انجام پایان نامه مهندسی صنایع و مدیریت - انجام پایان نامه دکتری تخصصی

انجام پایان نامه مهندسی صنایع و مدیریت و پروپوزال حرفه ای مدیریت برق عمران روانشناسی و thesis 09104603123 انجام پایان نامه دکتری و کارشناسی ارشد و دکتری

انجام پایان نامه مهندسی صنایع و مدیریت - انجام پایان نامه دکتری تخصصی

انجام پایان نامه مهندسی صنایع و مدیریت و پروپوزال حرفه ای مدیریت برق عمران روانشناسی و thesis 09104603123 انجام پایان نامه دکتری و کارشناسی ارشد و دکتری

انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی مهندسی صنایع و مدیریت و پروپوزال حرفه ای مدیریت برق عمران روانشناسی انجام پایان نامه دکتری و کارشناسی ارشد و دکتری در تمامی رشته ها بهترین موسسه انجام پایان نامه حقوق و مهندسی صنایع, پدافند غیرعامل و مدیریت,اقتصاد,تحلیل آماری,شبیه سازی نرم افزاری پروژه های دانشجویی
آدرس ایمیل؛ DRTAHQIQ@GMAIL.COM
تماس: 09104603123
سایت: http://drtahqiq.website2.me/

  • ۰
  • ۰

روانشناسی ازدواج

انجام پایان نامه کارشناسی ارشد : روانشناسی ازدواج : یقینا دیده اید کسانی را که سر به زانو برای شما خم می شوند و خود را چنان نشان می دهند که  گویی نوکر شما هستند. بارها و بارها چه در احادیث و چه در توصیه #روانشناسان و #روانپزشکان خوانده ایم و شنیده ایم که گفته اند از کسانی که بیش از حد ادای احترام و کوچک نظمی را در می آورند دوری کنید. دقیقا عین جمله ی معروف “کسانی که تا این حد شما را #احترام می کنند مانند تیر در چله ی کمان است و هنگامی که این #تیر رها شود به تو #رحم نخواهد کرد”.

کم و بیش بایست از این حواشی دوری شود اما زمانی که بیش از حد باشد جای سوال خواهد بود. نمونه دیگری از #رفتارشناسی زمانیست که طرف مقابل از رخداد یا چیزی سخن بگوید که وقوع آن معلوم نیست یا رخ نداده است! اینگونه عبارات و جملات خبری که ناخود اگاه از طرف مقابل ایراد می شود بسیار خطرناک هستند. اگر رابطه برای دوستی است از دوستی پرهیز کنید و اگر رابطه برای ازدواج است بشدت باید مراقب باشید و درست و آگاهانه تصمیم بگیرید.

از نوع رفتار حال حاضر دیگران می توانید رفتارهای آینده آنها را پیش بینی کنید!

یقینا اطلاعات و داشتن علم به برخی مسائل روز یک امر بدیهی و نیکوست اما باید دقت کنید که طرف مقابل شما در چه زمانی و با چه لحنی آنرا به زبان میاورد. این نکته گرچه برای تاریکی روابط در آینده خفیف مآبانه بنظر می رسد اما مساله بسیار مهمی است و می تواند زندگی شما را در اینده تحت شعاع قرار دهد.

مثلا فردی ک بر روی مبحث خاص و با یک کیس دیگری که نامربوط با جمله بعدی طرف مقابل است و از یک میهمانی شبانه و پارتی سخن می گوید. ناگهان با همچین حرفی از سوی طرف مقابل روبرو شود: “خانه دوست من باباش نمیزاره بیشتر از ۵ نفر برن خونشون حتی واسه خواستگاری دخترش هم گفتن فقط ۵ نفر بیان خونمون!! “””ما اینقدر روی اینگونه چیزها حساسیم”””!!!”

برداشت ها متفاوت است اما با کمی بررسی درباره طرف مقابل میتوان فهمید …

 

فرض کنید در یک میهمانی بعد از عروسی نشسته اید و خواهر عروس روبه اقوام داماد اینگونه می گوید: “دختر ما کنیز شماست و شما حق والدی به گردن آن دارید اگر شما آن را هم دعوا کنید دختر ما خاک زیر پای شماست!!!”

این جمله سراسر افعال معکوس است! چرا باید همچین سخنی به میان آورده شود؟ به راحتی با کمی تحقیق موشکافانه می توان به مسائلی پی برد که نشان دهد این شخص #خوراک این مسائل است!

ادامه در انجام پایان نامه کلیک کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی