انجام پایان نامه مهندسی صنایع و مدیریت - انجام پایان نامه دکتری تخصصی

انجام پایان نامه مهندسی صنایع و مدیریت و پروپوزال حرفه ای مدیریت برق عمران روانشناسی و thesis 09104603123 انجام پایان نامه دکتری و کارشناسی ارشد و دکتری

انجام پایان نامه مهندسی صنایع و مدیریت - انجام پایان نامه دکتری تخصصی

انجام پایان نامه مهندسی صنایع و مدیریت و پروپوزال حرفه ای مدیریت برق عمران روانشناسی و thesis 09104603123 انجام پایان نامه دکتری و کارشناسی ارشد و دکتری

انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی مهندسی صنایع و مدیریت و پروپوزال حرفه ای مدیریت برق عمران روانشناسی انجام پایان نامه دکتری و کارشناسی ارشد و دکتری در تمامی رشته ها بهترین موسسه انجام پایان نامه حقوق و مهندسی صنایع, پدافند غیرعامل و مدیریت,اقتصاد,تحلیل آماری,شبیه سازی نرم افزاری پروژه های دانشجویی
آدرس ایمیل؛ DRTAHQIQ@GMAIL.COM
تماس: 09104603123
سایت: http://drtahqiq.website2.me/

  • ۰
  • ۰

جشن قهرمانی پرسپولیس

پرسپولیس تهران در ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ جشن قهرمانی خود را همراه با جام برگزار کرد. قهرمانی پرسپولیس زودتر از اینها مشخص شده بود. یکی از تلخی های این جام نبودن هانی نوروزی در جشن قهرمانی بود. وعده ای که پیش تر از این بازیکنان پرسپولیس داده بودند چیز دیگری بود.

آنها هم قسم شده بودند تا جام را هانی نوروزی بالای سر ببرد. اما حالا سوال این است که چرا هانی را در جشن قهرمانی پرسپولیس راه ندادند؟ چرا این جام قهرمانی را برای تماشاگران پرشور قهرمان ایران تلخ کردند. در این پست قهرمانی پرسپولیس تهران را همراه با حواشی بررسی میکنیم.

قبل از پرداختن به حاشیه های جشن قهرمانی به این موضوع می پردازیم که در تازه ترین واکنش ها به نبود هانی در جشن قهرمانی، داوود کاشانی در اظهار نظر جالبی گفته که:

“بنده نیز آیدی کارت نداشتم و بعد از اهدای مراسم جام وارد زمین شدیم. برای وارد شدن هانی به وسط زمین مشکلی وجود نداشته است. اما برادر هادی نوروزی و پدربزرگ هانی نیز اصرار داشته اند که وارد زمین شوند و با ممانعت یگان ویژه همراه بوده است. لذا عمو و پدربزرگ هانی، او را برداشتند و بردند و سر و صدا راه انداختند”.

پرسپولیس

لذا با کمی موشکافی می بینیم که دلیل عدم حضور این بچه معصوم عمو و پدربزرگش بوده اند نه عوامل پرسپولیس! لذا حاشیه برای این تیم بزرگ در آستانه بازی با الهلال عربستان توسط افراد خاص که بنظر می رسد استقلالی باشند کار چندان سختی نیست.

جزئیات جشن قهرمانی پرسپولیس

چهارشنبه ۳۰ فروردین جشن قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس که از پیش قهرمانی اش مسجل شده بود ،پس از بازی پرسپولیس و پدیده در استادیوم آزادی برگزار شد.این بازی چهار بر صفر به سود پرسپولیس خاتمه یافت.قهرمانی پرسپولیس

جشن قهرمانی یک تیم، لحظات ویژه و به یادماندنی برای طرفداران و بازیکنان و کادر فنی و مدیران آن تیم است.
پرسپولیس با تیم یکدست و شایسته اش کار را در سه هفته مانده به پایان مسابقات به پایان رساند و همه چیز مهیای جشن قهرمانی بود.

سازمان لیگ هم کار سختی نداشت. این بار نه سه جام و چهار جام باید به سه شهر و چهار شهر برده می شد و نه سه – چهار استیج قهرمانی باید آماده می شد. تکلیف هم معلوم بود، قهرمان پرسپولیس است و بس. پس با خیال راحت تر می شد برنامه ریزی کرد.
ظاهرا برنامه ریزی ها هم انجام شده بود. استیج متفاوتی سفارش داده شد. اسپانسرها هم بر سر حضور روی استیج با هم رقابت ویژه ای داشتند. وسایل پرتاب کاغذ رنگی و آتش بازی هم به خوبی فراهم شده بود.

قرار هم شد وزیر ورزش و جوانان، رئیس فدراسیون فوتبال و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس روی استیج بروند و جام بدهند که این اتفاق هم افتاد اما آیا نظم در برگزاری مراسم رعایت شد؟
اصلا تعریف نظم در مراسم جشن قهرمانی چیست؟ یعنی اینکه تا لحظه تحویل جام همه چیز خوب باشد و همین که جام داده شد، آن وقت دیگر هر کس پایین بود، هر کاری خواست بکند و بعد از آن یک عکس یادگاری ساده نتوانند بگیرند؟
خیلی خوب بود که بازیکنان پرسپولیس با نظم و ترتیب آمدند و با تی شرت های مخصوص روی استیج رفتند اما آیا واقعا نظم فقط یعنی همان لحظات؟

حضور قنداقی ها در جشن قهرمانی

حضور بازیکنان و فرزندانشان هم از لحظات جالب و دیدنی مراسم بود. کاری که بازیکنان خارجی درفینال های معتبر اروپایی و جهانی و جشن های قهرمانی لیگ های جهانی می کنند.
هر چند ماجرا در جشن قهرمانی پرسپولیس کمی متفاوت بود. بیرانوند با پسرش روی استیج حسابی سوژه شد و با بالا و پایین انداختنش، چشمها را خیره کرد. هر چند در نهایت سر پسر بیرانوند شکست اما در قیافه بیرانوند و پسرش اثری از پشیمانی دیده نمی شد. محسن مسلمان هم با مدل مویش که سوژه شده بود حضور پیدا کرد و کمال کامیابی نیا با دختر دوست داشتنی اش هم توجه عکاسها را جلب کرد.

بگذریم که علی علیپور و حسین ماهینی هم کودکان خردسال و می شود گفت قنداقی خود را روی سکو آوردند و حسابی همه را نگران کردند. مخصوصا دختر ماهینی که انگار در میان آن هیاهو خوابش برده بود و احتمالا مادر بچه لحظاتی سختی را پای تلویزیون گذرانده است.
شاید تا آن زمان همه فکر می کردند که نظم دارد به خوبی رعایت می شود. آن لحظاتی که بازیکنان مشغول گاز گرفتن از مدال هایشان بودند و البته بیرانوند بی خیال عکسهای گاز گرفتن مدال، در حال بالا و پایین انداختن پسرش بود. در همان بین بود که کمال کامیابی نیا، احتمالا مدالش را از دست داده است!

تماشاگران تلویزیونی منتظر حضور هانی نوروزی بودند. فرزند هانی نوروزی که در روزهای قبل از جشن، حضورش در مراسم قطعی بود و همه فکر می کردند او به عنوان یادگار هادی نوروزی فقید، جام را به جای پدرش بالای سر می برد. اما خبری از حضور او نشد. نه بازیکنان یادی از او کردند و نه هیچ کس!

رفتارهای زشت قبل از بالابردن جام توسط سید جلال حسینی

اما اینکه بی نظمی بزرگتر پیش بیاید، بهتر است فلاش بک بزنیم به قبل از شروع مراسم. بی نظمی بزرگتر یعنی لحظات پس از بالا بردن جام توسط سید جلال حسینی. رفتارهای زشتی در حال اتفاق افتادن بود. رفتارهای زشتی که ناشی از تصمیم های زشت بود. برخوردهایی که از سوی نیروهای مسوول امنیت ورزشگاه با خبرنگاران و عکاسان شد.

حتی کار به برخورد فیزیکی هم رسیده و به جای صحبت و درخواست محترمانه با نوازش بدنی تصمیمات خود را اجرایی می کردند! روسای کمیته های فدراسیون فوتبال را نمی شناختند و همین نشناختن های آنها درگیری ها و ازدحام زیادی ایجاد کرده و حتی کم مانده بود وزیر و رییس فدراسیون فوتبال را هم به مراسم راه ندهند!

حتی رییس سازمان لیگ هم شناخته نشد، چه برسد به هانی نوروزی

 

حتی رییس سازمان لیگ هم شناخته نشد، چه برسد به هانی نوروزی بیچاره که آی دی کارت هم برایش صادر نکرده بودند. جایی که رییس سازمان لیگ می گوید باشگاه پرسپولیس برای حضور هانی هیچ کار خاصی نکرده بود!

او را تا کنار جام و مراسم قهرمانی آوردند اما نتوانست روی استیج برود و با چشمان گریان، به همراه پدربزرگ و عمویش تارتان را ترک کرد و به باکس گزارشگران تلویزیونی رفت. البته هر سه نفر شانس آوردند که پایشان به تارتان رسید.
ماموران انتظامی، خبرنگار و مدیر و عکاس نمی شناختند. ۴۰-۵۰ خبرنگار مثل ماجرای منا در فضای ۱۰ – ۱۵ متری حبس شده بودند و با فشار از دو سمت قیچی شده بودند. صدای هر کس هم درمی آمد، خیلی زود ساکتش می کردند.

افرادی که نه می دانستند با چه کسی طرف هستند و نه برایشان اهمیتی داشت که بدانند. گلزاده عضو هیات مدیره پرسپولیس از این ماجرا جان سالم به در برد. ای کاش به جای این کارها جلوی ورود ترقه و پرتاب نارنجک ها را می گرفتند.

با تعداد حیرت انگیز ۱۲ نفر نیرو جلوی که یک درب یک متری را گرفته بودند تا امثال هانی نوروزی و خبرنگاران و مدیران شناخته شده که آزاری برای کسی ندارند را کنترل کنند اما کافی بود یک نفر درگوشی سفارشی شود تا همه درب ها به روی او باز شود.

گرفتن تلفن همراه علیرضا اکبری خرم گزارشگر شبکه خبر

حتی تلفن همراه علیرضا اکبری خرم گ

ادامه در دکتر تحقیق

انجام پایان نامه و انجام پروپوزال در دکتر تحقیق!

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی