انجام پایان نامه مهندسی صنایع و مدیریت - انجام پایان نامه دکتری تخصصی

انجام پایان نامه مهندسی صنایع و مدیریت و پروپوزال حرفه ای مدیریت برق عمران روانشناسی و thesis 09104603123 انجام پایان نامه دکتری و کارشناسی ارشد و دکتری

انجام پایان نامه مهندسی صنایع و مدیریت - انجام پایان نامه دکتری تخصصی

انجام پایان نامه مهندسی صنایع و مدیریت و پروپوزال حرفه ای مدیریت برق عمران روانشناسی و thesis 09104603123 انجام پایان نامه دکتری و کارشناسی ارشد و دکتری

انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی مهندسی صنایع و مدیریت و پروپوزال حرفه ای مدیریت برق عمران روانشناسی انجام پایان نامه دکتری و کارشناسی ارشد و دکتری در تمامی رشته ها بهترین موسسه انجام پایان نامه حقوق و مهندسی صنایع, پدافند غیرعامل و مدیریت,اقتصاد,تحلیل آماری,شبیه سازی نرم افزاری پروژه های دانشجویی
آدرس ایمیل؛ DRTAHQIQ@GMAIL.COM
تماس: 09104603123
سایت: http://drtahqiq.website2.me/

۲۵ مطلب در فروردين ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

قضاوت مقایسه زوجی فرایند تحلیل شبکه ای

انجام پایان نامه و تهیه پرسشنامه : قضاوت مقایسه زوجی در ANP همانند AHP است و همانگونه که در سطرهای بالا گفته شد، گفته شد برای عناصر  جفتی همگن اعمال می شود. مقایسه زوجی در یک خوشه به گونه ای انجام می شود که عناصر هر خوشه به صورت  زوجی ، بر اساس تأثیرشان بر یک عنصر در خوشه، مقایسه می شوند.

علاوه بر این، مقایسه زوجی برای وابستگی متقابل میان عناصر خارج از خوشه ساخته شده است. هنگامی که وزن خوشه برای سنجیدن ابر ماتریکس یا ابر ماتریس (سوپر ماتریس)، در مرحله بعد مورد نیاز باشد، خوشه ها نیز بر اساس تأثیرشان بر هر خوشه دیگر و به صورت زوجی، مورد مقایسه قرار می گیرند.

از این رو، به منظور استخراج بردارهای ویژه و شکل گیری یک سوپر ماتریس، مقایسه های زوجی زیر باید انجام شوند:

مقایسه خوشه:

  • مقایسه زوجی بر روی خوشه هایی که بر روی خوشه ای خاص، با توجه به یک معیار، تأثیر دارند، انجام می شود، اوزان مشتق شده از این فرایند، بر اساس معیار کنترل، برای سنجیدن عناصر بلوک های ستون متناظر ابرماتریکس، مورد استفاده قرار می گیرند.

مقایسه عناصر:

  • مقایسه زوجی بر روی عناصر داخل خوشه انجام می شود. عناصر داخل یک خوشه بر اساس تأثیرشان بر یک عنصر در داخل خوشه خودشان ویا خوشه ای که با آن در ارتباط هستند، مقایسه می شوند.

مقایسه گزینه ها:

  • گزینه ها باید با توجه به همه عناصر، به صورت زوجی مقایسه شوند.

روش انجام مقایسه زوجی و به دست آوردن بردارهای اولویت، همانند همان چیزی است که در مورد AHP بحث شد. با این حال در ANP و AHP، تعداد قضاوت ها و اعتبار انها دو موضوع ثابت هستند، مخصوصا برای کاربران ANP.

تعداد مقایسه های زوجی لازم در یک مشکل واقعی، اغلب طاقت فرسا می شوند. به عنوان مثال در AHP با ۹ گزینه و ۵ معیار، گروه باید به ۱۹۰ سوال پاسخ دهد. درحالی که برخی هستند که مایل به تحمل بار تصمیم گیری ها نیستند، کسانی دیگر ممکن است به قیمت تلاش بسیار زیاد، مایل باشند زمان بیشتری را صرف یک تصمیم مهم کنند.

علاوه بر این کسی شک ندارد که تصمیمات اتخاذ شده بر اساس اطلاعات ضغیف، نمی توانند به قطعیت و استحکام تصمیماتی باشند که بر اساس تحلیل های کامل گرفته می شوند.

بنا براین اکنون سوال این است که (( چه روشی را می توان برای تسریع در تصمیم گیری به کار برد که کیفیت قضاوت های مقایسه زوجی را به خطر نیندازد؟)) به این معنی که چرا به n(n-1)/2 مقایسه نیاز داریم در حالی که به سادگی می توان با بررسی n-1 مقایسه، مابقی مقایسه ها را تخمین زد از آنجاییکه مشخص نیست یک تصمیم گیرنده قضاوت هایش سازگاری مناسبی داشته باشد یا نه.

پس همه n(n-1)/2 قضاوت باید استخراج شود.

انجام پایان نامه مهندسی صنایع : روش AHP,ANP, TOPSIS, VIKOR, SIR, ELECTERE, PERMOTE, SAW و دیگر روش های مدیریتی را بما  بسپارید!

  • ۰
  • ۰

داستان سالار مگس ها

داستان : پیش از آنکه دمیدن “رالف” در صدف حلزونی به پایان برسد، بچه ها در سکو جمع شدند. این جلسه با جلسه ای که صبح بر گزار شد فرق داشت. آفتاب بعد از ظهر از آن سوی سکو اریب می تابید و بچه ها که احساس می کردند از گرمای آفتاب کاسته شده، لباس هایشان را پوشیده بودند و تعداد کمی از افراد گروه کر رداهایشان را کنار گذاشته بودند.

“رالف” روی تنه ی درختی که افتاده بود نشست، سمت چی او به خورشید بود. در سمت راستش بیشتر بچه های گروه کر و در سمت چپ او پسرهای بزرگتری که تا پیش از تخلیه یکدیگر را نمی شناختند، قرار داشتند و در مقابلش بچه های کوچکتر روی علف ها چمباتمه زده بودند. همه ساکت بودند.

“رالف” صدف کرم-صورتی رنگش را از روی زانو برداشت و در همین حال ناگهان نسیم سبکی بر روی سکو وزیدن گرفت. “رالف” مردد بود که آیا از جایش بلند شود یا بنشیند. زیر چشمی به آبگیری که در سمت چپش بود نگاهی انداخت. خوکچه ای نزدیک او نشسته بود اما به کمکش نمی آمد.

Lord of the Flies

۲ Fire on the Mountain

By the time Ralph finished blowing the conch the platform was crowded. There were differences between this meeting and the one held in the morning. The afternoon sun slanted in from the other side of the platform and most of the children, feeling too late the smart of sunburn, had put their clothes on. The choir, less of a group, had discarded their cloaks.

Ralph sat on a fallen trunk, his left side to the sun. On his right were most of the choir; on his left the larger boys who had not known each other before the evacuation; before him small children squatted in the grass. Silence now.

 Ralph lifted the cream and pink shell to his knees and a sudden breeze scattered light over the platform. He was uncertain whether to stand up or remain sitting. He looked sideways to his left, toward the bathing pool. Piggy was sitting near but giving no help.

مترجم داستان :

زیدانلو، متولد سال ۱۳۷۰

 

تحصیلات

کارشناسی مترجمی زبان انگلیسی از دانشگاه امام رضا (ع)

(۱۳۸۸- ۱۳۹۲)

دانشجوی ممتاز با معدل کل ۰۷/۱۷

دانشجوی ارشد مترجمی زبان انگلیسی- دانشگاه فردوسی مشهد

تمام کردن دوره های زبان انگلیسی جهاد دانشگاهی مشهد

دارای مدرک Jonuior از موسسه زبان جهاد دانشگاهی مشهد

دارای مدرکSEC از موسسه ی زبان شکوه

 

سوابق کاری

سابقه ی کار به مدت ۴ سال:

مترجم مکتوب (حوزه ی تخصص: علوم انسانی)

ترجمه ی متون علمی، عمومی، خبر

همکاری در ترجمه ی بخشی از سایت دانشگاه (مدیریت پژوهشی)

مدرس زبان انگلیسی

همکاری در سایت ایران …، انجام پایان نامه با سطح کیفی طلایی

  • ۰
  • ۰

خرید رپورتاژ آگهی

در این بخش از دکتر تحقیق تبلیغات  و خرید رپورتاژ‌ آگهی ارائه می شود . انتشار پست های ثابت از خدمات و کسب و کار شما، بصورت رپورتاژ آگهی باعث افزایش رتبه سایت شما در موتور های جستجوی گوگل و برندینگ شما در بین کاربران اینترنتی میشود .

بر این اساس امروزه این نوع تبلیغات به عنوان یکی از پر طرفدار ترین تبلیغات اینترنتی در بین سایت های خبری به شمار می رود . با توجه با بازدید بالای سایت ما و داشتن رتبه مناسب در بین موتور های جستجو انتشار رپورتاژ‌ در سایت ما  می تواند باعث افزایش رتبه سایت شما در موتور های جستجو خواهد بود .

رپورتاژ آگهی چیست ؟

رپورتاژ آگهی یک خبر تبلیغاتی است که در سایتهای خبری منتشر میشود و در متن خبر چند کلمه کلیدی به وب سایت تبلیغ دهنده لینک فالو میشود . تیتر رپورتاژ آگهی یا همان رپورتاژ خبری مانند سایر خبر ها در صفحه اول سایتهای خبری برای کابران قابل مشاهده است و مهم اینکه این خبر تبلیغاتی از سایتهای منتشر کننده حذف نمیشود.

بنابراین یک اثرگذاری ماندگار دارد . همچنین بدلیل اینکه کاربران به این بصورت با خدمات و محصولات تبلیغ دهنده آشنا میشود اثرگذاری بیشتری نیز خواهد داشد . در صورت انتشار رپورتاژ در خبرگزاری های معتبر میتواند اعتبار بسیار بالایی را برای تبلیغ دهنده ایجاد کند.

چند لینک فالو در متن رپورتاژ قرار میگیرد ؟

در محتوای رپورتاژ آگهی سه تا پنج لینک فالو قرار میگیرد.

بر اساس جدیدترین الگوریتم های گوگل دریافت لینک فالو از مطلبی مرتبط در سایت های پربازدید و معتبر ( با اتوریتی بالا ) بهترین تاثیرگذاری را در ارتقاء رتبه سایت شما در رتبه گوگل دارد . ما در صفحه اول گوگل در کلمه انجام پایان نامه هستیم. ارزش دلاری سایت ما نیز نسبت به سایت های مشابه  بسیار بالاست.

مدت زمان ماندگاری رپورتاژ در سایت چقدر است ؟

برای مدت زمان محدود نیست و همیشه در سایت‌ها آرشیو میشود  ، بنابراین تاثیر آن برای سئو عالی خواهد بود .

تعرفه ها:

برای سایت های غیر مرتبط ۱۵۰ هزار تومان

برای سایت های مرتبط با سایت: ۲ میلیون تومان

 09186039030

سفارش: کلیک 

  • ۰
  • ۰

سئو و بهینه سازی سایت های ورد پرسی

ژونارگ فعالیت خود را از سال ۱۳۸۹در زمینه سئو و بهینه سازی سایت های اینترنتی آغاز نموده و در این سال ها موفق به طراحی وبهینه سازی ۵۴۰ وب سایت گردیده است.

دفتر مرکزی این مجموعه واقع در شهرک پردیس تهران است. خط مشی ژونارگ ارائه خدمات بهینه سازی، تبلیغ، بازاریابی، تولید محتوای وب سایت با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت ممکن است تا بدین وسیله بتواند رضایت مشتریان خود را فراهم آورد. در جهت رسیدن به این هدف ژونارگ کلیه فرآیندهای بازاریابی خود را بهینه سازی نموده است تا بتواند سئوی سایت را با بالاترین کیفیت و ارزان ترین هزینه انجام دهد.

ژونارگ در کنار خدمات سئو و بهینه سازی سایت و تولید محتوا همچنین خدمات ثبت دامنه، هاستینگ و انواع پلان های مجازی و اختصاصی میزبانی وب و تبلیغات گوگل را نیز ارائه می دهد. وردپرس تخصصی ژونارگ است و آماده اجرای پروژه های وردپرسی با توجه به تیم قدرتمند خود می باشد.

ژونارگ با توجه به سابقه فراوان خود تخصص کافی در زمینه سئوی سایت با وردپرس و سایر سیستم های مدیریت محتوای نوشته شده به زبان php را دارد. این مجموعه در جهت کاهش هزینه های بازاریابی و اجرای پروژه های خود بخش بازرگانی خود را به طور کلی حذف نموده است و به این روش توانسته هزینه های طراحی سایت را به حداقل رساند.

 تبلیغات گوگل چیست؟

با توجه به بازدید صدها میلیونی ازسایت گوگل و امکانات بسیار زیادی که پلتفرم تبلیغات گوگل (google adwords)

در اختیار تبلیغ کنندگان قرار می دهد ، به راحتی مشتریان شما از هر کجا که شما بخواهید و به صورت کاملا هدفدار و با کمترین هزینه ، شما را در صفحه اول گوگل پیدا می کنند ، و همچنین این فرایند بهینه سازی سایت موجب بهبود رتبه سایت شما در گوگل می‌شود

در خدمات تبلیغ در گوگل ژونارگ جهت جلوگیری از هرگونه مشکل احتمالی در ارتباط با تحریم ها، گواهی شرکت از طریق دفتر ژونارگ در امارات صادر شده است و نگرانی از لحاظ تحریم در رابطه با تبلیغات در گوگل وجود ندارد.

  • قابلیت نمایش در موبایل
    • پشتیبانــی فنــی ۲۴ ساعتــه
      • گزارش آماری پیشرفته روزانه
        • فعالسازی سرویس در کمتر از چند ساعت

همین حالا سفارش دهید:

  • ۰
  • ۰

PLC چیست؟

انجام پایان نامه مدیریت : عملکرد مدیریت  SC ، همانگونه که در فصل دو اشاره شد ، تحت تاثیر فاکتورهای مختلفی است، که می توان این عوامل را به چند دسته تقسیم کرد:  (PLC  (Product Life Cycle که شامل ابداع، رشد، بلوغ و زوال است و به وسیله یک SCC پشتیبانی می‏شود.

OPC که شامل پنج فعالیت های ارزش افزوده، از تدارکات تا خدمات می باشد؛ عوامل اجرایی سازمانی که نشان دهنده جهت گیری استراتژیک سازمان هستند و تکنیک عملیاتی ریسک موجود. هر یک از این دسته ها عناصر ریسک مآبانه مربوط به خود را دارا می باشند.

به عنوان مثال در یک PLC چهار مرحله و دریک OPC پنج مرحله ارزش افزوده وجود دارد. اگر چه ساختار رابطه بین شاخص ها ممکن است ، در طول فرایند تصمیم گیری، از نظر پیچیدگی متنوع باشند، اما این نشان دهنده تصمیم گیری پایه بین هدف مدیریت SC و عناصر ریسک مآبانه آن در سطح عملیاتی است.

ارزش افزوده در زنجیره تامین

ادامه در انجام پایان نامه دکتر تحقیق

  • ۰
  • ۰

انجام پایان نامه پزشکی

انجام پایان نامه پزشکی, انجام پایان نامه کارشناسی ارشد, انجام پروپوزال ارشد, انجام پروپوزال دکتری,  : در مقاله ای که توسط Vahid و همکاران در سال ٢٠١٧ با عنوان “ارتباط نمایه التهابی رژیم غذایی در زنان مبتلا به سقط جنین مکرر و بروز سقط جنین در زنان ایرانی و اعتبارسنجی نمایه التهابی رژیم غذایی با استفاده از غلظت سرمی شاخص های التهابی” منتشر گردید.

محققین گزارش کردند که زنان مبتلا به سقط جنین مکرری که رژیم غذایی عمدتا التهابی مصرف می کنند در مقایسه با زنان مبتلا به سقط جنین مکرری که رژیم غذایی عمدتا ضدالتهابی مصرف می کنند ۲ برابر بیشتر در معرض خطر بروز سقط جنین هستند.

در مطالعه حاضر نمایه التهابی هم به صورت یک متغیر پیوسته (نسبت شانس = ٢,١٢؛ فاصله اطمینان ٩۵%: ١,٠٢-۴,۴٣) و هم متغیر طبقه ای (نسبت شانس = ٢,١٢؛ فاصله اطمینان ٩۵%: ١,٠٢-۴,۴٣) در ارتباط با افزایش خطر سقط جنین ناشناخته بود. همچنین محققین گزارش کردند که بین امتیازات نمایه التهابی رژیم غذایی و غلظت سرمی شاخص التهابی اینترلوکین -۶ ارتباط معنی داری وجود دارد،

به طوری که با ازای هر واحد افزایش در امتیاز نمایه التهابی رژیم غذایی افزایش متناظری در شاخص التهابی اینترلوکین -۶ مشاهده شد (بتا= ٠,١۵؛ فاصله اطمینان ٩۵%: ٠,٠١-٠,٢٨). در این مطالعه بین امتیازات نمایه التهابی رژیم غذایی و غلظت سرمی CRP اختلاف معنی داری مشاهده نشد. Vahid و همکاران در این مطالعه جهت گزارش میانگین دریافت روزانه افراد مورد مطالعه از پرسشنامه بسامد خوراک ١۶٨ آیتمی استفاده کردند (۴٧).

ارتباط بین نمایه التهابی رژیم غذایی و خطر پره – دیابت

انجام پایان نامه تغذیه : در مطالعه ای دیگر که توسط Vahid و همکاران با عنوان “ارتباط بین نمایه التهابی رژیم غذایی و خطر چره – دیابت ؛ یک مطالعه مورد-شاهدی” در سال ٢٠١۶۶ منتشر شد. محققین ارتباط معنی داری بین شاخص های خونی مانند هموگلوبین گلیکوزیله ، قند خون ناشتا، کسترول با چگالی بالا، میزان چربی بدن با نمایه التهابی مشاهده کردند.

به طوری که افزایش امتیاز نمایه التهابی رژیم غذایی در ارتباط با افزایش متناظر موارد فوق بود. در این مطالعه بعد از تعدیل های چندگانه ؛ افرادی که رژیم غذایی عمدتا التهابی مصرف می کردند ١٩ برابر بیشتر در معرض خطر ابتلا به پره -دیابت بودند (نسبت شانس = ١٨,٨٨؛ فاصله اطمینان ٩۵%: ٧,٠٢-۵٠,٨۵).

انجام پایان نامه علوم تغذیه  و پزشکی را بما بسپارید!

  • ۰
  • ۰

انجام پایان نامه مدل چند هدفه در گمز

 انجام پایان نامه مدل چند هدفه فازی: یک مدل چند هدفه در گمز ریاضی توسعه داده شده در زیر که با مشاهده پذیری و ریسک و SCR زنجیره تامین در آن تلفیق شده است. تا از این طریق تامین کنندگان مناسب قابل شناسایی باشند. مدل مطرح شده که مدل برنامه ریزی عدد صحیح چند هدفی] نام دارد، شامل سه هدف است: بیشینه سازی مشاهده پذیری، کمینه سازی ریسک و کمینه سازی هزینه. فرمول بندی این مدل در ادامه ارایه شده است.

 

علائم
  اندیس تامین کنندگان
  اندیس قطعات
متغیرهای تصمیم گیری
  مقدار (کمیت) قطعه i که توسط تامین کننده j تامین می شود
  یک متغیر باینری، بر این اساس تعیین می شود که آیا قطعه j توسط تامین کننده i تامین می شود؟
  برابر با ۱ در صورتیکه قطعه i توسط تامین کننده j تامین شود.

 

۰ در غیر اینصورت.

پارامترها
  بودجه در دسترس به منظور تقویت SCV برای قطعه i
  ظرفیت تولید تامین کننده j
  هزینه کاهش ریسک تامین برای قطعه i از سوی تامین کننده j
  هزینه تقویت SCV تا سطح فعلی برای قطعه i از سوی تامین کننده j
  تقاضا برای قطعه i
  مینیمم مقدار (کمیت) سفارش[۲] برای قطعه i که تامین کننده j نیازمند آن است.
  قیمت خرید برای قطعه i که توسط تامین کننده j تامین می شود.
  تاثیر (ضرر مالی) بوجود آمده توسط ریسک تامین برای قطعه i از سوی تامین کننده j
  ریسک تامین قطعه i از سوی تامین کننده j
  ماکزیمم ریسک تامین مجاز برای قطعه i
  میزان مشاهده پذیری زنجیره تامین که اگر قطعه i توسط تامین کننده j تامین شود، بوجود می آید.
  مینیمم میزان مشاهده پذیری که برای قطعه i مورد نیاز است.

 

 

مدل چند هدفه در گمز :

مدل چند هدفه در گمز

مدل چند هدفه در گمز

مدل چند هدفه در گمز

مدل چند هدفه در گمز

ادامه در انجام پایان نامه دکتر تحقیق

  • ۰
  • ۰


استخدام پژوهشگر : بازاریابی خدمات پژوهشی و دانشگاهی


 
    آیا تصاویر را نمی بینید؟ 
 

موسسه پژوهشی انجام پایان نامه دکتر تحقیق

مرکز جامع مشاوره و انجام خدمات دانشگاهی


فرصت طلایی

هر رشته فقط سه نفر

تا حالا فکر کردید که موسسات چقدر با دانشجو قرارداد می بندند و چقدر سهمیه پژوهشگر می شود؟ تازه اگر بعد از چند تا کار بخوان با شما تسویه کنند!!

دکتر تحقیق در نظر دارد برای واگذاری بخش های از سایت به پژوهشگران، تعدادی از پژوهشگران برتر را شناسایی و در صفحات خود به دانشجویان معرفی نماید تا بدون واسطه و کسر درصد سهم، مستقیما دانشجویان از طریق ایمیل و شماره تلفن با انها در ارتباط باشند و پروژه های ترجمه و پایان نامه را به آنها برونسپاری کنند.

در این طرح موسسه بصورت جداگانه صفحه ای برای شما طراحی میکند که در ان به معرفی خود می پردازید و ما بر اساس ان برای شما بازاریابی میکنیم.

در این طرح تضمین میکنیم که روزانه حداقل 3 نفر با شما تماس بگیرند.

 

شرایط:

1- داشتن رزومه خوب

2- سابقه انجام پایان نامه

3- پرداخت حق اشتراک ماهیانه 500 هزار تومان (این نرخ برای ماه اول است و در ماههای بعد هزینه 1 میلیون خواهد بود که در صورت سفارش در این ماه مبلغ آن برای شما با تخفیف 700 هزار تومان خواهد بود)

4- آدرس رسمی باید داشته باشید (بدین صورت که پس از سفارش و پرداخت مبلغ اشتراک شما باید یک آدرس بما بدهید و ما برای تایید آدرس و تلفن ثابت از طریق پست و خطوط تلفن یک کد تایید بشما می دهیم. شما از طریق بسته پستی ارسالی از سوی ما کد را دریافت می کنید و برای ایمیل میکنید. در این حالت آدرس پستی شما تایید شده است و در سایت یک صفحه اختصاصی کسب درامد بدون واسطه خواهید داشت (یک مغازه با امکانات بازاریابی حرفه ای)

 

نکته

برای هر رشته فقط سه نفر را انتخاب میکنیم. لذا لطفا رزومه ی عالی خود را ارسال کنید. 

               
 

 

واحد مدیریت پروژه، 76276553 021 ..

 

سامانه اطلاع رسانی پروژه های سایت دکتر تحقیق

 


  • ۰
  • ۰


 
 

انجام پایان نامه دکترا لجستیک و زنجیره تامین به صورت تخصصی

انجام پایان نامه دکترا انجام پایان نامه دکترا  لجستیک و زنجیره تامین: برای اجرای مأموریت ها و دسترسی به اهداف لجستیکی، هر سیستم لجستیک دارای اجزای زیر است:  تعیین ضوابط و استاندارها: که در این قسمت، استانداردهای مناسب برای نوع اقلام و کالاهای مصرفی و نیز تعیین اندازه مصرف در سازمان، بررسی و تدوین می…

 

سقط جنین در زنان ایرانی چه رابطه با رژیم غذایی آنها دارد؟ انجام پایان نامه پزشکی

سقط جنین در مقاله ای که توسط Vahid و همکاران در سال ٢٠١٧ با عنوان “ارتباط نمایه التهابی رژیم غذایی در زنان مبتلا به سقط جنین مکرر و بروز سقط جنین در زنان ایرانی و اعتبارسنجی نمایه التهابی رژیم غذایی با استفاده از غلظت سرمی شاخص های التهابی” منتشر گردید. محققین گزارش کردند که زنان…

 

منبع سه فاز ۱۲۰ ولتی برای آزمایش امپدانس های خود و متقابل شبکه

  • ۰
  • ۰

مفهوم آمیخته بازاریابی

مفهوم آمیخته بازاریابی : (فیسک[i]، ۱۹۷۳) به رهبران کسب وکار درباره وضع اضطراری بحران زیست محیطی و پیامدهای آن در تصمیمات بازاریابی آنها هشدار داد. علاوه بر آن، درمورد مخاطراتی که اگر از مصرف معقولانه‌ی شرکت‌های خود چشم پوشی کنند، با آنها مواجه خواهند شد هشدار داد.
ال‌انصاری[ii] (1974) مفهوم آمیخته بازاریابی ، تفاوت بین متغیرهای قابل کنترل(قیمت /ارتقاء) و غیرقابل کنترل (محیط زیست/اکولوژی) را مورد بحث قرارداد، و براهمیت تغییر بازاریابی از کاهش هزینه‌ها به ارتقای عوامل اجتماعی و تولید تاکید نمود. او مدیریت کانال های توزیع معکوس را به عنوان یک کارکرد بازاریابی برای دستیابی به تغییر موفقیت آمیز ضروری می‌داند.

توزیع معکوس

کانال‌های توزیع معکوس برای بازیافت درآمریکا، همراه با کارکردهای کلیدی توزیع معکوس، وعوامل اصلی و کارکردی اندازه‌گیری عملکرد این کانال های توزیع، توسط گولتینان و نوکوی[iii](1975) مورد بحث وشناسایی قرار گرفت. نویسندگان از توزیع فیزیکی بهتر وبرنامه‌های بازاریابی، قوانین سخت گیرانه‌تر و مراکز سرمایه‌گذاری مشترک برای ارتقای منابع به منظور بهبود کانال های توزیع معکوس حمایت کردند.

قوانین محیط زیست در بلژیک

برای مثال، قانون اکوتکس بلژیک[i]، آگاهی و نگرانی صنعت در خصوص محیط زیست را بهبود داد(دی‌کلرک، ۱۹۹۶). تاخیر ودیرکرد بخشی از صنایع برای اتخاذ بازیافت درعملیات خود، ناشی از دلایل قانونی واقتصادی است.
برای مثال، سایرنیگ[ii](1976) اشاره کرده است که نرخ بهبود محصول و بازیافت آن در دو دهه‌ی گذشته بعلت کاهش قیمت مواد اولیه، قوانین مالیاتی نامناسب اعمال شده بر مواد دست دوم، و علاقه‌ی ناخواسته به مواد دست دوم، و علاقه‌ی ناخواسته به مواد استفاده نشده، در حال کاهش بوده است.
سایرنیگ(۱۹۷۶) برای مساعد کردن بازیافت و مورد توجه قراردادن آن، طراحی مجدد شبکه‌های برگشت محصول از مواد دست دوم و اصلاح سیاست‌های تامین و تدارک دولتی را پیشنهاد داده است. «کانال های بازاریابی معکوس[iii]» واژه‌ای بود که توسط فولر(۱۹۷۸) برای ارایه مکانیسم حفظ جریان مناسب مواد دست دوم از مشتریان به سازندگان استفاده شد. او بازیافت را به عنوان حالتی خاص از کانال‌های بازاریابی معکوس با پتانسیل‌های مختلف شناسایی کرد.

انجام پایان نامه آمیخته بازاریابی ۷p آمیخته بازاریابی ۸p و ۴c و عناصر آمیخته بازاریابی و آمیخته محصول

انجام پایان نامه بازاریابی و مفاهیم توزیع معکوس و محیط زیست را از ما بخواهید …

منبع:
[i] Belgian Ecotax law[ii] Syring[iii] Reverse Marketing Channels[i] Fisk[ii] El- Ansary[iii] Guiltinan &