انجام پایان نامه مهندسی صنایع و مدیریت - انجام پایان نامه دکتری تخصصی

انجام پایان نامه مهندسی صنایع و مدیریت و پروپوزال حرفه ای مدیریت برق عمران روانشناسی و thesis 09104603123 انجام پایان نامه دکتری و کارشناسی ارشد و دکتری

انجام پایان نامه مهندسی صنایع و مدیریت - انجام پایان نامه دکتری تخصصی

انجام پایان نامه مهندسی صنایع و مدیریت و پروپوزال حرفه ای مدیریت برق عمران روانشناسی و thesis 09104603123 انجام پایان نامه دکتری و کارشناسی ارشد و دکتری

انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی مهندسی صنایع و مدیریت و پروپوزال حرفه ای مدیریت برق عمران روانشناسی انجام پایان نامه دکتری و کارشناسی ارشد و دکتری در تمامی رشته ها بهترین موسسه انجام پایان نامه حقوق و مهندسی صنایع, پدافند غیرعامل و مدیریت,اقتصاد,تحلیل آماری,شبیه سازی نرم افزاری پروژه های دانشجویی
آدرس ایمیل؛ DRTAHQIQ@GMAIL.COM
تماس: 09104603123
سایت: http://drtahqiq.website2.me/

  • ۰
  • ۰

سخنی با دانشجویان درباره نگارش و آموزش پایان نامه نویسی – انجام پایان نامه


نگارش و آموزش پایان نامه نویسی ؛ طبیعتا حرف از نگارش و انجام پایان نامه که می شود همگی بفکر تخلف و خلاف رفتار حرفه ای پژوهش و تحقیق در جامعه ی آکادمیک میافتند.

البته صد در صد نوشتن پایان نامه توسط شخص ثالث از سوی هیچ شخصی مورد تایید قرار نخواهد گرفت اما نگارش و آموزش پایان نامه نویسی در جهت کمک و آموزش دانشجویان نه تنها خلاف نیست بلکه یک کار پسندیده است که بعضا در اکثر مجامع علمی و آموزشی نیز انجام می شود.

بر این اساس روال کار در این مرکز بر پایه آموزش است نه انجام کامل پایان نامه. حال شاید بپرسید که چرا در سایت خود از کلمات انجام پایان نامه زیاد استفاده کرده اید؟

در پاسخ باید گفت که این یک کلمه کلیدی برای سئوی سایت است که در شناسایی و بهبود جستجو در موتور جستجوی گوگل استفاده شده است.

در این مرکز آموزش و  انجام پایان نامه تمامی رشته ها انجام می شود. البته با نگاهی در خیابان انقلاب و سرچ کلمه “انجام پایان نامه” در گوگل تعداد زیادی موسسه برای انجام پایان نامه می بینید که اکثر آنها توسط کسی مدیریت می شود که با کلی انفاق یک مدرک لیسانس دارد.

شاید بخاطر امرار و معاش اقدام به تاسیس چنین شرکتی کرده اند. من خودم یادم هست زمانی که تازه از دانشگاه در مقطع ارشد فارغ التحصیل شده بودم و کلی هم ادعامان می شد!!! از بیکاری خسته شده بودم. در یک فاصله زمانی با یکی از این موسسات نما ها! آشنا  شدم و از آنجا که تخصص و تبهر ویژه ای در نگارش و آموزش پایان نامه نویسی و انجام پایان نامه داشتم، کار انجام پایان نامه را شروع کردم.

در آن زمان و در ابتدای کار سر موقع حق الزحمه من را می دانند تا اینکه از هر موسسه نزدیک به ۱۰ کار طلب داشتم که همگی تلفن من را جواب نمیدادند! بله، بعضی از همین موسسات که در صفحه اول گوگل می بینید!!!

این را بشما دانشجوی عزیز گفتم که حواستان را جمع کنید و ادعای چندین سال فعالیت و قراردادهای آن چنانی و این چنینی بعضی از موسسات را نخورید البته بعضی از آنها!

برای انجام پایان نامه، نگارش و آموزش پایان نامه باید بدانید که کار شما توسط اشخاصی انجام می شود که در پشت پرده با موسسات ارتباط دارند و هیچ تضمینی برای انجام صد در صد تضمین وجود نخواهد داشت. البته بطور کلی بعضی از پروژه ها بطور طبیعی کم و زیاد خواهند شد.

ولی اینکه شما صد در صد یک کار اورجینال تحویل بگیرید زهی خیال باطن!! ۹۹ درصد کارها و پایان نامه های دانشجویی کپی از یک سری مقاله و پایان نامه و سایت های بی اعتباری هستند که براحتی در نت پیدا می شوند.

حتی بیشتر تحلیل داده ها نیز ساختگی هستند و استناد علمی ندارند. هدف از نگارش این مطلب متوجه کردن شما با ماهیت موسسات انجام پایان نامه است. البته انشاله که شما جزو ۱ درصدی باشید که در بالا گفتم.

لذا باید شما بفکر نگارش و آموزش پایان نامه نویسی باشید تا برون سپاری انجام پایان نامه . اولا که شما با هزینه کمتر پایان نامه تان را بدون کپی بودن می نویسید و بخود می بالید! و ثانیا در این راه پژوهش و مسیر چگونگی تحقیق استاندارد را یاد می گیرید و به یک محقق حرفه ای تبدیل می شوید.

اگر هم اقدام به برون سپاری پایان نامه کردید حواستان باشد که مدیر آنجا کیست و تحصیلاتش چقدر است. ما در این گروه تمامی کمارهایی که انجام می شود از فیلتر مدیریت می گذرند و در صورتیکه به حداقل های ما نرسند آنها را رد می کنیم.

لذا در این مسیر مراقب باشید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی