انجام پایان نامه مهندسی صنایع و مدیریت - انجام پایان نامه دکتری تخصصی

انجام پایان نامه مهندسی صنایع و مدیریت و پروپوزال حرفه ای مدیریت برق عمران روانشناسی و thesis 09104603123 انجام پایان نامه دکتری و کارشناسی ارشد و دکتری

انجام پایان نامه مهندسی صنایع و مدیریت - انجام پایان نامه دکتری تخصصی

انجام پایان نامه مهندسی صنایع و مدیریت و پروپوزال حرفه ای مدیریت برق عمران روانشناسی و thesis 09104603123 انجام پایان نامه دکتری و کارشناسی ارشد و دکتری

انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی مهندسی صنایع و مدیریت و پروپوزال حرفه ای مدیریت برق عمران روانشناسی انجام پایان نامه دکتری و کارشناسی ارشد و دکتری در تمامی رشته ها بهترین موسسه انجام پایان نامه حقوق و مهندسی صنایع, پدافند غیرعامل و مدیریت,اقتصاد,تحلیل آماری,شبیه سازی نرم افزاری پروژه های دانشجویی
آدرس ایمیل؛ DRTAHQIQ@GMAIL.COM
تماس: 09104603123
سایت: http://drtahqiq.website2.me/

  • ۰
  • ۰

پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتریان CRM

انجام پایان نامه مدیریت 

 

مدیریت ارتباط با مشتریان CRM ؛ امروزه جهان کسب وکار از تولید محوری به مشتری محوری حرکت کرده و مشتری سالاری به عنوان شعار اصلی کسب و مطرح گردیده است. به نحوی که تولید و بازاریابی درراستای خدمت به مشتری و بر اساس خواسته ها و نیازهای مشتری به فعالیت مشغولند.

در الویت قراردادن مشتری در همه ی امور برنامه ها همچنین پاسخ گویی موثر به نیازها و خواسته های او سرآغار رویکرد نوین بازاریابی است.

(کریستو فرورایت) در این راستا ارتقای رضایت مشتری و فرا رفتن از انتظارات او محرک اصل تحرک و فعالیت سازمانی بشمار می آید. سنجش رضایت مشتری و داده های حاصل از وی ابزار بسیار کار آمد و موثری در نیل به هدف است.

هراندازه که یک شرکت بتواند ارتباط موثرتری با مشتریان خود برقرار نماید فرصت های بیشتری جهت ارائه خدمات و محصولات بیشتر به آن مشتریان را کسب خواهد نمود .

معمولا استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر چهار هدف اجرایی است :
• تشویق مشتریان دیگر شرکت ها یا مشتریان بالقوه به اولین خرید از شرکت
• تشویق مشتریانی که اولین خرید را کرده اند به خرید های بعدی
• تبدیل مشتریان موقت به مشتریان وفادار
• ارائه خدمات با مطلوبیت بالا برای مشتریان وفادار به نحوی به مبلغ شرکت بدل شون(عالم محمد و همکاران ، ۲۰۱۳).
به نظر می رسد اگر نظام بانکی خواهان ایجاد وفاداری در مشتریان است باید وظیفه ی حفظ مشتری را به منزله ی مهم ترین وظیفه ی خود در نظر گیرد. نظام بانکی باید مشتریان خود را دارایی های ارزشمند بداند و از کلیه ی خرده سیستم های خود بخواهد که تمام تلاش خود را برای جذب و نگهداری مشتریان خود قرار دهد .
در سال های اخیر شاهد تحولات و تغییرات بسیار زیادی در توجه مدیران بانکی به مشتری مداری بوده ایم آنچه در این حوزه به عنوان یکی از رقابتی ترین حوزه های کسب و کار مطرح شده است یکسان بودن نوع خدمات و محصولات است و درحال حاضر آنچه که می تواند وجه ممیز بانک ها از یکدیگر شود ، تفاوت در کمیت و کیفیت خدمات است بنابراین یکی از چالش ها در مدیریت ارتباط مشتریان CRM  صنعت بانکداری پاسخ به این سوال بوده است؛ که میزان اثربخشی مدیریت ارتباط مشتریان CRM  در بانک چقدر است؟

در انجام پایان نامه کارشناسی ارشد  مدیریت ارتباط با مشتریان CRM همیار شما هستیم؛

 

سفارش آنلاین

 منبع دکتر تحقیق

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی