انجام پایان نامه مهندسی صنایع و مدیریت - انجام پایان نامه دکتری تخصصی

انجام پایان نامه مهندسی صنایع و مدیریت و پروپوزال حرفه ای مدیریت برق عمران روانشناسی و thesis 09104603123 انجام پایان نامه دکتری و کارشناسی ارشد و دکتری

انجام پایان نامه مهندسی صنایع و مدیریت - انجام پایان نامه دکتری تخصصی

انجام پایان نامه مهندسی صنایع و مدیریت و پروپوزال حرفه ای مدیریت برق عمران روانشناسی و thesis 09104603123 انجام پایان نامه دکتری و کارشناسی ارشد و دکتری

انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی مهندسی صنایع و مدیریت و پروپوزال حرفه ای مدیریت برق عمران روانشناسی انجام پایان نامه دکتری و کارشناسی ارشد و دکتری در تمامی رشته ها بهترین موسسه انجام پایان نامه حقوق و مهندسی صنایع, پدافند غیرعامل و مدیریت,اقتصاد,تحلیل آماری,شبیه سازی نرم افزاری پروژه های دانشجویی
آدرس ایمیل؛ DRTAHQIQ@GMAIL.COM
تماس: 09104603123
سایت: http://drtahqiq.website2.me/

۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

  • بهره وری بانک ها در بحران های مالی جهانی

    کارایی و بهره وری بانک

    برنامه ریزی های محدود شانس این را داشته تا در حل اولیه بهره وری مختلف در بانک ها استفاده شوند

    توسعه غیرقابل پیش بینی و مشکوک سیستم بانکی چین، توجه را از سوی هر دو طرف، دانشگاهیان و شاغلین، به خود جلب کرده است. شواهد بی قاعده ای وجود دارد که نشان دهنده عملکرد ضعیف بانک های چینی در دهه گذشته است. یکی از عوامل کلیدی، تخصیص ناکارآمدی وام به اقتصاد چین است، به این معنا که سرانجام در حجم پیوسته وام های غیرفعال، منعکس شد.

    بدتر شدن وضع مالی بانک ها، به عنوان یک مقوله کلی، به طور مکرر با خطر بالقوه بحران های سیستمیک ارتباط دارد. تحقیق تجربی که بر روی بازده و بهره وری بانک چینی متمرکز شده، نسبتاً گسترده است. این مطالعات که در بین سایرین عملکرد بانک های چینی را مورد بررسی قرار داده، نه تنها تآثیر بالقوه ای بر عملکرد بانک داشته، بلکه بر عملکرد اقتصاد چین نیز تآثیر گذاشته است. اکثر مطالعات نشان می دهند که بانک های دولتی در مقایسه با انواع دیگر مالکیت، از ناکارآمدی کمتری برخوردارند. در مورد چین، روش های سنتی تحقیق مبتنی بر نمونه های DEA(تجزیه و تحلیل تحول داده ها) و SFA (مدل  تحلیلی تحرک آماری تصادفی)، هستند. تحقیقات گسترده ای وجود داشته که محدودیت های این روش ها را نشان می دهند. به طور خاص، اگر یکی از نمونه ها عوامل تعیین کننده کارایی را تجزیه و تحلیل کند، این مدل ها نمی توانند با محدودیت های ذاتی آن روبرو شوند، به عنوان مثال، مسئله تناقض برآوردگرهایی که در مرحله دوم تجزیه و تحلیل به دست آمد.

    یک تحقیق می تواند بیشتر به ویژگی های سیستم بانکی چین و تغییرات ساختاری مشاهده شده در داخل اقتصاد ایران بپردازد که در پاسخ به بحران مالی جهانی است.

    سیستم بانکداری یکی از بزرگترین و سیستم های مالی مرتبط در زمینه جهانی است. این تحقیقات معاصر در مورد بهره وری بانکی را به طور کل و بهره وری بانک چینی را به طور خاص در پیش می گیرد. توجه ویژه ای به ارزیابی بهره وری بانک چین و محرک های اصلی در راستای آستانه های عملکرد متفاوت، شده است.تا آنجایی که می دانیم، در مورد سهم متدولوژیکی، اولین تحقیق در زمینه بهره وری بانک چینی بوده که به روش اتفاقی گسترش یافتند. برنامه ریزی های محدود شانس این را داشته تا در حل اولیه بهره وری مختلف استفاده شوند. به رویکردهای روش شناختی قبلی رجوع کنید. چنین تجزیه و تحلیلی امکان ارزیابی نحوه تأثیر مرتبط با ساختار مالکیت، اندازه، حکومت، توان مالی و تغییر ساختار هزینهدر حوزه بهره وری، حائزاهمیت است.

    دو هدف اصلی برای نگارش و چاپ مقاله بدین شرح است: اول اینکه، مطالعه به تحقیق در زمینه بهره وری بانکی و بازدهی توسط توسعه رویکرد جدید دو مرحله ای کمک کند، نمونه محدود شده تصادفی DEA جهت محاسبه میزان بهره وری آستانه مورد نظر مورد استفاده قرار  گیرد.

    فنون یادگیری دستگاه به منظور کاوش در زمینه نحوه عملکرد در هر آستانه مورد استفاده قرار می گیرند.

    این یک چشم انداز متفاوت از فواصل اطمینان خودراه اندازی شده سنتی بوده، با جلوگیری از درگیری های درونی که در آن روابط بین امتیازات کارایی و محرک ها تمایل داشته به سمت یکی حرکت کنند، راارائه می کند.

    دوم، نمونه توسعه یافته در اینجا جهت ارزیابی احتمالی عملکرد بانکها از سال 2008 تا 2011 است. استفاده نکردن از روش خودراه انداز برای تولید ورودی های مجدد و خروجی ها، نه تنها توزیع احتمالی بهره وری برای هر یک از بانک ها را محاسبه کرده، بلکه رضایت شغلی از نظر آستانه عملکرد متفاوت را نیز مد نظر قرار می دهد (به عبارت دیگر احتمال بهره وری بانک مورد نظر به بالاتر از 80، 90 درصد و ...). محدوده داده ی اختصاص داده شده، به شما امکان ردیابی تغییرات رفتاری بانک های چینی را در طی اوج دوره GFC می دهد.

    از لحاظ چارچوب روش شناختی کاربردی، بحث می تواند با بررسی محدودیت های احتمالی ایجاد شده برنامه ریزی (CCP) آغاز می شود، چنانچه در  CharnesوCooper (1963) و Kall (1976) ارائه شد. این رویکرد یکی از راه های ممکن و احتمالی برای کنترل متغیرهای تصادفی در DEA است. طبق CCP، عملکرد DMU (واحد تصمیم گیری) به صورت تحقق یک پدیده تصادفی در نظر گرفته شد.

    می بایستی تأکید کرد که نمونه های احتمالی DEA یک حادثه بزرگ را ایجاد می کنند زیرا آنها مفهوم "رضایت" را نمی پذیرند. در واقع، Cooper، Huang، و Li (سال 1996) نشان دادند که نمونه های CCP فوق، خیلی نزدیک به مفهوم "رضایت" بوده که می توان به عنوان DEA گنجانده شوند. بنابراین، نمونه رضایتبخش DEA را توسعه می دهند.مفهوم "رضایت"، ریشه اش در روانشناسی بوده، جایی که Simon (سال 1957) این اصطلاح را به شیوه ای دیگر به ضرر یک رفتار "بهینه سازی" ایجاد کرد، که در تجزیه و تحلیل اقتصادی غالب است. برای آخرین نمونه رضایتبخش DEA در زمینه بانکداری، خواننده به اثر Tsolas وCharles(سال 2015)، اشاره دارد.ثبت آگهی رایگان

  • درج آگهی رایگان