران

ثبت آگهی رایگان

ارسال رایگان آگهی

درج آگهی

برای انجام پایان نامه کلیک کنید.

 

انجام پایان نامه بهره برداری از شبکه توزیع در حضور DG

انجام پایان نامه قدرت محاسبه قابلیت اطمینان شبکه توزیع

انجام پایان نامه برق قدرت در زمینه جایابی بهینه ادوات FACTS در شبکه قدرت

انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری قدرت در زمینه مطالعه دینامیکی شبکه در حضور PMU

انجام پایان نامه کنترل فرکانس شبکه قدرت در حضور ادوات اندازه گیری گسترده(PMU)

انجام پایان نامه مطالعه پاسخ بار(Demand Response) و تاثیرلت مربوط به آن در برنامه ریزی شرکت های واسطه

انجام پایان نامه برق قدرت در زمینه تخصیص هزینه انتقال در بازار برق(Transmission cost allocation in restructured market)

  • ۰
  • ۰


لیست مجله ISI رشته حسابداری

 انجام پایان نامه و پروپوزال

لیست مجله ISI رشته حسابداری – انجام پایان نامه و پروپوزال: ۱– نام کامل ژورنال : Journal of Finance

 

How Does Bitcoin Mining Work?

 

bitcoin

.

 

موضوعات تحت پوشش :

The Journal of Finance publishes leading research across all the major fields of financial research. It is the most widely cited academic journal on finance. Each issue of the journal reaches over 8,000 academics, finance professionals, libraries, government and financial institutions around the world. Published six times a year, the journal is the official publication of The American Finance Association, the premier academic organization devoted to the study and promotion of knowledge about financial economics.

ایمپکت فاکتور سال ۲۰۱۰ : ۴.۶۷

ایمپکت فاکتور سال ۲۰۱۱ : ۵.۰۷

پابلیشر(ناشر) : Blackwell Publishing

کشور : انگلستان

ورود به وب سایت ژورنال

 

 

برای ارسال آگهی رایگان کلیک کنید.

آگهی استخدام

آگهی رایگان

درج آگهی رایگان

 

۲- نام کامل ژورنال : Review of Financial Studies

موضوعات تحت پوشش :

The Review of Financial Studies is a major forum for the promotion and wide dissemination of significant new research in financial economics. As reflected by its broadly based editorial board, the Review balances theoretical and empirical contributions. The primary criteria for publishing a paper are its quality and importance to the field of finance, without undue regard to its technical difficulty. Finance is interpreted broadly to include the interface between finance and economics. The Review is sponsored by The Society for Financial Studies. The editors of the Review and officers of the Society are elected for limited terms.

ایمپکت فاکتور سال ۲۰۱۰ : ۴.۳۷

ایمپکت فاکتور سال ۲۰۱۱ : ۴.۶۵

پابلیشر(ناشر) : Oxford University Press

کشور : انگلستان

ورود به وب سایت ژورنال

 

۳- نام کامل ژورنال : Journal of Financial Economics

موضوعات تحت پوشش :

The Journal of Financial Economics began a new section containing applied papers and case studies in 1989. This section provides a high-quality professional outlet for scholarly studies of actual cases, events or practice. Such phenomena provide a rich source of data that illustrate or challenge accepted theory and lead to new insights about the world. These studies currently have few professional outlets, and with this section The Journal of Financial Economics takes a leading role in encouraging such work. Applications and case study papers are often different in form, scope and content and can be more conjectural. The papers deal with issues that are often less quantifiable, more descriptive and normative than usual

ایمپکت فاکتور سال ۲۰۱۰ : ۴.۵۳

ایمپکت فاکتور سال ۲۰۱۱ : ۴.۲۱

پابلیشر(ناشر) : Elsevier

کشور : هلند

ورود به وب سایت ژورنال

۴- نام کامل ژورنال : Journal of Accounting and Economics

موضوعات تحت پوشش :

The Journal of Accounting and Economics encourages the application of economic theory to the explanation of accounting phenomena. It provides a forum for the publication of the highest quality manuscripts which employ economic analyses of accounting problems. A wide range of methodologies and topics are encouraged and covered:
the role of accounting within the firm
the information content and role of accounting numbers in capital markets
the role of accounting in financial contracts and in monitoring agency relationships
the determination of accounting standards
government regulation of corporate disclosure and/or the Accounting profession
the theory of the accounting firm

ایمپکت فاکتور سال ۲۰۱۰ : ۳.۳۷

ایمپکت فاکتور سال ۲۰۱۱ : ۳.۹۴

پابلیشر(ناشر) : Elsevier

کشور : هلند

ورود به وب سایت ژورنال

 

ارسال آگهی

نیازمندیها

تبلیغ گوگل

نیازمندیهای تهران

آگهی خرید و فروش خودرو

 

۵- نام کامل ژورنال : Journal of Accounting Research

موضوعات تحت پوشش :

The Journal of Accounting Research publishes original research using analytical, empirical, experimental, and field study methods in all areas of accounting research. The journal now offers four regular issues and one conference issue, which contains papers and discussions from the annual accounting research conference held at the University of Chicago. The Journal of Accounting Research has been published since 1963 by the Accounting Research Center (Formerly the Institute of Professional Accounting) at the University of Chicago Booth School of Business

ایمپکت فاکتور سال ۲۰۱۰ : ۳.۹۵

ایمپکت فاکتور سال ۲۰۱۱ : ۳.۱۴

پابلیشر(ناشر) : Blackwell Publishing

کشور : انگلستان

ورود به وب سایت ژورنال

 

۶- نام کامل ژورنال : Journal of Financial and Quantitative Analysis

موضوعات تحت پوشش :

The Journal of Financial and Quantitative Analysis (JFQA) publishes theoretical and empirical research in financial economics. Topics include corporate finance, investments, capital and security markets, and quantitative methods of particular relevance to financial researchers. With a circulation of 3000 libraries, firms, and individuals in 70 nations, the JFQA serves an international community of sophisticated finance scholars—academics and practitioners alike. The JFQA prints less than 10% of the more than 600 unsolicited manuscripts submitted annually. An intensive blind review process and exacting editorial standards contribute to the JFQA’s reputation as a top finance journal

ایمپکت فاکتور سال ۲۰۱۰ : ۲.۰۳

ایمپکت فاکتور سال ۲۰۱۱ : ۲.۱۹

پابلیشر(ناشر) : Cambridge University Press

کشور : انگلستان

ورود به وب سایت ژورنال

 

۷- نام کامل ژورنال : Accounting Review

موضوعات تحت پوشش :

The Accounting Review ‘‘should be viewed as the premier journal for publishing articles reporting the results of accounting research and explaining and illustrating related research methodology. The scope of acceptable articles should embrace any research methodology and any accounting-related subject, as long as the articles meet the standards established for publication in the journal

ایمپکت فاکتور سال ۲۰۱۰ : ۳.۱۱

ایمپکت فاکتور سال ۲۰۱۱ : ۲.۹۷

پابلیشر(ناشر) : American Accounting Association

کشور : ایالات متحده آمریکا

ورود به وب سایت ژورنال

 

۸- نام کامل ژورنال : Mathematical Finance

موضوعات تحت پوشش :

Mathematical Finance is a high-quality journal which brings together work on the mathematical aspects of finance theory from such diverse fields as finance, economics, mathematics, and statistics. An essential resource for academic finance researchers and practitioners alike, the journal publishes clear and concise articles which present the latest theoretical developments in an accessible way. Modern finance is becoming increasingly technical, requiring the use of sophisticated mathematical tools in both research and practice. Mathematical Finance offers a forum for the publication of articles which employ these techniques, as well as providing a much-needed bridge between mathematical scientists and financial economists

ایمپکت فاکتور سال ۲۰۱۰ : ۱.۲۲

ایمپکت فاکتور سال ۲۰۱۱ : ۱.۴۲

پابلیشر(ناشر) : Blackwell Publishing

کشور : انگلستان

ورود به وب سایت ژورنال

 

۹- نام کامل ژورنال : Journal of Money, Credit and Banking

موضوعات تحت پوشش :

Journal of Money, Credit and Banking (JMCB) is a leading professional journal read and referred to by scholars, researchers, and policymakers in the areas of money and banking, credit markets, regulation of financial institutions, international payments, portfolio management, and monetary and fiscal policy. The JMCB represents a wide spectrum of viewpoints and specializations in its fields through its advisory board, associate editors, and referees from academic, financial, and governmental institutions around the world

ایمپکت فاکتور سال ۲۰۱۰ : ۱.۳۴

ایمپکت فاکتور سال ۲۰۱۱ : ۱.۱۷

پابلیشر(ناشر) : Blackwell Publishing

کشور : انگلستان

ورود به وب سایت ژورنال

۱۰- نام کامل ژورنال : Accounting, Organizations and Society

موضوعات تحت پوشش :

Accounting, Organizations & Society is a major international journal concerned with all aspects of the relationship between accounting and human behaviour, organizational structures and processes, and the changing social and political environment of the enterprise

ایمپکت فاکتور سال ۲۰۱۰ : ۳.۲۲

ایمپکت فاکتور سال ۲۰۱۱ : ۴.۷۸

پابلیشر(ناشر) : Elsevier Limited

کشور : انگلستان

ورود به وب سایت ژورنال

. ABA BANK MARKETINGMonthly ISSN: 1539-7890
BANK MARKETING ASSOC, 1120 CONNECTICUT AVE, NW, WASHINGTON, USA, DC, 20036-3902۲. ACADEMY OF MANAGEMENT JOURNALBimonthly ISSN: 0001-4273
ACAD MANAGEMENT, PACE UNIV, PO BOX 3020, 235 ELM RD, BRIARCLIFF MANOR, USA, NY, 10510-8020

 

 

آگهی همشهری

آگهی خرید خانه در تهران

ثبت آگهی رایگان

ارسال رایگان آگهی

 

 

  1. Social Sciences Citation Index
  2. Current Contents – Social & Behavioral Sciences

۳. ACADEMY OF MANAGEMENT REVIEWQuarterly ISSN: 0363-7425
ACAD MANAGEMENT, PACE UNIV, PO BOX 3020, 235 ELM RD, BRIARCLIFF MANOR, USA, NY, 10510-8020

  1. Social Sciences Citation Index
  2. Current Contents – Social & Behavioral Sciences

۴. ACCOUNTING ORGANIZATIONS AND SOCIETYBimonthly ISSN: 0361-3682
PERGAMON-ELSEVIER SCIENCE LTD, THE BOULEVARD, LANGFORD LANE, KIDLINGTON, OXFORD, ENGLAND, OX5 1GB

  1. Social Sciences Citation Index
  2. Current Contents – Social & Behavioral Sciences

۵. ACCOUNTING REVIEWQuarterly ISSN: 0001-4826
AMER ACCOUNTING ASSOC, 5717 BESSIE DR, SARASOTA, USA, FL, 34233

  1. Social Sciences Citation Index
  2. Current Contents – Social & Behavioral Sciences

۶. ADMINISTRATIVE LAW REVIEWQuarterly ISSN: 0001-8368
AMER BAR ASSOC, ADMINISTRATIVE LAW & REGULATORY PRACTICE SECTION, 321 N CLARK ST, CHICAGO, USA, IL, 60610

  1. Social Sciences Citation Index
  2. Current Contents – Social & Behavioral Sciences

۷. ADMINISTRATIVE SCIENCE QUARTERLYQuarterly ISSN: 0001-8392
ADMINISTRATIVE, SCI QUARTERLY, CORNELL UNIV, JOHNSON SCHOOL, 20 THORNWOOD DR, STE 100, ITHACA, USA, NY, 14850-1265

  1. Social Sciences Citation Index
  2. Current Contents – Social & Behavioral Sciences

۸. AIRLINE BUSINESSMonthly ISSN: 0268-7615
REED BUSINESS INFORMATION LTD, QUADRANT HOUSE THE QUADRANT, SUTTON, ENGLAND, SURREY, SM2 5AS۹. AMERICAN BANKRUPTCY LAW JOURNALQuarterly ISSN: 0027-9048
NATL CONF BANKRUPT J, 235 SECRET COVE DR, LEXINGTON, USA, SC, 29072

  1. Social Sciences Citation Index
  2. Current Contents – Social & Behavioral Sciences

۱۰. AMERICAN BUSINESS LAW JOURNALQuarterly ISSN: 0002-7766
WILEY-BLACKWELL, COMMERCE PLACE, 350 MAIN ST, MALDEN, USA, MA, 02148

  1. Social Sciences Citation Index
  2. Current Contents – Social & Behavioral Sciences

۱۱. AMERICAN JOURNAL OF INTERNATIONAL LAWQuarterly ISSN: 0002-9300
AMER SOC INT LAW, 2223 MASSACHUSETTS AVE N W, WASHINGTON, USA, DC, 20008-2864

  1. Social Sciences Citation Index
  2. Current Contents – Social & Behavioral Sciences

۱۲. ANTITRUST LAW JOURNALTri-annual ISSN: 0003-6056
AMER BAR ASSOC, ADMINISTRATIVE LAW & REGULATORY PRACTICE SECTION, 321 N CLARK ST, CHICAGO, USA, IL, 60610

  1. Social Sciences Citation Index
  2. Current Contents – Social & Behavioral Sciences

۱۳. AUDITING-A JOURNAL OF PRACTICE & THEORYSemiannual ISSN: 0278-0380
AMER ACCOUNTING ASSOC, 5717 BESSIE DR, SARASOTA, USA, FL, 34233

  1. Social Sciences Citation Index
  2. Current Contents – Social & Behavioral Sciences

۱۴. BANKING LAW JOURNALMonthly ISSN: 0005-5506
A S PRATT & SONS, SHESHUNOFF INFORMATION SERVICES INC, 807 LAS CIMAS PKY, STE 300, AUSTIN, USA, TX, 78746۱۵. BUSINESS HISTORYTri-annual ISSN: 0007-6791
ROUTLEDGE JOURNALS, TAYLOR & FRANCIS LTD, 4 PARK SQUARE, MILTON PARK, ABINGDON, ENGLAND, OXFORDSHIRE, OX14 4RN

  1. Social Sciences Citation Index

۱۶. BUSINESS HISTORY REVIEWQuarterly ISSN: 0007-6805
HARVARD BUSINESS SCHOOL, BUSINESS HISTORY REVIEW, 60 HARVARD WAY, BOSTON, USA, MA, 02163

  1. Social Sciences Citation Index

۱۷. BUSINESS LAWYERQuarterly ISSN: 0007-6899
AMER BAR ASSOC, ADMINISTRATIVE LAW & REGULATORY PRACTICE SECTION, 321 N CLARK ST, CHICAGO, USA, IL, 60610

  1. Social Sciences Citation Index
  2. Current Contents – Social & Behavioral Sciences

۱۸. CALIFORNIA LAW REVIEWBimonthly ISSN: 0008-1221
UNIV CALIFORNIA BERKELEY SCH LAW, BOAT HALL, 588 SIMON HALL, BERKELEY, USA, CA, 94720-7200

  1. Social Sciences Citation Index
  2. Current Contents – Social & Behavioral Sciences

۱۹. CALIFORNIA MANAGEMENT REVIEWQuarterly ISSN: 0008-1256
UNIV CALIF, GRAD SCH BUSINESS ADMIN, BERKELEY, USA, CA, 94720

  1. Social Sciences Citation Index
  2. Current Contents – Social & Behavioral Sciences

۲۰. CAREER DEVELOPMENT QUARTERLYQuarterly ISSN: 0889-4019
NATL CAREER DEVELOPMENT ASSOC, 4700 REED RD, STE M, COLUMBUS, USA, OH, 43220

  1. Social Sciences Citation Index
  2. Current Contents – Social & Behavioral Sciences

۲۱. CFOMonthly ISSN: 8756-7113
C F O PUBLISHING CORP, 253 SUMMER ST, BOSTON, USA, MA, 02210۲۲. COLUMBIA LAW REVIEWBimonthly ISSN: 0010-1958
COLUMBIA JOURNAL TRANSNATIONAL LAW ASSOC, COLUMBIA UNIV, SCHOOL LAW, 435 W 116TH ST, NEW YORK, USA, NY, 10027

  1. Social Sciences Citation Index
  2. Current Contents – Social & Behavioral Sciences

۲۳. COMMON MARKET LAW REVIEWBimonthly ISSN: 0165-0750
KLUWER LAW INT, CARNEGIEPLEIN 5D, PO BOX 85889, THE HAGUE, NETHERLANDS, 2508 CN

  1. Social Sciences Citation Index
  2. Current Contents – Social & Behavioral Sciences

۲۴. COMPUTER FRAUD & SECURITYMonthly ISSN: 1361-3723
ELSEVIER SCI LTD, THE BOULEVARD, LANGFORD LANE, KIDLINGTON, OXFORD, ENGLAND, OXON, OX5 1GB۲۵. CONFLICT MANAGEMENT AND PEACE SCIENCEBimonthly ISSN: 0738-8942
SAGE PUBLICATIONS INC, 2455 TELLER RD, THOUSAND OAKS, USA, CA, 91320

  1. Social Sciences Citation Index

۲۶. CORNELL LAW REVIEWBimonthly ISSN: 0010-8847
CORNELL LAW REVIEW, CORNELL LAW SCHOOL, ITHACA, USA, NY, 14853-4901

  1. Social Sciences Citation Index
  2. Current Contents – Social & Behavioral Sciences

۲۷. DECISION SCIENCESQuarterly ISSN: 0011-7315
WILEY-BLACKWELL, COMMERCE PLACE, 350 MAIN ST, MALDEN, USA, MA, 02148

  1. Social Sciences Citation Index
  2. Current Contents – Social & Behavioral Sciences

۲۸. DEVELOPING ECONOMIESQuarterly ISSN: 0012-1533
WILEY-BLACKWELL, COMMERCE PLACE, 350 MAIN ST, MALDEN, USA, MA, 02148

  1. Social Sciences Citation Index
  2. Current Contents – Social & Behavioral Sciences

۲۹. DUKE LAW JOURNALBimonthly ISSN: 0012-7086
DUKE UNIV, SCHOOL LAW BOX 90364, DURHAM, USA, NC, 27708-0364

  1. Social Sciences Citation Index
  2. Current Contents – Social & Behavioral Sciences

۳۰. ECOLOGY LAW QUARTERLYQuarterly ISSN: 0046-1121
UNIV CALIFORNIA BERKELEY SCH LAW, BOAT HALL, 588 SIMON HALL, BERKELEY, USA, CA, 94720-7200

  1. Social Sciences Citation Index
  2. Current Contents – Social & Behavioral Sciences

۳۱. ECONOMIC DEVELOPMENT AND CULTURAL CHANGEQuarterly ISSN: 0013-0079
UNIV CHICAGO PRESS, 1427 E 60TH ST, CHICAGO, USA, IL, 60637-2954

  1. Social Sciences Citation Index
  2. Current Contents – Social & Behavioral Sciences

۳۲. ECONOMIC DEVELOPMENT QUARTERLYQuarterly ISSN: 0891-2424
SAGE PUBLICATIONS INC, 2455 TELLER RD, THOUSAND OAKS, USA, CA, 91320

  1. Social Sciences Citation Index
  2. Current Contents – Social & Behavioral Sciences

۳۳. ELECTRONIC BUSINESSMonthly ISSN: 1097-4881
REED BUSINESS INFORMATION US, 2000 CLEARWATER DR, OAK BROOK, USA, IL, 60523-8809۳۴. EMERGING MARKETS FINANCE AND TRADEBimonthly ISSN: 1540-496X
M E SHARPE INC, 80 BUSINESS PARK DR, ARMONK, USA, NY, 10504

  1. Social Sciences Citation Index
  2. Current Contents – Social & Behavioral Sciences

۳۵. ENERGY CONVERSION AND MANAGEMENTSemimonthly ISSN: 0196-8904
PERGAMON-ELSEVIER SCIENCE LTD, THE BOULEVARD, LANGFORD LANE, KIDLINGTON, OXFORD, ENGLAND, OX5 1GB

  1. Science Citation Index Expanded
  2. Current Contents – Engineering, Computing & Technology

۳۶. ENTERPRISE & SOCIETYQuarterly ISSN: 1467-2227
OXFORD UNIV PRESS INC, JOURNALS DEPT, 2001 EVANS RD, CARY, USA, NC, 27513

  1. Social Sciences Citation Index
  2. Current Contents – Social & Behavioral Sciences

۳۷. ENTREPRENEURSHIP THEORY AND PRACTICEBimonthly ISSN: 1042-2587
WILEY-BLACKWELL, COMMERCE PLACE, 350 MAIN ST, MALDEN, USA, MA, 02148

  1. Social Sciences Citation Index
  2. Current Contents – Social & Behavioral Sciences

۳۸. FAMILY BUSINESS REVIEWQuarterly ISSN: 0894-4865
SAGE PUBLICATIONS INC, 2455 TELLER RD, THOUSAND OAKS, USA, CA, 91320

  1. Social Sciences Citation Index
  2. Current Contents – Social & Behavioral Sciences

۳۹. FINANCIAL MANAGEMENTQuarterly ISSN: 0046-3892
WILEY-BLACKWELL, COMMERCE PLACE, 350 MAIN ST, MALDEN, USA, MA, 02148

  1. Social Sciences Citation Index
  2. Current Contents – Social & Behavioral Sciences

۴۰. FOOD AND DRUG LAW JOURNALQuarterly ISSN: 1064-590X
FOOD DRUG LAW INST, 1000 VERMONT AVE NW, SUITE 1200, WASHINGTON, USA, DC, 20005-4903

  1. Science Citation Index Expanded
  2. Social Sciences Citation Index
  3. Current Contents – Agriculture, Biology & Environmental Sciences

۴۱. FORBESBiweekly ISSN: 0015-6914
FORBES INC, 60 FIFTH AVE, NEW YORK, USA, NY, 10011

  1. Social Sciences Citation Index
  2. Current Contents – Social & Behavioral Sciences

۴۲. FORTUNEBiweekly ISSN: 0015-8259
TIME INC, TIME & LIFE BUILDING ROCKEFELLER CENTER, NEW YORK, USA, NY, 10020-1393

  1. Social Sciences Citation Index
  2. Current Contents – Social & Behavioral Sciences

۴۳. GENEVA PAPERS ON RISK AND INSURANCE-ISSUES AND PRACTICEQuarterly ISSN: 1018-5895
PALGRAVE MACMILLAN LTD, BRUNEL RD BLDG, HOUNDMILLS, BASINGSTOKE, ENGLAND, HANTS, RG21 6XS

  1. Social Sciences Citation Index
  2. Current Contents – Social & Behavioral Sciences

۴۴. GENEVA RISK AND INSURANCE REVIEWSemiannual ISSN: 1554-964X
PALGRAVE MACMILLAN LTD, BRUNEL RD BLDG, HOUNDMILLS, BASINGSTOKE, ENGLAND, HANTS, RG21 6XS

  1. Social Sciences Citation Index
  2. Current Contents – Social & Behavioral Sciences

۴۵. GEORGE WASHINGTON LAW REVIEWBimonthly ISSN: 0016-8076
GEORGE WASHINGTON UNIV, 2000 H STREET N W, WASHINGTON, USA, DC, 20052

  1. Social Sciences Citation Index
  2. Current Contents – Social & Behavioral Sciences

۴۶. GEORGETOWN LAW JOURNALBimonthly ISSN: 0016-8092
GEORGETOWN LAW JOURNAL ASSOC, 600 NEW JERSEY AVE N W, WASHINGTON, USA, DC, 20001

  1. Social Sciences Citation Index
  2. Current Contents – Social & Behavioral Sciences

۴۷. GOVERNMENT AND OPPOSITIONQuarterly ISSN: 0017-257X
WILEY-BLACKWELL, COMMERCE PLACE, 350 MAIN ST, MALDEN, USA, MA, 02148

  1. Social Sciences Citation Index
  2. Current Contents – Social & Behavioral Sciences

۴۸. GROUP & ORGANIZATION MANAGEMENTBimonthly ISSN: 1059-6011
SAGE PUBLICATIONS INC, 2455 TELLER RD, THOUSAND OAKS, USA, CA, 91320

  1. Social Sciences Citation Index
  2. Current Contents – Social & Behavioral Sciences

۴۹. GROUP DECISION AND NEGOTIATIONBimonthly ISSN: 0926-2644
SPRINGER, VAN GODEWIJCKSTRAAT 30, DORDRECHT, NETHERLANDS, 3311 GZ

  1. Social Sciences Citation Index
  2. Current Contents – Social & Behavioral Sciences

۵۰. HARVARD BUSINESS REVIEWMonthly ISSN: 0017-8012
HARVARD BUSINESS SCHOOL PUBLISHING CORPORATION, 300 NORTH BEACON STREET, WATERTOWN, USA, MA, 02472

  1. Social Sciences Citation Index
  2. Current Contents – Social & Behavioral Sciences

۵۱. HARVARD CIVIL RIGHTS-CIVIL LIBERTIES LAW REVIEWSemiannual ISSN: 0017-8039
HARVARD LAW SCHOOL, PUBLICATIONS CTR, CAMBRIDGE, USA, MA, 02138

  1. Social Sciences Citation Index
  2. Current Contents – Social & Behavioral Sciences

۵۲. HARVARD ENVIRONMENTAL LAW REVIEWSemiannual ISSN: 0147-8257
HARVARD LAW SCHOOL, PUBLICATIONS CTR, CAMBRIDGE, USA, MA, 02138

  1. Social Sciences Citation Index
  2. Current Contents – Social & Behavioral Sciences

۵۳. HARVARD INTERNATIONAL LAW JOURNALSemiannual ISSN: 0017-8063
HARVARD LAW SCHOOL, PUBLICATIONS CTR, CAMBRIDGE, USA, MA, 02138

  1. Social Sciences Citation Index
  2. Current Contents – Social & Behavioral Sciences

۵۴. HARVARD JOURNAL OF LAW AND PUBLIC POLICYTri-annual ISSN: 0193-4872
HARVARD SOC LAW PUBLIC POLICY, HARVARD LAW SCHOOL, CAMBRIDGE, USA, MA, 02138

  1. Social Sciences Citation Index
  2. Current Contents – Social & Behavioral Sciences

۵۵. HARVARD JOURNAL ON LEGISLATIONSemiannual ISSN: 0017-808X
HARVARD LAW SCHOOL, PUBLICATIONS CTR, CAMBRIDGE, USA, MA, 02138

  1. Social Sciences Citation Index
  2. Current Contents – Social & Behavioral Sciences

۵۶. HARVARD LAW REVIEWBimonthly ISSN: 0017-811X
HARVARD LAW REV ASSOC, GANNETT HOUSE, 1511 MASSACHUSETTS AVE, CAMBRIDGE, USA, MA, 02138

  1. Social Sciences Citation Index
  2. Current Contents – Social & Behavioral Sciences

۵۷. HASTINGS LAW JOURNALBimonthly ISSN: 0017-8322
UNIV CALIF, HASTINGS COLLEGE LAW 200 MCALLISTER ST, SAN FRANCISCO, USA, CA, 94102

  1. Social Sciences Citation Index
  2. Current Contents – Social & Behavioral Sciences

۵۸. HEALTH CARE MANAGEMENT REVIEWQuarterly ISSN: 0361-6274
LIPPINCOTT WILLIAMS & WILKINS, 530 WALNUT ST, PHILADELPHIA, USA, PA, 19106-3621

  1. Social Sciences Citation Index
  2. Current Contents – Social & Behavioral Sciences

۵۹. HUMAN PERFORMANCEQuarterly ISSN: 0895-9285
LAWRENCE ERLBAUM ASSOC INC-TAYLOR & FRANCIS, 325 CHESTNUT STREET, STE 800, PHILADELPHIA, USA, PA, 19106

  1. Social Sciences Citation Index
  2. Current Contents – Social & Behavioral Sciences

۶۰. HUMAN RESOURCE MANAGEMENTBimonthly ISSN: 0090-4848
WILEY PERIODICALS, INC, COMMERCE PLACE, 350 MAIN STREET, MALDEN, USA, MA, 02148-529

  1. Social Sciences Citation Index
  2. Current Contents – Social & Behavioral Sciences

۶۱. IDS BULLETIN-INSTITUTE OF DEVELOPMENT STUDIESBimonthly ISSN: 0265-5012
WILEY-BLACKWELL, COMMERCE PLACE, 350 MAIN ST, MALDEN, USA, MA, 02148

  1. Social Sciences Citation Index
  2. Current Contents – Social & Behavioral Sciences

۶۲. IEEE TRANSACTIONS ON ENGINEERING MANAGEMENTQuarterly ISSN: 0018-9391
IEEE-INST ELECTRICAL ELECTRONICS ENGINEERS INC, 445 HOES LANE, PISCATAWAY, USA, NJ, 08855-4141

  1. Science Citation Index
  2. Science Citation Index Expanded
  3. Social Sciences Citation Index
  4. Current Contents – Social & Behavioral Sciences
  5. Current Contents – Engineering, Computing & Technology

۶۳. IMF ECONOMIC REVIEWQuarterly ISSN: 2041-4161
PALGRAVE MACMILLAN LTD, BRUNEL RD BLDG, HOUNDMILLS, BASINGSTOKE, ENGLAND, HANTS, RG21 6XS

  1. Social Sciences Citation Index
  2. Current Contents – Social & Behavioral Sciences

۶۴. INCMonthly ISSN: 0162-8968
INC PUBL CO, 38 COMMERCIAL WHARF, BOSTON, USA, MA, 02110۶۵. INDIANA LAW JOURNALQuarterly ISSN: 0019-6665
INDIANA LAW JOURNAL, INDIANA UNIV SCHOOL LAW, BLOOMINGTON, USA, IN, 47405

  1. Social Sciences Citation Index
  2. Current Contents – Social & Behavioral Sciences

۶۶. INDUSTRIAL MANAGEMENT & DATA SYSTEMSMonthly ISSN: 0263-5577
EMERALD GROUP PUBLISHING LIMITED, HOWARD HOUSE, WAGON LANE, BINGLEY, ENGLAND, W YORKSHIRE, BD16 1WA

  1. Science Citation Index Expanded

۶۷. INDUSTRIAL MARKETING MANAGEMENTBimonthly ISSN: 0019-8501
ELSEVIER SCIENCE INC, 360 PARK AVE SOUTH, NEW YORK, USA, NY, 10010-1710

  1. Social Sciences Citation Index
  2. Current Contents – Social & Behavioral Sciences

۶۸. INDUSTRY WEEKMonthly ISSN: 0039-0895
PENTON MEDIA, INC, 249 W 17TH ST, NEW YORK, USA, NY, 10011۶۹. INFORMATION & MANAGEMENTBimonthly ISSN: 0378-7206
ELSEVIER SCIENCE BV, PO BOX 211, AMSTERDAM, NETHERLANDS, 1000 AE

  1. Science Citation Index Expanded
  2. Social Sciences Citation Index
  3. Current Contents – Social & Behavioral Sciences

۷۰. INFORMATION SYSTEMS MANAGEMENTQuarterly ISSN: 1058-0530
AUERBACH PUBLICATIONS, C/O CRC PRESS L L C, 2000 CORPORATE BLVD NW, BOCA RATON, USA, FL, 33431

  1. Science Citation Index Expanded

۷۱. INTERNATIONAL BUSINESS REVIEWIrregular ISSN: 0969-5931
ELSEVIER SCIENCE BV, PO BOX 211, AMSTERDAM, NETHERLANDS, 1000 AE

  1. Social Sciences Citation Index
  2. Current Contents – Social & Behavioral Sciences

۷۲. INTERNATIONAL JOURNAL OF ADVERTISINGBimonthly ISSN: 0265-0487
WORLD ADVERTISING RESEARCH CENTER, FARM RD, HENLEY-ON-THAMES, OXON, ENGLAND, OXFORDSHIRE, RG9 1EJ

  1. Social Sciences Citation Index
  2. Current Contents – Social & Behavioral Sciences

۷۳. INTERNATIONAL JOURNAL OF CONFLICT MANAGEMENTQuarterly ISSN: 1044-4068
EMERALD GROUP PUBLISHING LIMITED, HOWARD HOUSE, WAGON LANE, BINGLEY, ENGLAND, W YORKSHIRE, BD16 1WA

  1. Social Sciences Citation Index
  2. Current Contents – Social & Behavioral Sciences

۷۴. INTERNATIONAL JOURNAL OF ELECTRONIC COMMERCEQuarterly ISSN: 1086-4415
M E SHARPE INC, 80 BUSINESS PARK DR, ARMONK, USA, NY, 10504

  1. Science Citation Index Expanded
  2. Social Sciences Citation Index
  3. Current Contents – Social & Behavioral Sciences

۷۵. INTERNATIONAL JOURNAL OF FORECASTINGQuarterly ISSN: 0169-2070
ELSEVIER SCIENCE BV, PO BOX 211, AMSTERDAM, NETHERLANDS, 1000 AE

  1. Social Sciences Citation Index
  2. Current Contents – Social & Behavioral Sciences

۷۶. INTERNATIONAL JOURNAL OF HEALTH PLANNING AND MANAGEMENTQuarterly ISSN: 0749-6753
WILEY-BLACKWELL, COMMERCE PLACE, 350 MAIN ST, MALDEN, USA, MA, 02148

  1. Social Sciences Citation Index
  2. Current Contents – Social & Behavioral Sciences

۷۷. INTERNATIONAL JOURNAL OF LAW AND PSYCHIATRYQuarterly ISSN: 0160-2527
PERGAMON-ELSEVIER SCIENCE LTD, THE BOULEVARD, LANGFORD LANE, KIDLINGTON, OXFORD, ENGLAND, OX5 1GB

  1. Social Sciences Citation Index
  2. Current Contents – Social & Behavioral Sciences

۷۸. INTERNATIONAL JOURNAL OF MANPOWERBimonthly ISSN: 0143-7720
EMERALD GROUP PUBLISHING LIMITED, HOWARD HOUSE, WAGON LANE, BINGLEY, ENGLAND, W YORKSHIRE, BD16 1WA

  1. Social Sciences Citation Index
  2. Current Contents – Social & Behavioral Sciences

۷۹. INTERNATIONAL JOURNAL OF MARKET RESEARCHBimonthly ISSN: 1470-7853
MARKET RESEARCH SOC, 15 NORTHBURGH ST, LONDON, ENGLAND, EC1V 0JR

  1. Social Sciences Citation Index
  2. Current Contents – Social & Behavioral Sciences

۸۰. INTERNATIONAL JOURNAL OF OPERATIONS & PRODUCTION MANAGEMENTMonthly ISSN: 0144-3577
EMERALD GROUP PUBLISHING LIMITED, HOWARD HOUSE, WAGON LANE, BINGLEY, ENGLAND, W YORKSHIRE, BD16 1WA

  1. Social Sciences Citation Index
  2. Current Contents – Social & Behavioral Sciences

۸۱. INTERNATIONAL JOURNAL OF SELECTION AND ASSESSMENTIrregular ISSN: 0965-075X
WILEY-BLACKWELL, COMMERCE PLACE, 350 MAIN ST, MALDEN, USA, MA, 02148

  1. Social Sciences Citation Index
  2. Current Contents – Social & Behavioral Sciences

۸۲. INTERNATIONAL REVIEW OF LAW AND ECONOMICSQuarterly ISSN: 0144-8188
ELSEVIER SCIENCE INC, 360 PARK AVE SOUTH, NEW YORK, USA, NY, 10010-1710

  1. Social Sciences Citation Index
  2. Current Contents – Social & Behavioral Sciences

۸۳. IOWA LAW REVIEWBimonthly ISSN: 0021-0552
UNIV IOWA, COLL LAW, 290 BOYD LAW BLDG, IOWA CITY, USA, IA, 52242

  1. Social Sciences Citation Index
  2. Current Contents – Social & Behavioral Sciences

۸۴. JCMS-JOURNAL OF COMMON MARKET STUDIESBimonthly ISSN: 0021-9886
WILEY-BLACKWELL, COMMERCE PLACE, 350 MAIN ST, MALDEN, USA, MA, 02148

  1. Social Sciences Citation Index
  2. Current Contents – Social & Behavioral Sciences

۸۵. JOURNAL OF ACCOUNTING & ECONOMICSBimonthly ISSN: 0165-4101
ELSEVIER SCIENCE BV, PO BOX 211, AMSTERDAM, NETHERLANDS, 1000 AE

  1. Social Sciences Citation Index
  2. Current Contents – Social & Behavioral Sciences

۸۶. JOURNAL OF ACCOUNTING RESEARCHBimonthly ISSN: 0021-8456
WILEY-BLACKWELL, COMMERCE PLACE, 350 MAIN ST, MALDEN, USA, MA, 02148

  1. Social Sciences Citation Index
  2. Current Contents – Social & Behavioral Sciences

۸۷. JOURNAL OF ADVERTISINGQuarterly ISSN: 0091-3367
M E SHARPE INC, 80 BUSINESS PARK DR, ARMONK, USA, NY, 10504

  1. Social Sciences Citation Index
  2. Current Contents – Social & Behavioral Sciences

۸۸. JOURNAL OF ADVERTISING RESEARCHQuarterly ISSN: 0021-8499
ADVERTISING RESEARCH FOUNDATION, 432 PARK AVENUE SOUTH, 6TH FLOOR, NEW YORK, USA, NY, 10016

  1. Social Sciences Citation Index
  2. Current Contents – Social & Behavioral Sciences

۸۹. JOURNAL OF BANKING & FINANCEMonthly ISSN: 0378-4266
ELSEVIER SCIENCE BV, PO BOX 211, AMSTERDAM, NETHERLANDS, 1000 AE

  1. Social Sciences Citation Index
  2. Current Contents – Social & Behavioral Sciences

۹۰. JOURNAL OF BIOLAW & BUSINESSQuarterly ISSN: 1095-5127
JOURNAL BIOLAW & BUSINESS, PO BOX 3000, DENVILLE, USA, NJ, 07834-9976۹۱. JOURNAL OF BUSINESS & ECONOMIC STATISTICSQuarterly ISSN: 0735-0015
AMER STATISTICAL ASSOC, 732 N WASHINGTON ST, ALEXANDRIA, USA, VA, 22314-1943

  1. Science Citation Index Expanded
  2. Social Sciences Citation Index
  3. Current Contents – Social & Behavioral Sciences

۹۲. JOURNAL OF BUSINESS & INDUSTRIAL MARKETINGBimonthly ISSN: 0885-8624
EMERALD GROUP PUBLISHING LIMITED, HOWARD HOUSE, WAGON LANE, BINGLEY, ENGLAND, W YORKSHIRE, BD16 1WA

  1. Social Sciences Citation Index
  2. Current Contents – Social & Behavioral Sciences

۹۳. JOURNAL OF BUSINESS AND PSYCHOLOGYQuarterly ISSN: 0889-3268
SPRINGER, 233 SPRING ST, NEW YORK, USA, NY, 10013

  1. Social Sciences Citation Index
  2. Current Contents – Social & Behavioral Sciences

۹۴. JOURNAL OF BUSINESS AND TECHNICAL COMMUNICATIONQuarterly ISSN: 1050-6519
SAGE PUBLICATIONS INC, 2455 TELLER RD, THOUSAND OAKS, USA, CA, 91320

  1. Social Sciences Citation Index
  2. Current Contents – Social & Behavioral Sciences

۹۵. JOURNAL OF BUSINESS ETHICSBiweekly ISSN: 0167-4544
SPRINGER, VAN GODEWIJCKSTRAAT 30, DORDRECHT, NETHERLANDS, 3311 GZ

  1. Social Sciences Citation Index
  2. Current Contents – Social & Behavioral Sciences

۹۶. JOURNAL OF BUSINESS FINANCE & ACCOUNTINGBimonthly ISSN: 0306-686X
WILEY-BLACKWELL, COMMERCE PLACE, 350 MAIN ST, MALDEN, USA, MA, 02148

  1. Social Sciences Citation Index
  2. Current Contents – Social & Behavioral Sciences

۹۷. JOURNAL OF BUSINESS RESEARCHMonthly ISSN: 0148-2963
ELSEVIER SCIENCE INC, 360 PARK AVE SOUTH, NEW YORK, USA, NY, 10010-1710

  1. Social Sciences Citation Index
  2. Current Contents – Social & Behavioral Sciences

۹۸. JOURNAL OF BUSINESS VENTURINGBimonthly ISSN: 0883-9026
ELSEVIER SCIENCE BV, PO BOX 211, AMSTERDAM, NETHERLANDS, 1000 AE

  1. Social Sciences Citation Index
  2. Current Contents – Social & Behavioral Sciences

۹۹. JOURNAL OF CAREER DEVELOPMENTBimonthly ISSN: 0894-8453
SAGE PUBLICATIONS INC, 2455 TELLER RD, THOUSAND OAKS, USA, CA, 91320

  1. Social Sciences Citation Index
  2. Current Contents – Social & Behavioral Sciences

۱۰۰. JOURNAL OF CONSUMER AFFAIRSTri-annual ISSN: 0022-0078
WILEY-BLACKWELL, COMMERCE PLACE, 350 MAIN ST, MALDEN, USA, MA, 02148

  1. Social Sciences Citation Index
  2. Current Contents – Social & Behavioral Sciences

۱۰۱. JOURNAL OF CONSUMER MARKETINGBimonthly ISSN: 0736-3761
EMERALD GROUP PUBLISHING LIMITED, HOWARD HOUSE, WAGON LANE, BINGLEY, ENGLAND, W YORKSHIRE, BD16 1WA۱۰۲. JOURNAL OF CONSUMER RESEARCHQuarterly ISSN: 0093-5301
UNIV CHICAGO PRESS, 1427 E 60TH ST, CHICAGO, USA, IL, 60637-2954

  1. Social Sciences Citation Index
  2. Current Contents – Social & Behavioral Sciences

۱۰۳. JOURNAL OF COUNSELING AND DEVELOPMENTQuarterly ISSN: 0748-9633
AMER COUNSELING ASSOC, 5999 STEVENSON AVE, ALEXANDRIA, USA, VA, 22304-3300

  1. Social Sciences Citation Index
  2. Current Contents – Social & Behavioral Sciences

۱۰۴. JOURNAL OF DEVELOPMENT ECONOMICSBimonthly ISSN: 0304-3878
ELSEVIER SCIENCE BV, PO BOX 211, AMSTERDAM, NETHERLANDS, 1000 AE

  1. Social Sciences Citation Index
  2. Current Contents – Social & Behavioral Sciences

۱۰۵. JOURNAL OF DEVELOPMENT STUDIESMonthly ISSN: 0022-0388
ROUTLEDGE JOURNALS, TAYLOR & FRANCIS LTD, 4 PARK SQUARE, MILTON PARK, ABINGDON, ENGLAND, OXFORDSHIRE, OX14 4RN

  1. Social Sciences Citation Index
  2. Current Contents – Social & Behavioral Sciences

۱۰۶. JOURNAL OF ECONOMETRICSMonthly ISSN: 0304-4076
ELSEVIER SCIENCE SA, PO BOX 564, LAUSANNE, SWITZERLAND, 1001

  1. Science Citation Index Expanded
  2. Social Sciences Citation Index
  3. Current Contents – Social & Behavioral Sciences

۱۰۷. JOURNAL OF ECONOMICS & MANAGEMENT STRATEGYQuarterly ISSN: 1058-6407
WILEY-BLACKWELL, COMMERCE PLACE, 350 MAIN ST, MALDEN, USA, MA, 02148

  1. Social Sciences Citation Index
  2. Current Contents – Social & Behavioral Sciences

۱۰۸. JOURNAL OF EMPLOYMENT COUNSELINGQuarterly ISSN: 0022-0787
AMER COUNSELING ASSOC, 5999 STEVENSON AVE, ALEXANDRIA, USA, VA, 22304-3300

  1. Social Sciences Citation Index
  2. Current Contents – Social & Behavioral Sciences

۱۰۹. JOURNAL OF ENGINEERING AND TECHNOLOGY MANAGEMENTQuarterly ISSN: 0923-4748
ELSEVIER SCIENCE BV, PO BOX 211, AMSTERDAM, NETHERLANDS, 1000 AE

  1. Science Citation Index Expanded
  2. Social Sciences Citation Index
  3. Current Contents – Social & Behavioral Sciences

۱۱۰. JOURNAL OF ENVIRONMENTAL ECONOMICS AND MANAGEMENTBimonthly ISSN: 0095-0696
ACADEMIC PRESS INC ELSEVIER SCIENCE, 525 B ST, STE 1900, SAN DIEGO, USA, CA, 92101-4495

  1. Social Sciences Citation Index
  2. Current Contents – Social & Behavioral Sciences

۱۱۱. JOURNAL OF FINANCEBimonthly ISSN: 0022-1082
WILEY-BLACKWELL, COMMERCE PLACE, 350 MAIN ST, MALDEN, USA, MA, 02148

  1. Social Sciences Citation Index
  2. Current Contents – Social & Behavioral Sciences

۱۱۲. JOURNAL OF FINANCIAL AND QUANTITATIVE ANALYSISQuarterly ISSN: 0022-1090
UNIV WASHINGTON SCH BUSINESS & ADMINISTRATION, C/O OFFICE MANAGER, 115 LEWIS HALL, BOX 353200, SEATTLE, USA, WA, 98195-3200

  1. Social Sciences Citation Index
  2. Current Contents – Social & Behavioral Sciences

۱۱۳. JOURNAL OF FINANCIAL ECONOMICSMonthly ISSN: 0304-405X
ELSEVIER SCIENCE SA, PO BOX 564, LAUSANNE, SWITZERLAND, 1001

  1. Social Sciences Citation Index
  2. Current Contents – Social & Behavioral Sciences

۱۱۴. JOURNAL OF FINANCIAL INTERMEDIATIONQuarterly ISSN: 1042-9573
ACADEMIC PRESS INC ELSEVIER SCIENCE, 525 B ST, STE 1900, SAN DIEGO, USA, CA, 92101-4495

  1. Social Sciences Citation Index
  2. Current Contents – Social & Behavioral Sciences

۱۱۵. JOURNAL OF FOOD PRODUCTS MARKETINGSemiannual ISSN: 1045-4446
HAWORTH PRESS INC, 10 ALICE ST, BINGHAMTON, USA, NY, 13904-1580۱۱۶. JOURNAL OF FORECASTINGBimonthly ISSN: 0277-6693
WILEY-BLACKWELL, COMMERCE PLACE, 350 MAIN ST, MALDEN, USA, MA, 02148

  1. Social Sciences Citation Index
  2. Current Contents – Social & Behavioral Sciences

۱۱۷. JOURNAL OF FUTURES MARKETSBimonthly ISSN: 0270-7314
WILEY-BLACKWELL, COMMERCE PLACE, 350 MAIN ST, MALDEN, USA, MA, 02148

  1. Social Sciences Citation Index
  2. Current Contents – Social & Behavioral Sciences

۱۱۸. JOURNAL OF GLOBAL MARKETINGQuarterly ISSN: 0891-1762
HAWORTH PRESS INC, 10 ALICE ST, BINGHAMTON, USA, NY, 13904-1580۱۱۹. JOURNAL OF HEALTH POLITICS POLICY AND LAWBimonthly ISSN: 0361-6878
DUKE UNIV PRESS, 905 W MAIN ST, STE 18-B, DURHAM, USA, NC, 27701

  1. Science Citation Index Expanded
  2. Social Sciences Citation Index
  3. Current Contents – Social & Behavioral Sciences

۱۲۰. JOURNAL OF HUMAN RESOURCESQuarterly ISSN: 0022-166X
UNIV WISCONSIN PRESS, JOURNAL DIVISION, 1930 MONROE ST, 3RD FL, MADISON, USA, WI, 53711

  1. Social Sciences Citation Index
  2. Current Contents – Social & Behavioral Sciences

۱۲۱. JOURNAL OF INDUSTRIAL ECONOMICSQuarterly ISSN: 0022-1821
WILEY-BLACKWELL, COMMERCE PLACE, 350 MAIN ST, MALDEN, USA, MA, 02148

  1. Social Sciences Citation Index
  2. Current Contents – Social & Behavioral Sciences

۱۲۲. JOURNAL OF INFORMATION TECHNOLOGYQuarterly ISSN: 0268-3962
PALGRAVE MACMILLAN LTD, BRUNEL RD BLDG, HOUNDMILLS, BASINGSTOKE, ENGLAND, HANTS, RG21 6XS

  1. Science Citation Index Expanded
  2. Social Sciences Citation Index
  3. Current Contents – Social & Behavioral Sciences
  4. Current Contents – Engineering, Computing & Technology

۱۲۳. JOURNAL OF INTERACTIVE MARKETINGQuarterly ISSN: 1094-9968
ELSEVIER SCIENCE INC, 360 PARK AVE SOUTH, NEW YORK, USA, NY, 10010-1710

  1. Social Sciences Citation Index
  2. Current Contents – Social & Behavioral Sciences

۱۲۴. JOURNAL OF INTERNATIONAL BUSINESS STUDIESMonthly ISSN: 0047-2506
PALGRAVE MACMILLAN LTD, BRUNEL RD BLDG, HOUNDMILLS, BASINGSTOKE, ENGLAND, HANTS, RG21 6XS

  1. Social Sciences Citation Index
  2. Current Contents – Social & Behavioral Sciences

۱۲۵. JOURNAL OF INTERNATIONAL FOOD & AGRIBUSINESS MARKETINGQuarterly ISSN: 0897-4438
HAWORTH PRESS INC, 10 ALICE ST, BINGHAMTON, USA, NY, 13904-1580۱۲۶. JOURNAL OF INTERNATIONAL MARKETINGQuarterly ISSN: 1069-031X
AMER MARKETING ASSOC, 311S WACKER DR, STE 5800, CHICAGO, USA, IL, 60606-6629

  1. Social Sciences Citation Index
  2. Current Contents – Social & Behavioral Sciences

۱۲۷. JOURNAL OF INTERNATIONAL MONEY AND FINANCEBimonthly ISSN: 0261-5606
ELSEVIER SCI LTD, THE BOULEVARD, LANGFORD LANE, KIDLINGTON, OXFORD, ENGLAND, OXON, OX5 1GB

  1. Social Sciences Citation Index
  2. Current Contents – Social & Behavioral Sciences

۱۲۸. JOURNAL OF LAW & ECONOMICSQuarterly ISSN: 0022-2186
UNIV CHICAGO PRESS, 1427 E 60TH ST, CHICAGO, USA, IL, 60637-2954

  1. Social Sciences Citation Index
  2. Current Contents – Social & Behavioral Sciences

۱۲۹. JOURNAL OF LAW ECONOMICS & ORGANIZATIONSemiannual ISSN: 8756-6222
OXFORD UNIV PRESS INC, JOURNALS DEPT, 2001 EVANS RD, CARY, USA, NC, 27513

  1. Social Sciences Citation Index
  2. Current Contents – Social & Behavioral Sciences

۱۳۰. JOURNAL OF LEGAL STUDIESSemiannual ISSN: 0047-2530
UNIV CHICAGO PRESS, 1427 E 60TH ST, CHICAGO, USA, IL, 60637-2954

  1. Social Sciences Citation Index
  2. Current Contents – Social & Behavioral Sciences

۱۳۱. JOURNAL OF MANAGEMENTBimonthly ISSN: 0149-2063
SAGE PUBLICATIONS INC, 2455 TELLER RD, THOUSAND OAKS, USA, CA, 91320

  1. Social Sciences Citation Index
  • ۰
  • ۰
  • ۰
  • ۰

افزایش فروش محصول و سود بیشتر

آگهی رایگان

افزایش فروش محصول : چرا ما باید فروش محصولاتمان را افزایش دهیم؟ آیا لازمست که پس اندازهای خود را برروی کسب و کار خود سرمایه گذاری کنیم؟در این مطلب سعی می‌کنیم تمام کارهایی که سبب دستیابی به چشم‌انداز جدید می‌شود و مشتریان جدیدی را به سمت محصولات شما هدایت می‌کنند را با شما به اشتراک بگذاریم.

راه‌های بسیاری برای افزایش فروش محصول وجود دارند که در ادامه پنج مورد از مهم‌ترین تکنیک‌های عملی که برای افزایش فروش محصول مورد استفاده قرار می‌گیرند را با هم می‌بینیم.

 

برای ارسال آگهی رایگان کلیک کنید.

آگهی استخدام

آگهی رایگان

 

 

۱) کنترل صحیح پیام فروش محصول

بزرگترین اشتباهی که بسیاری از کارآفرینان خلاق مرتکب آن می‌شوند این است که پیام فروش محصول خود را به جای مشتریان بالقوه خود بر روی فروش متمرکز می‌کنند. بازاریابی و فروش بیشتر بر روی ایجاد ارتباط با افرادی که قصد دارند محصولات تولید شده شما را خریداری کنند تمرکز دارد. برای دستیابی به این هدف نیز لازم است که به زبان مشتریان خود با آن‌ها صحبت کنید و به سوالات‌شان پاسخ دهید تا از این طریق متوجه نقاط قوت و ضعف خود شوید.

ساده‌ترین راه برای پاسخ به این سوال این است که از خود بپرسید که مشتریان در حال حاضر به چه محصولی نیاز دارند و این محصول تا چه اندازه می‌تواند پاسخگوی نیاز مشتریان باشد.

واقع‌بین باشید و به دنبال پاسخ به سوالاتی که احتمال می‌دهید از شما پرسیده شوند نباشید. فیدهای شبکه‌های اجتماعی خود را بررسی کنید و در ارتباط با مشتریان تان تجدید نظر کنید و مسائل واقعی که ممکن است در این راستا از شما سوال شوند را بیابید.

اقدام عملی: برای فروش محصول بیشتر توضیحات مربوط به محصولات خود را طوری ویرایش کنید که به سوالات واقعی مشتری پاسخ دهد.

 

آگهی خرید و فروش خودرو

آگهی همشهری

آگهی خرید خانه در تهران

ارسال آگهی

 

۲) مدام به افراد یادآوری کنید که شما چیزهایی برای فروش دارید

یکی دیگر از مشکلات فروش محصول ناشی از این است که بسیاری از تولیدکنندگان تصور می‌کنند وقتی یک بار توضیحاتی را در مورد محصولات خود مطرح  کردند دیگر نیازی به مطرح کردن آن ندارند و تمام مشتریان بالقوه از خدمات آن‌ها با خبرند.

اما بازاریابان حرفه‌ای محصول خود بارها معرفی می‌کنند. اگر برخی از مخاطبان شما هنوز از پیشنهادات ویژه محصولات شما بی‌اطلاع هستند این موضوع باید به مثابه‌ی زنگ خطری برای شما باشد. یعنی محصول شما هنوز نیاز به بازاریابی بیشتری دارد.

اگر در طول یک سال گذشته محصول جدیدی عرضه کرده‌اید مطمئن باشید که تعدادی از مخاطبان شما از این محصول بی‌اطلاع هستند.

اقدام عملی: برای افزایش فروش محصول خود ایمیل‌هایی به روز در مورد محصولات خود را به طور مرتب به مشتریان خود ارسال کنید.

 

نیازمندیها

تبلیغ گوگل

نیازمندیهای تهران

 

۳) استفاده از پیام خوشامد و تبریک برای افزایش فروش محصول

لحظه‌ای که یک مشتری وارد سایت شما شده و ایمیل او وارد لیست ایمیل شما می‌شود لحظه‌ای حیاتی برای برند شما محسوب می‌شود. زیرا ممکن است تا آخر عمرش به یکی از مشتریان بالقوه شما تبدیل شود.

ممکن است فکر کنید که بهتر است قبل از ارائه پیشنهادی به مخاطبان خود آن‌ها را با مطالب وبلاگتان درگیر کنید. اما موضوع این است که اگر در این لحظه وارد عمل نشوید این فرصت ویژه را از دست می‌دهید.

به یاد داشته باشید که با استفاده از یک صفحه راهنما که هنگام ورود مشتریان به سایت به عنوان هدیه‌ی خوشامدگویی برای مشتریان باز می‌شود می‌توانید استراتژی تاثیر و نفوذ خود و به دنبال آن فروش محصول خود را افزایش دهید. به محض دریافت پیام خوشامدگویی مشتریان به صفحه‌ی تشکری هدایت می‌شوند که برای خرید برخی محصولات می‌توانند از تخفیف ۵ درصدی برخوردار شوند.

استفاده از روش‌های بازاریابی که مشتریان پس از خوشامدگویی و تشکر از حسن انتخابشان به صفحات تخفیف هدایت می‌شوند یکی از روش‌های افزایش فروش محصول است که در این روش مشتری در صورت تمایل می‌تواند بدون نیاز به داشتن کد تخفیف وارد صفحه پرداخت شود.

این روش بازاریابی هر چند ممکن است بسیار پیش پا افتاده به نظر برسد اما می‌تواند میزان فروش شما را ۲ برابر کند و همین باعث فروش محصول شما می‌شود.

اقدام عملی: شناسایی محصولاتی که می‌توانند با تخفیف به مشترکان جدید ارائه شوند و استفاده از صفحه تشکر که می‌تواند پیشنهادات جالبی را به آن‌ها  عرضه کند.

۴) از مشتریانی که از محصول شما رضایت دارند بخواهید تا تجربیات خود را به اشتراک بگذارند

هر چند کمک خواستن از مردم ممکن است کار درستی به نظر نرسد اما مسئله اینجاست که ممکن است برخی از مشتریان تمایل داشته باشند که در این کار به شما کمک کنند و شما هم می‌توانید از این فرصت که کاملا به نفع شما هست استفاده کنید.

در شبکه‌های اجتماعی، بازاریابی ایمیلی یا پست‌های وبلاگ خود از مشتریانتان بخواهید که تجربه‌ی استفاده از محصولات شما را به اشتراک بگذارند. یا حتی آن را توئیت کنند.

این تصاویر باید به این سوال پاسخ دهند که محصول مورد چه تاثیری بر زندگی افراد داشته است.

اقدام عملی: پست وبلاگی، ایمیل یا پست شبکه‌های اجتماعی خود را آپدیت کنید و از مشتریان خود بخواهید تصاویر استفاده از محصول شما را به اشتراک بگذارند.

۵) نفوذ خود را بیشتر کنید

حتی اگر سفارش‌های فراوانی از طرف پایگاه مشتریان خود دریافت کنید نیز لازم است نفوذ خود را در میان مخاطبانتان افزایش دهید تا بتوانید فروش بیشتری داشته باشید.

در طرح یک استراتژی موثر معمولا نحوه استفاده از رسانه‌های مختلف برای دستیابی به نفوذ بیشتر تعیین می‌شود.

به منظور دستیابی به نفوذ بیشتر باید لیستی از رسانه‌هایی که تمایل دارید محصولات شما در آن‌ها دیده شوند تهیه کنید. به عنوان مثال این رسانه‌ها می‌توانند وب‌سایت، وبلاگ، مجله، برنامه‌ی تلویزیونی و یا حتی پادکست باشند که قادرند مشتریانی را برای خرید محصولات شما ایجاد کنند.

برای موفقیت هیچ وقت از این‌که بزرگ فکر کنید نترسید.

این نکته را به یاد داشته باشید که رسانه‌ها کسب‌وکارهایی هستند که از کارشناسان و افراد تاثیرگذار  بهره می‌گیرند تا برای مخاطبان خود تولید محتوا کنند. کافیست نشان دهید که شما متخصص هستید.

یکی از آسان ترین راه‌ها برای این که بتوانید خود را یک متخصص بنامید نیز این است که خالق یک اثر، نویسنده کتاب، و یا بنیانگذار یک شرکت باشید.

اقدام عملی: تهیه‌ی لیستی از رسانه‌هایی که امکان معرفی محصول شما را دارند و تهیه‌ی یک سناریو برای هر یک از آن‌ها.

زیباترین بخش فروش محصول این است که کاملا در اختیار شما قرار دارد. استفاده از این روش‌ها نیز به شما کمک خواهد کرد که مشتریان بالقوه‌ی بیشتری جذب کنید و با توجه به نیازهای مشتریان خود به تولید محصول بپردازید.

درج آگهی رایگان

ثبت آگهی رایگان

ارسال رایگان آگهی


برای انجام پایان نامه کلیک کنید.

  • ۰
  • ۰

گرفتگی لوله شیپور استاش و درمان و پیشگری از آن

انجام پایان نامه

 متخصص گوش، حلق و بینی در خصوص علل  و درمان گرفتگی لوله شیپور استاش به بیان نکات مهمی پرداخت.

دکتر مجید نصیری در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت اظهار داشت: گوش شامل ۳ قسمت گوش خارجی، میانی و داخلی است، حال آن که گوش میانی به وسیله یک لوله ارتباطی به انتهای بینی متصل می شود و طول آن در افراد بزرگسال بین ۳ تا ۴ سانتی متر است.

وی ادامه داد: قسمت ابتدایی این لوله در سمت داخل گوش وحالت استخوانی بوده، قسمت انتهایی آن به سمت بینی و حالت غضروفی است، این لوله شیپور استاش نام دارد و کار آن انجام تهویه گوش میانی می باشد. حال آن که عدم عملکرد صحیح لوله استاش به هر دلیلی موجب کاهش فشار هوا در گوش میانی خواهد شد.

برای ارسال آگهی رایگان کلیک کنید.

آگهی استخدام

آگهی رایگان

درج آگهی رایگان

 

علائم انسداد شیپور استاش

وی در خصوص علائم انسداد شیپور استاش اذعان داشت: فرد دچار اختلالات شنوایی و شنیدن صداهای اضافه مانند وزوز می شود، شدت اختلال عملکرد لوله استاش در بزرگسالان منجر به سرگیجه و در کودکان موجب درد شدید گوش خواهد شد.

گفتنی است علائم ناشی از اختلال عملکرد لوله استاش از چند دقیقه تا چند هفته طول می کشند و بیمار برای درمان باید حوصله داشته باشد.

 دانش آموخته دانشگاه بن آلمان تصریح کرد: در سرماخوردگی ها و عفونت ها به علت التهاب و در آلرژی ها به دلیل التهاب مخاط انتهای بینی و ترشحات غلیظ از سینوس ها لوله استاش مسدود و منجر به بروز اختلال عملکرد آن می شود.

وی افزود: لوزه سوم در محل دهانه شیپور استاش رشد می کند و موجب انسداد ارتباط بین گوش میانی و انتهای بینی می شود.

متخصص گوش، حلق و بینی تأکید کرد: درمان اختلال انسداد لوله استاش بسته به علت متفاوت است، اگر لوزه سوم در یک کودک موجب انسداد شیپور استاش شده باشد در صورت عدم پاسخ به درمان های دارویی به طور حتم باید توسط عمل جراحی لوزه سوم برداشته شود.

ارسال آگهی

نیازمندیها

تبلیغ گوگل

نیازمندیهای تهران

 

وی ادامه داد: در موارد آلرژی که ترشحات سینوس ها

به وفور دیده می شود و عفونت های سینوس با ترشحات چرکی و غلیظ همراه است باید آلرژی را کنترل کرد زیرا آلرژی درمان قطعی ندارد.

وی بیان داشت: در صورت بروز عفونت و انسداد شیپور استاش باید در جهت رفع التهاب اقدامات درمانی را انجام داد؛ در مواردی که اختلال فشار به علت پرواز، غواصی و کوهنوردی منجر به این حالت شد پس ازبرگشتن فرد به فشار طبیعی سطح زمین این حالت با گذر زمان برطرف خواهد شد.

نصیری متذکر شد: تجویز داروهای ضد حساسیت و اسپری های ضد احتقان توسط پزشک نه به صورت خودسرانه برای درمان کمک کننده است.

وی توصیه کرد: افرادی که به تعداد زیاد مسافرت های هوایی دارند و یا مستعد ابتلا به انسداد لوله استاش هستند همیشه همراه خود آدامس یا آبنات داشته باشند زیرا عمل بلع مانع ز بروز اختلال عملکرد خواهد شد.

آگهی خرید و فروش خودرو

آگهی همشهری

آگهی خرید خانه در تهران

ثبت آگهی رایگان

ارسال رایگان آگهی

برای انجام پایان نامه کلیک کنید.

  • ۰
  • ۰

تجاوز رئیس بخش بی بی سی فارسی به یک زن + عکس

در برنامه “نوبت شما” نیز یکی از مخاطبان بی بی سی فارسی پس از لحظاتی در حال بیان ماجرای این تجاوز بر روی آنتن زنده بود که مجری برنامه مذکور بلافاصله سخنان آن مخاطب را قطع و تاکید کرد که مجبوریم “به خاطر رعایت حال آن مجری!” چنین تماس هایی را قطع کنیم.
برخی اخبار از تجاوز صادق صبا به یک مجری زن شبکه بی بی سی فارسی حکایت دارد.به گزارش البرزنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، برخی منابع طی ۲ روز گذشته از تجاوز مدیر بخش فارسی بی بی سی به یکی از مجریان زن این شبکه به نام “پ.ق” خبر دادند؛ وسعت این خبر و سکوت سنگین ۲ نفر دخیل در این ماجرا تا آنجا پیش رفت که حتی رسانه های ضدانقلاب مجبور به انتشار این خبر شدند و خبر دادند که این مجری از شبکه بی بی سی حذف شده است.

 

برای ارسال آگهی رایگان کلیک کنید.

آگهی استخدام

آگهی رایگان

درج آگهی رایگان

ارسال آگهی

نیازمندیها

تبلیغ گوگل

نیازمندیهای تهران

آگهی خرید و فروش خودرو

آگهی همشهری

آگهی خرید خانه در تهران

ثبت آگهی رایگان

ارسال رایگان آگهی

 

برای انجام پایان نامه کلیک کنید.

 
 

در برنامه “نوبت شما”

نیز یکی از مخاطبان بی بی سی فارسی پس از لحظاتی در حال بیان ماجرای این تجاوز بر روی آنتن زنده بود که مجری برنامه مذکور بلافاصله سخنان آن مخاطب را قطع و تاکید کرد که مجبوریم “به خاطر رعایت حال آن مجری!” چنین تماس هایی را قطع کنیم.

بر اساس گزارش پایگاههای خارجی طبق آخرین بررسی های اینترنتی در مورد عدم حضور چندین باره خانم “پ ق” در برنامه های شبکه بی بی سی طی روزهای گذشته، صحت خبر تجاوز صادق صبا مدیر بخش فارسی بی بی سی به این مجری زن مشهود است و طفره رفتن سیاوش اردلان از پاسخگویی به این سوال گواه این ماجراست. ضمن اینکه این مجری (پ.ق) نیز در صفحه فیس بوک خود هیچگونه واکنشی به این خبر نشان نداده و کاملا سکوت کرده است.

به نظر می رسد پس از افشای تجاوز مهدی فلاحتی و جمشید چالنگی دو تن از مجریان شبکه صدای آمریکا به ۲ مجری زن این شبکه به نام های “ا.س” و “ن.م”، اکنون بحران تجاوز جنسی به بی بی سی فارسی رسیده باشد.

References: niksalehi.com

  • ۰
  • ۰

آموزش رسم نمودار در اکسل برای انجام پایان نامه

آموزش رسم نمودار در اکسل برای انجام پایان نامه : در بسیاری از پژوهش‌ها به منظور بیان به‌تر نتایج و انتقال ساده‌تر مفاهیم، توصیه  می‌شود داده‌ها را دسته‌بندی کرده و در جدول‌ها و نمودارها نمایش داده شود. نرم‌افزارهای گوناگونی می‌توانند برای کشیدن نمودار به کار برده شوند.

پرکاربردترین، ساده‌ترین و فراگیرترین نرم‌افزار موجود، برنامه‌ی اکسل از مجموعه‌ی میکروسافت‌آفیس می‌باشد. این برنامه اگر چه حرفه‌ای نیست و بسیاری پژوهش‌گران از نرم‌افزارهای دیگری مثل  SPSS‌ یا msTAT استفاده می‌کنند، اما شروع خوبی برای یادگیری کاربرد نمودارها و کشیدن آن‌ها به کمک رایانه می‌باشد.

 

How Does Bitcoin Mining Work?

 

bitcoin

.

نخستین مرحله‌ از رسم نمودار، وارد کردن داده‌ها در یک کاربرگ (worksheet) از برنامه‌ی اکسل می‌باشد. نام متغیرها یا گروه داده‌ها را نیز بالای  ستون مربوط به آن بنویسید. معمولا متغیر یا گروه داده را در ستون اول و فراوانی یا مقدار هر گروه یا متغیر را در ستون بعد روبروی آن وارد می‌کنند. برنامه‌ی اکسل متغیر یا گروه داده را به صورت خودکار، روی محور افقی و فراوانی یا مقادیر را روی محور عمودی نشان می‌دهد.

انواع نمودارهای پیش‌فرض در برنامه‌ی اکسل وجود دارد که هر کدام دارای کاربرد ویژه‌ی خود می‌باشد. به عبارتی هر کدام از انواع نمودارها برای بیان داده‌های خاصی مناسب‌ترند. در ادامه پرکاربردترین انواع نمودارها و نحوه‌ی رسم آن‌ها شرح داده شده است.

 

برای ارسال آگهی رایگان کلیک کنید.

آگهی استخدام

آگهی رایگان

درج آگهی رایگان

 

نمودار میله ای :

هنگامی که داده ها یا متغیرهای گسسته یا طبقه‌بندی شده داریم، نمودار میله‌ای یک نمودار گویا برای نشان‌‌دادن داده‌هاست. برای مثال تعداد فرزندان خانواده یا تعداد افرادی که به یک سوال پاسخ مثبت داده‌اند، داده‌های گسسته‌اند. متغیر دما را می‌توان به عنوان مثال به سه دسته‌ی ۳۴-۲۵، ۴۴-۳۵ و ۵۴-۴۵ طبقه بندی کرد. برای تحلیل بسیاری از پرسش‌نامه‌ها نیز نمودار میله‌ای می‌تواند مناسب باشد.

برای رسم نمودار در اکسل داده‌ها را وارد کنید:

آموزش رسم نمودار در اکس

سپس ستون فراوانی‌ها را انتخاب کنید.

آموزش رسم نمودار در اکسل

سپس از منوی بالا سربرگ Insert را کلیک کنید. انواع نمودار را در آن جا می‌بینید. برای رسم نمودار میله‌ای از الگوی Column یا Bar استفاده کنید.

 

ارسال آگهی

نیازمندیها

تبلیغ گوگل

نیازمندیهای تهران

 

بنا به کارایی نمودار مورد نظر و سلیقه‌ی خودتان می‌توانید هر یک از این پنج مدل نمودار را به عنوان نمودار میله‌ای انتخاب کنید. با کلیک روی نمودار مورد نظر، نمودار میله‌ای شامل مقادیر مورد نظر شما رسم می‌شود و به صورت یک شی جداگانه روی کاربرگ شما نشان داده می‌شود. با کلیک و راست‌کلیک بر روی بخش‌های گوناگون نمودارتان، می‌توانید گزینه‌های آن را از قبیل رنگ، نام نمودار، برچسب‌ها، سه‌بعدی بودن، پس‌زمینه‌ی نمودار و … را به اشکال مختلف تغییر دهید. با گرفتن و کشیدن نمودار می‌توانید محل آن را در کاربرگ‌تان تغییر دهید.

در حالتی که بیش‌تر از یک متغیر وجود داشته باشد نیز می‌توان از نمودار میله‌ای استفاده کرد. مثلا اگر غلظت یک ماده را در سه دمای مختلف اندازه‌گیری کرده باشیم، برای رسم نمودار میله‌ای داده‌ها را وارد می‌کنیم:

متغیرهای مورد نظر را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که متغیر دما را مارک دار نکنید زیرا نیازی نیست و نباید درون نمودار رسم شود. بعدا در قسمت نام‌گزاری محورهای نمودار می‌توانید آن را در نظر بگیرید.

 

مجددا با رفتن به قسمت insert و انتخاب Column یا Bar نمودار میله‌ای مورد نظرتان را انتخاب کنید. با کلیک روی نمودار مورد نظر، نمودار میله‌ای رسم می‌شود.

 

نمودار دایره‌ای :

نمودار دایره‌ای برای داده‌های گسسته و پیوسته قابل نمایش است. این نمودار برای نشان دادن نسبت بین اجزاء و یک کل بکار میرود. هنگامی که یک موضوع را به بخش‌هایی تفکیک کنیم، نمودار دایره‌ای بسیار مناسب است. مثلا درآمد یک شرکت به بخش‌های مختلف تعلق می‌گیرد. می‌توان آن را با نمودار دایره‌ای نمایش داد.

برای رسم نمودار در اکسل ابتدا داده‌ها را وارد کنید:

با رفتن به قسمت Insert و انتخاب Pie نمودار دایره‌ای یا قطاعی مورد نظرتان را انتخاب کنید. با کلیک روی آن، نمودار دایره ای رسم می‌شود.

نمودار پراکنش :

در مواقعی که داده‌های متعدد دسته‌بندی نشده برای دو متغیر داشته باشیم و بخواهیم آن دو را نسبت به هم بسنجیم نمودار پراکنش نمودار مناسبی است. مثلا مقایسه‌ی معدل دانشگاه و معدل دیپلم. یا تعداد فرزندان و سطح درآمد.

برای رسم نمودار ابتدا داده‌ها را در اکسل وارد می‌کنیم.

سپس ستون‌های مورد نظر را انتخاب می‌کنیم.

برای انجام پایان نامه کلیک کنید.

  • ۰
  • ۰
دیوید آگیلوی

دیوید آگیلوی

سخن بزرگان تبلیغات و بازاریابی : چیزی که باعث میشود مصرف کنند خرید کند یا نه، محتوای تبلیغات شماست نه شکل ظاهری آن.

What really decides consumers to buy or not to buy is the content of your advertising, not its form.

ویلیام برنباخ


آگهی رایگان


تبلیغ گوگل


آگهی خرید و فروش خودرو


نیازمندیها

 

ویلیام برنباخ

متفاوت نبودن در تبلیغات، خودکشی محسوب میشود.

In advertising not to be different is virtually suicidal.

هنری فورد

هنری فورد

کسی که بخاطر صرفه جویی در هزینه ها، تبلیغات خود را متوقف میکند. مانند کسیست که برای صرفه جویی در وقت ساعتش را متوقف کند.

A man who stops advertising to save money is like a man who stops a clock to save time.

استفان لیکاک

استفان لیکاک

تبلیغات مخلوط آگاهانه ای از چاپلوسی و تهدید است

“Advertising – A judicious mixture of flattery and threats.”

دیوید آگیلوی

دیوید آگیلوی

چیزی که در تبلیغات میگوید مهمتر از نحوه بیان

What you say in advertising is more important than how you say it

جف آی ریچاردز

جف آی ریچاردز

خلاقیت بدون استراتژی را “هنر” مینامند. خلاقیت با استراتژی را “تبلیغات” گویند.

Creative without strategy is called “art”. Creative with strategy is called “advertising”.

کلوین کولیج

کلوین کولیج

تبلیغات، جان یک تجارت است.

Advertising is the life of trade.

ایزاک آسیموف

ایزاک آسیموف

برای چرخاندن چرخ یک تجارت، به چیزی بیش از سرمایه نیاز است. شما به پخت (پ.خ.ت) نیا دارید: پویایی، خلاقیت و تبلیغات.

It takes more than capital to swing business. You’ve got to have the A. I. D. degree to get by – Advertising, Initiative, and Dynamics.

اچ جی ولز

اچ جی ولز

تبلیغات دروغگویی قانونی است.

Advertising is legalized lying.

کلوین کولیج

کلوین کولیج

سخن بزرگان تبلیغات

مارک توئین

مارک توئین

بسیار چیزهای کوچک که به واسطه تبلیغات صحیح، بزرگ شدند.

Many a small thing has been made large by the right kind of advertising.

ویل راجرز

ویل راجرز

تبلیغات هنر متقاعد کردن مردم برای خرج کردن پول هایشان برای چیزی که نیازی به آنها ندارند.

Advertising is the art of convincing people to spend money they don’t have for something they don’t need.


منبع: xoonarg.com  آگهی استخدام و آگهی همشهری

  • ۰
  • ۰

نمونه های تبلیغ اینترنتی – تبلیغات بنری – تبلیغات متنی و SERP Ads

درج آگهی رایگان و آگهی همشهری

درج آگهی رایگان : نمونه های تبلیغ اینترنتی – تبلیغات بنری – تبلیغات متنی و SERP Ads : دنیای تبلیغ اینترنتی در چند دهه اخیر پیچیدگی های زیادی را طی  کرده است.

همزمان با ایجاد شیوه‌ها و تکنولوژی‌های جدید تبلیغ آنلاین، در سال‌های گذشته سهم تبلیغات مجازی از کل بازار تبلیغات همواره رو به افزایش بوده است. اگر در کمتر از یک دهه پیش، تعداد اندکی از صاحبان آگهی از فرصت‌های فضای مجازی برای تبلیغات آگاه بودند،


برای ارسال آگهی رایگان کلیک کنید.

 

اکنون گردش مالی آگهی‌ های آنلاین در برخی کشورها از جمله امریکا از گردش مالی آگهی‌های مطبوعاتی بیشتر شده است. در ایران نیز اگر تا هفت سال پیش کمتر کسی حاضر به هزینه کردن برای تبلیغ محصول یا خدماتش روی اینترنت بود، اکنون بسیاری از وب‌سایت‌های پربیننده‌ی فارسی مملو از بنرهای تبلیغاتی هستند و برخی جایگاه‌های مربوط به نمایش آگهی‌شان از چند ماه قبل‏تر رزرو می‌شود.

تبلیغات اینترنتی از همان سال‌های اولیه شکل‌گیری وب با نمایش آگهی‌ های متنی و تصویری در برخی وب‌سایت‌های پربیننده شروع شد. در کنار نمایش وبی، شیوه‌ی اولیه‌ی دیگر ارسال ایمیل‌های تبلیغاتی گروهی بود.

 

درج آگهی رایگان


ارسال آگهی


آگهی همشهری


آگهی خرید خانه در تهران

 

ورود شرکت گوگل

اما تبلیغات اینترنتی با آغاز هزاره‌ی جدید و ورود شرکت گوگل به‌دنیای تبلیغات آنلاین به تجارتی جدی تبدیل شد. ویژگی‌هایی از قبیل نمایش دائمی در محدوده‌ی زمانی خاص، فراتر رفتن از محدوده‌ی جغرافیایی، انعطاف در طراحی و اجرا، امکان تعامل با مخاطب، امکان هدایت مخاطب به وب‏سایت هدف یا توضیحات بیشتر، امکان هدایت مخاطب به خرید کالا یا سرویس، امکان گزارش‌گیری از بازدیدکنندگان آگهی و چند مورد دیگر مجموعه‌ی عواملی است که اشتیاق برای ارائه تبلیغات در فضای آنلاین را افزایش داده است.

در حالی که در سال ۲۰۰۹ در امریکا هزینه‌ی صرف شده در تبلیغات آنلاین ۲۲ میلیارد دلار در برابر ۲۷ میلیارد دلار برای تبلیغات روزنامه‌ها بود، این ارقام در سال ۲۰۱۰ به مقدار برابرِ ۲۵ میلیارد دلار رسیدند.

سرانجام در سال ۲۰۱۱ بود که تبلیغات آنلاین از تبلیغات مطبوعاتی پیشی گرفت و نسبت ۲۸ به ۲۴ به‌نفع اینترنت بین آنها برقرار شد. در انگلستان نیز در سال ۲۰۱۱ تبلیغات اینترنتی با رسیدن به مبلغ ۲.۲۶ میلیارد پوند معادل ۲۷ درصد کل بازار تبلیغات، از تبلیغات تلویزیونی جلو افتاده است. گسترش ابزارهای اینترنتی و افزایش کاربران پتانسیل‌های بیشتری برای تبلیغات آنلاین فراهم آورده است.

اگر زمانی تبلیغات اینترنتی به ارسال ایمیل و نمایش بنر محدود می‌شد اکنون روش‌های زیادی برای ارائه تبلیغ در فضای مجازی وجود دارد که در ادامه با برخی از آنها آشنا می‌شویم.

 

تبلیغ گوگل 


آگهی استخدام


نیازمندیها

 

تبلیغات بنری
Banner Ads

شیوه‏ی تبلیغات بنری از جمله قدیمی‏ترین روش‏های تبلیغات اینترنتی است. در این شیوه بنر تبلیغ‏دهنده در یکی از اندازه‏های استاندارد در محلی از صفحه‏ی وب تبلیغ‏‏گیرنده نمایش داده می‏شود. وب‏سایت‏های تبلیغ‏دهنده محل‏های مشخصی که معمولا بالا، کنار و پایین صفحات وب‏شان است را به نمایش تبلیغات بنری اختصاص می‏دهند.

بنر به وب‏سایت تبلیغ‏ دهنده یا صفحه‏ای شامل توضیحات تکیملی درباره‏ی تبلیغ، لینک می‏شود. به‏ عبارتی بازدیدکنندگان از وب‏سایت، می‏توانند روی هر کدام از بنرهای تبلیغاتی که توجه‏شان را جلب کرده باشد کلیک کنند تا اطلاعات بیشنری درباره‏ی آن بدست بیاورند.

بنرها اغلب به ‏صورت فایل‏های گیف ( Gif )، فلش ( Flash ) و چند فرمت دیگر طراحی می‏شوند و ممکن است تصویر ثابت یا متحرک باشد. بنرهای فلش معمولا حجم بالاتری دارند، طراحی آنها هزینه‏ی بیشتری دارد و اگر اینترنت مخاطب پرسرعت نباشد ممکن است نمایش آنها با مشکل مواجه شود.

در بنرهای فلش که معمولا به صورت انیمیشن هستند، ممکن است از صدا و قابلیت‏های تعاملی هم استفاده شده باشد. آی.ای.بی (Interactive Advertising Bureau) که موسسه‌ای امریکایی در حوزه‌ی تبلیغات است استاندارهایی را برای اندازه‌ی تبلیغات بنری مشخص کرده که در اغلب وب‌سایت‌ها از این اندازه‌ها استفاده می‌شود.

این شیوه از متداول‏ترین شیوه‏‏های تبلیغات اینترنتی است که البته با گسترش شیوه‏های جدید اندکی از سهم آن کاسته شده است. اما در ایران خیلی‏ها هنوز تبلیغات اینترنتی را با تبلیغات بنری می‏شناسند و بسیاری از وب‏سایت‏های تبلیغ‏گیرنده تنها برای دریافت این نوع آگهی‏ها آمادگی دارند.

 

آگهی همشهری


آگهی خرید و فروش خودرو


نیازمندیهای تهران

 

تبلیغات متنی
(Text Ads)

تبلیغات متنی همانند تبلیغات بنری در صفحات وب نمایش داده می‏شوند. اگر در تبلیغات بنری عکس یا تصاویر متحرک، نمایش‏دهنده‏ی آگهی بود و به وب‏سایت هدف لینک می‏شد، در این نوع تبلیغات از متن برای توصیف آگهی استفاده می‏شود. وب‏سایت‏های تبلیغ‏ گیرنده معمولا بخش‏هایی را به‏صورت کادر یا ستون در کنار یا میانه صفحات در نظر می‏گیرند

ادامه در شونارگ


برای انجام پایان نامه کلیک کنید.

 

نیازمندیها


تبلیغ گوگل


نیازمندیهای تهران