انجام پایان نامه مهندسی صنایع و مدیریت - انجام پایان نامه دکتری تخصصی

انجام پایان نامه مهندسی صنایع و مدیریت و پروپوزال حرفه ای مدیریت برق عمران روانشناسی و thesis 09104603123 انجام پایان نامه دکتری و کارشناسی ارشد و دکتری

انجام پایان نامه مهندسی صنایع و مدیریت - انجام پایان نامه دکتری تخصصی

انجام پایان نامه مهندسی صنایع و مدیریت و پروپوزال حرفه ای مدیریت برق عمران روانشناسی و thesis 09104603123 انجام پایان نامه دکتری و کارشناسی ارشد و دکتری

انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی مهندسی صنایع و مدیریت و پروپوزال حرفه ای مدیریت برق عمران روانشناسی انجام پایان نامه دکتری و کارشناسی ارشد و دکتری در تمامی رشته ها بهترین موسسه انجام پایان نامه حقوق و مهندسی صنایع, پدافند غیرعامل و مدیریت,اقتصاد,تحلیل آماری,شبیه سازی نرم افزاری پروژه های دانشجویی
آدرس ایمیل؛ DRTAHQIQ@GMAIL.COM
تماس: 09104603123
سایت: http://drtahqiq.website2.me/

  • ۰
  • ۰

انجام پایان نامه زلزله و زمین لرزه

۱۵-۴-۲- اهداف اختصاصی تحقیق ( زمین لرزه ) :
 بررسی و شناسایی عوامل موثر در وقوع بحران و تبیین زمینه¬های راهبردی لازم برای مدیریت آن با نگاهی ویژه به بحران زلزله.
 به روز آوری الگوهای موجود در زمینه مدیریت بحران زلزله در بیمارستانها و ایجاد یک الگوی مدیریت بحران بومی در شهر بندرعباس.
 طراحی دستورالعملی جامع جهت مدیریت نیروهای درون سازمانی و برون سازمانی در بیمارستانها در شرایط وقوع بحران زلزله.
 بکارگیری روش شش مرحله¬ای مدیریت بحران فردریک کانی به منظور توانمندسازی بیمارستانهای شهر بندرعباس جهت مقابله با بحران زلزله.

۱۵-۴-۳- اهداف کاربردی تحقیق

با توجه به بررسی¬های انجام شده در زمینه تحلیل و الگوسازی مدیریت بحران در بیمارستانها با تاکید بر زمین لرزه ، به نظر می¬رسد که سازمانهای مربوطه از قبیل:
 سازمان مدیریت برنامه و بودجه کشور،
 سازمان حمل و نقل و ترافیک،
 وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی،
 دانشگاهها و مراکز تحقیقاتی فعال در زمینه سلامت ملی،

 دانشگاه علوم پزشکی، بیمارستانهای خصوصی و دولتی و …

از جمله بهره¬وران احتمالی نتایج حاصل از این پایان¬نامه باشند.

۱۵-۵-سؤالات و فرضیه های تحقیق
۱۵-۵-۱- سؤال اصلی تحقیق

 چگونه می¬توان با تحلیل و الگوسازی مدیریت بحران زلزله در بیمارستانهای شهر بندرعباس، به توانمندسازی این شهر در هنگام وقوع زلزله کمک نمود؟

۱۵-۵-۱-۱- سؤالات فرعی تحقیق

 چگونه می¬توان به الگویی کاربردی و اجرایی جهت مدیریت بحران در برابر زلزله در بیمارستانهای شهر بندرعباس دست یافت؟
 الگوی مدیریت بحران در بیمارستانهای شهر بندرعباس دارای چه ویژگیهایی بوده و چه نقاط ضعف و قوتی در الگوهای راهبردی وجود دارد؟
 چه اقدامات و یا استفاده از چه روشهایی می¬تواند در توانمندسازی بیمارستانهای شهر بندرعباس جهت مقابله با بحران زلزله راهگشا باشد؟

۱۵-۵-۲- فرضیه اصلی تحقیق

 تحلیل و الگوسازی مدیریت بحران در بیمارستانهای شهر بندرعباس با تاکید بر زلزله با بررسی توزیع بیمارستانها در سطح این شهر امکانپذیر است.

۱۵-۵-۲-۱- فرضیه¬های فرعی تحقیق

 ارائه یک الگوی کاربردی و اجرایی جهت مدیریت نیروهای درون سازمانی و برون سازمانی در بیمارستانها در شرایط بحرانی امکانپذیر است.
 عمده بیمارستانهای شهر بندرعباس به دلیل توزیع ناهمگون در سطح شهر، از توانمندی خوبی جهت مقاله با بحران زلزله برخوردار نیستند.
 استفاده از روش شش مرحله¬ای مدیریت بحران فردریک کانی راهگشای خوبی در جهت توانمندسازی بیمارستانهای شهر بندرعباس جهت مقابله با بحران زلزله می¬باشد.

۱۵-۶-روش تحقیق

بطور کلی روش تحقیق در پژوهش حاضر را می¬توان با توجه به دو ملاک زیر تقسیم¬بندی نمود:
الف) هدف تحقیق و ب) نحوه¬ی گردآوری داده¬ها.
بر این اساس تحقیق حاضر از جنبه هدف، تحقیقی کاربردی و از نظر نحوه گردآوری اطلاعات، تحقیق با ماهیت توصیفی-تحلیلی می¬باشد. روش تحلیلی و توصیفی برای تحلیل اطلاعات جمعیت¬شناختی و آمار استنباطی برای آزمون فرضیات است که با استفاده از روش پیمایشی و پرسشنامه¬ای، جامعه انتخاب شده را مورد بررسی قرار می¬دهد.

۱۵-۷-نوع تجزیه و تحلیل داده ها
۱۵-۷-۱- تجزیه و تحلیل کمی

به طور کلی در تحقیق حاضر به منظور تجزیه و تحلیل اطلاعات استخراج شده از پرسشنامه¬ها از نرم¬افزار SPSS استفاده شده و در همین راستا از روشهای آماری توصیفی و استنباطی به شرح زیر بهره گرفته شده است.

انجام پایان نامه زلزله در دکتر تحقیق!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی