انجام پایان نامه مهندسی صنایع و مدیریت - انجام پایان نامه دکتری تخصصی

انجام پایان نامه مهندسی صنایع و مدیریت و پروپوزال حرفه ای مدیریت برق عمران روانشناسی و thesis 09104603123 انجام پایان نامه دکتری و کارشناسی ارشد و دکتری

انجام پایان نامه مهندسی صنایع و مدیریت - انجام پایان نامه دکتری تخصصی

انجام پایان نامه مهندسی صنایع و مدیریت و پروپوزال حرفه ای مدیریت برق عمران روانشناسی و thesis 09104603123 انجام پایان نامه دکتری و کارشناسی ارشد و دکتری

انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی مهندسی صنایع و مدیریت و پروپوزال حرفه ای مدیریت برق عمران روانشناسی انجام پایان نامه دکتری و کارشناسی ارشد و دکتری در تمامی رشته ها بهترین موسسه انجام پایان نامه حقوق و مهندسی صنایع, پدافند غیرعامل و مدیریت,اقتصاد,تحلیل آماری,شبیه سازی نرم افزاری پروژه های دانشجویی
آدرس ایمیل؛ DRTAHQIQ@GMAIL.COM
تماس: 09104603123
سایت: http://drtahqiq.website2.me/

  • ۰
  • ۰

نتیجه انتخابات ۹۶ ریاست جمهوری – 23 میلیون رای حسن روحانی

انجام پایان نامه


بگزارش انجام پایان نامه دکترتحقیق و به نقل از خبرگزاری مهر: خبرگزاری مهر در خبری که در بخش انگلیسی خود منتشر کرده اعلام کرده که براساس مشاهدات ناظران انتخاباتی در سراسر ایران، تا ساعت ۲ بعدازظهر، ابراهیم رییسی در ۱۵۵ استان کشور با اختلاف کم از رقیب خود حسن روحانی پیشی گرفته حال آنکه حسن روحانی در ۱۲ استان با اختلاف بالا از ابراهیم رییسی جلوتر است.

در ادامه این خبر آمده که گزارش‌های اولیه پیش‌بینی می‌کند این دو کاندیدا در سه استان اصفهان، آذربایجان شرقی و زنجان رای مساوی کسب کرده‌اند.

گمانه زنی خبرگزاری مهر در حالی انجام شده است که عباس جعفر دولت آبادی، دادستان تهران ساعاتی قبل گفته بود: «رسانه‌ها باید اعلام رسمی نتایج انتخابات را از سوی وزارت کشور اعلام کنند و از هر گونه گمانه زنی درباره نتایج انتخابات پیش از اعلام نتایج قطعی از سوی وزرات کشور بپرهیزند.»

قرار بود که حوزه‌های رای گیری تا ساعت ۱۸ بسته شوند اما رای‌گیری تا ساعت ۲۲ تمدید شده است.
شمارش آرا از نیمه شب آغاز خواهد شد و پیش بینی می‌شود که نتایج تا ۲۴۴ ساعت بعد از آن اعلام شود.

آگهی استخدام

آگهی خرید و فروش خودرو

آگهی رایگان

در این باره:

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: مردم هر چه زودتر پای صندوق‌ها بیایند

رهبر معظم انقلاب اسلامی در اولین دقایق آغاز رای‌گیری در حسینیه امام خمینی (ره) رای خود را به صندوق انداختند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی از مردم خواستند که هرچه زودتر پای صندوق‌های رای بیایند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای پس انداختن رای خود به صندوق در حسینیه امام خمینی (ره)، در توصیه به مردم و دست اندرکاران انتخابات اظهار کردند: خدای متعال را بر نعمت مردم سالاری و انتخابات و حضور مردم سپاسگزاری می کنم. این نعمت بزرگی است.

ایشان افزودند: بحمدالله مردم ما هم شکرگزار این نعمت هستند چون می‌بینید که شرکت می‌کنند. توصیه من این است که هر چه بیشتر شرکت کنند و هر چه زودتر پای صندوق‌ها بیایند. معتقدم کار نیک را باید در اول وقت آن انجام داد و تاخیر نباید انداخت.

مقام معظم رهبری ادامه دادند: معتقدم که انتخابات ریاست جمهوری بسیار مهم است. سرنوشت کشور دست آحاد مردم است که رئیس قوه مجریه را انتخاب می کنند. به اهمیت این کار توجه کنند.

ایشان همچنین درباره انتخابات شوراها یادآور شدند: انتخابات شوراهای شهر و روستا هم مهم است زیرا کسانی انتخاب می شوند که خدمات شهری و روستایی یعنی مسائل روزمره مردم را در اختیار دارند. آن هم مهم است و باید با دقت،‌ ملاحظه و شناخت ان‌شاءالله شرکت کنند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای در پایان اظهار کردند: این توصیه من به آحاد مردم است. از شما و مسئولین صدا و سیما که زحمت می‌کشید تشکر می‌کنم و از حضرات خبرنگار که مشغول کار مهم انتقال خبر هستند هم تشکر می‌کنم.

آگهی همشهری

نیازمندیها

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی