انجام پایان نامه مهندسی صنایع و مدیریت - انجام پایان نامه دکتری تخصصی

انجام پایان نامه مهندسی صنایع و مدیریت و پروپوزال حرفه ای مدیریت برق عمران روانشناسی و thesis 09104603123 انجام پایان نامه دکتری و کارشناسی ارشد و دکتری

انجام پایان نامه مهندسی صنایع و مدیریت - انجام پایان نامه دکتری تخصصی

انجام پایان نامه مهندسی صنایع و مدیریت و پروپوزال حرفه ای مدیریت برق عمران روانشناسی و thesis 09104603123 انجام پایان نامه دکتری و کارشناسی ارشد و دکتری

انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی مهندسی صنایع و مدیریت و پروپوزال حرفه ای مدیریت برق عمران روانشناسی انجام پایان نامه دکتری و کارشناسی ارشد و دکتری در تمامی رشته ها بهترین موسسه انجام پایان نامه حقوق و مهندسی صنایع, پدافند غیرعامل و مدیریت,اقتصاد,تحلیل آماری,شبیه سازی نرم افزاری پروژه های دانشجویی
آدرس ایمیل؛ DRTAHQIQ@GMAIL.COM
تماس: 09104603123
سایت: http://drtahqiq.website2.me/

  • ۰
  • ۰

موضوعات جدید پایان نامه مدیریت برای انجام پایان نامه مدیریت و مقاله

انجام پایان نامه مدیریت
موضوعات جدید پایان نامه مدیریت برای انجام پایان نامه مدیریت در این بخش موضوعاتی را برای ارائه و درخواست پایان نامه مدیریت به استاد راهنما و مدیر گروهتان قرار می دهیم برای مشورت بیشتر در زمینه ارائه موضوع پایان نامه مدیریت و انجام پایان نامه مدیریت با ما تماس بگیرید


  • ارتباط تکامل یافته بازاریابی و اجری نشان و مارکها در میدان محصولات OTC یا ( محصولات قانونی و مجاز).
  • Implementation of Integrated Marketing Communication on Market Performance of Brands in the Field of OTC Products.
  • مدلی که تأثیر تلاش آمیخته بازاریابی را بر روی تصویر شرکت در اقتباس از نام تجاری بر روی بخش نرم افزار IT بررسی می کند.
  • A model to investigate the influence of marketing-mix efforts and corporate image on brand equity in the IT software sector.
  • استفاده از معیارهای بازاریابی پیش بینی و پیامدهای آن برای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM).
  • Marketing metrics’ usage: Its predictors and implications for customer relationship management.
  • تاثیرات استراتژی بازاریابی رابطه مند و هزینه ی تراکنش بررضایت مشتری ریسک درک شده و وفاداری مشتری.
  • The influences of relationship marketing strategy and transaction cost on customer satisfaction, perceived risk, and customer loyalty.
  • تاثیر علامت های تجاری برچسب خصوصی بر روی وفاداری مشتری و سودآوری رده محصول.
  • The impact of private label brands on customer loyalty and product category profitability.
  • تاثیر برچسب در قصد خرید مصرف کننده کاربرد بر روی محصولات غذایی.
  • The Impact of Label Perception on the Consumer’s Purchase Intention: An application on food products.
  • تأثیر رویکرد بازار بر توسعه قابلیت های رابطه ای و خروجی های عملکردی: مطالعه موردی سازمان های صنعتی روسیه.
  • The impact of market orientation on the development of relational capabilities and performance outcomes: The case of Russian industrial firms.
  • تناسب بین استراتژی محصول بازار و مدل کسب و کار :عواقب این مسئله بر عملکرد شرکت.
  • The fit between product market strategy and business model: implications for firm performance.
  • تاثیر ویژگی های پاداش های هم تراز و مدیریت ارشد روی تضاد در همکاری بین فروش و بازاریابی.
  • The impact of aligned rewards and senior manager attitudes on conflict and collaboration between sales and marketing.
  • تاثیرات کیفیت روابط و موانع تعویضی بر روی وفاداری مشتری.
  • The effects of relationship quality and switching barriers on customer loyalty.
  • تأثیر تنوع کانال های توزیع برندهای لوکس خارجی بر ارزش و وفاداری برند در بازار کره جنوبی.
  • The effect of distributi on channel diversification of foreign luxu ry fashi on brands on consumers’ brand value and loyalty in the Korean market.
  • عملکردها و کارکردهای بازاریابی مشتری مدار – تحت تاثیر قراردادن مرجع های مشتری بعنوان سرمایه های بازاریابی.
  • Practices and functions of customer reference marketing — Leveraging customer references as marketing assets.
  • سرعت یا کیفیت چگونگی اثرگذاری ترتیب ورود فرآورده به بازار بر ارتباط بین گرایش بازار و کارآیی فرآورده های جدید.
  • Speed or quality? How the order of market entry influences the relationship between market orientation and new product performance.
  • بازاریابی استراتژیک موسسات آموزشی ارشد و برتر: طرح های مشارکتی و مراکز کارگشایی.
  • Strategic marketing of further and higher educational institutions: partnership arrangements and centres of entrepreneurship.
  • اثرات نقش نژادی در فرایند تصمیم گیری مصرف کننده از خرده فروشی در خانوارهای والدین مجرد.
  • The effects of role strain on the consumer decision process for groceries in single-parent households.
  • تاثیر استفاده از اینترنت بر بازاریابی تجاری به تجاری.
  • The Impact of Internet Use on Business-to-Business Marketing.
  • عملکرد اجرای استراتژی بازاریابی صادرات ، قابلیت بازاریابی صادرات ، صادرات و سرمایه گذاری.
  • Export marketing strategy implementation, export marketing capabilities, and export venture performance.
  • تقویت روابط مصرف کننده با نام تجاری (برند) در صفحات فیس بوک رستوران ها – حداکثر کردن مزایا مصرف کننده و مشارکت فعال.
  • Enhancing consumer–brand relationships on restaurant Facebook fan pages: Maximizing consumer benefits and increasing active participation.
  • تاثیر کشور مبداء و برند بر تصمیمات مصرف کننده برای خرید محصولات لوکس.
  • Brand and country-of-origin effect on consumers’ decision to purchase luxury products.
  • بررسی تاثیر عدم قطعیت در بازاریابی عناصر استراتژی ترکیبی در ظهور کسب و کار تا بازار صادرات کسب و کار.
  • Examining the influence of uncertainty on marketing mix strategy elements in emerging business to business export-markets.
  • بررسی نقش تبلیغات و مشوق های فروش در ایجاد تساوی نام تجاری.
  • Examining the role of advertising and sales promotions in brand equity creation.
  • بکارگیری موثر ساختار برند از طریق مزیت رقابتی پایدار، استراتژی بازاریابی و تصویر شرکت.
  • Effective employment brand equity through sustainable competitive advantage, marketing strategy, and corporate image.
  • تاثیر تبلیغات آنلاین بر فروش خودروهای پروتون در میان اتباع خارجی در کشور مالزی.
  • The Impact of Online Advertising on Proton Sales among Expatriates in Malaysia.
  • ارزش ویژه نام تجاری (برند) و عوامل تشدید ارزیابی شکست نوآوری محصول: دیدگاه اثر ارتباطات.
  • Brand equity and the exacerbating factors of product innovation failure evaluations: A communication effect perspective.
  • آزمودن تأثیر عدم اطمینان بر عناصر استراتژی آمیخته بازاریابی در ظهور کسب و کار بر بازارهای صادرات کسب و کار.
  • Examining the influence of uncertainty on marketing mix strategy elements in emerging business to business export-markets.
  • احساس گناه پس از خرید برای خود :بررسی انگیزه و حسرت پس از خرید.
  • Self-gifting guilt: an examination of self-gifting motivations and post-purchase regret.
  • عوامل تاثیر گذار بر نگرش و علاقه مصرف کنندگان به خرید برندهای تقلبی لوکس در کشور اندونزی.
  • Factors Influencing Attitudes and Intention to Purchase Counterfeit Luxury Brands among Indonesian Consumers.
  • بررسی ویژگیهای برندهای با ارز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی