انجام پایان نامه مهندسی صنایع و مدیریت - انجام پایان نامه دکتری تخصصی

انجام پایان نامه مهندسی صنایع و مدیریت و پروپوزال حرفه ای مدیریت برق عمران روانشناسی و thesis 09104603123 انجام پایان نامه دکتری و کارشناسی ارشد و دکتری

انجام پایان نامه مهندسی صنایع و مدیریت - انجام پایان نامه دکتری تخصصی

انجام پایان نامه مهندسی صنایع و مدیریت و پروپوزال حرفه ای مدیریت برق عمران روانشناسی و thesis 09104603123 انجام پایان نامه دکتری و کارشناسی ارشد و دکتری

انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی مهندسی صنایع و مدیریت و پروپوزال حرفه ای مدیریت برق عمران روانشناسی انجام پایان نامه دکتری و کارشناسی ارشد و دکتری در تمامی رشته ها بهترین موسسه انجام پایان نامه حقوق و مهندسی صنایع, پدافند غیرعامل و مدیریت,اقتصاد,تحلیل آماری,شبیه سازی نرم افزاری پروژه های دانشجویی
آدرس ایمیل؛ DRTAHQIQ@GMAIL.COM
تماس: 09104603123
سایت: http://drtahqiq.website2.me/

  • ۰
  • ۰

انجام پایان نامه مدیریت منابع انسانی

انجام پایان نامه : رقابت امروزی سازمانها باعث شده است تا منابع انسانی و دانش آنها، مهمترین مزیت رقابتی شود و این مزیت رقابتی تنها در صورتی  پایدار خواهد ماند که این توسعه به صورت مستمر باشد .

برای بهبود توسعه منابع انسانی راهبردها و برنامه های جامعی لازم است تا در چارچوب مأموریت و راهبرد سازمانی، بتوان به وضعیت مطلوب رسید، هر چند که وضعیت مطلوب نیز حالت ثابتی نداشته و به صورت مداوم باید بررسی و به روز شود. بنابراین، ثبات برای حال و آینده چاره ساز نخواهد بود.

این تحقیق در شرکت ??? انجام خواهد شد. مسأله و مشکل اصلی مورد بررسی، بهبود در توسعه منابع انسانی است با توجه به ماهیت وجودی این شرکت و ارتباط مستقیم نتایج آن با توسعه منابع انسانی، ضعف در توسعه منابع انسانی و دانش کارکنان میتواند اثرات زیانباری داشته باشد.

در این شرکت برخی از فرآیندهای توسعه منابع انسانی در حال اجرا است، برای سازمانی با ماهیت کاری پژوهشی این یک مسأله مهم است، تلاشهایی نیز برای حل آن انجام شده . حل این مسأله از امور بسیار مهم بوده و عدم رسیدگی به آن باعث بروز مسائلی مانند ضعف در کسب توانمند ی و شایستگی دانش کارکنان، مشخص نبودن مسیر ارتقاء کارکنان، مواجهه با مشکلات در صورت ترک متخصصان که در نهایت باعث کاهش عملکرد منابع انسانی می شود.

 

 اهمیت و ضرورت انجام تحقیق :

توسعه منابع انسانی و ارتقاء دانش کارکنان جزء اهداف و مأموریتهای سازمان بوده و درآمد سازمان، وابسته به انجام پروژه های تحقیقاتی است که خود، وابسته به توسعه منابع انسانی است.

پیامدهای این پژوهش تعیین وضعیت موجود توسعه منابع انسانی شرکت، تعیین حوزه های دانش، شناخت دانش مطلوب در بهبود توسعه منابع انسانی راهکارهایی خواهد بود که برای ارتقاء و توسعه کارکنان لازم و ضروری است. این موارد باعث تقویت توانمندی منابع انسانی و در نهایت عاملی برای رشد سازمان و افزایش قدرت رقابت پذیری خواهد شد.


 آگهی رایگان

آگهی استخدام

ثبت آگهی رایگان


 مرور ادبیات و سوابق مربوطه :

 

نام صاحب نظر سال عنوان(‌نتایج) پژوهش

نشان داد که رابطه معناداری بین مدیریت دانش و توسعه عملکردکارکنان اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران وجود دارد.
امیدی ۱۳۸۸ هر کارکرد توسعه منابع انسانی باید یادگیری را به شیوهای سازماندهی شده هدایت کند و این یادگیری باید با ارزشها و راهبرد توسعه منابع انسانی سازمان سازگاری داشته باشد.




ادامه در دکتر تحقیق drtahqiq.ir



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی