انجام پایان نامه مهندسی صنایع و مدیریت - انجام پایان نامه دکتری تخصصی

انجام پایان نامه مهندسی صنایع و مدیریت و پروپوزال حرفه ای مدیریت برق عمران روانشناسی و thesis 09104603123 انجام پایان نامه دکتری و کارشناسی ارشد و دکتری

انجام پایان نامه مهندسی صنایع و مدیریت - انجام پایان نامه دکتری تخصصی

انجام پایان نامه مهندسی صنایع و مدیریت و پروپوزال حرفه ای مدیریت برق عمران روانشناسی و thesis 09104603123 انجام پایان نامه دکتری و کارشناسی ارشد و دکتری

انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی مهندسی صنایع و مدیریت و پروپوزال حرفه ای مدیریت برق عمران روانشناسی انجام پایان نامه دکتری و کارشناسی ارشد و دکتری در تمامی رشته ها بهترین موسسه انجام پایان نامه حقوق و مهندسی صنایع, پدافند غیرعامل و مدیریت,اقتصاد,تحلیل آماری,شبیه سازی نرم افزاری پروژه های دانشجویی
آدرس ایمیل؛ DRTAHQIQ@GMAIL.COM
تماس: 09104603123
سایت: http://drtahqiq.website2.me/

  • ۰
  • ۰

افزایش فروش محصول و سود بیشتر

آگهی رایگان

افزایش فروش محصول : چرا ما باید فروش محصولاتمان را افزایش دهیم؟ آیا لازمست که پس اندازهای خود را برروی کسب و کار خود سرمایه گذاری کنیم؟در این مطلب سعی می‌کنیم تمام کارهایی که سبب دستیابی به چشم‌انداز جدید می‌شود و مشتریان جدیدی را به سمت محصولات شما هدایت می‌کنند را با شما به اشتراک بگذاریم.

راه‌های بسیاری برای افزایش فروش محصول وجود دارند که در ادامه پنج مورد از مهم‌ترین تکنیک‌های عملی که برای افزایش فروش محصول مورد استفاده قرار می‌گیرند را با هم می‌بینیم.

 

برای ارسال آگهی رایگان کلیک کنید.

آگهی استخدام

آگهی رایگان

 

 

۱) کنترل صحیح پیام فروش محصول

بزرگترین اشتباهی که بسیاری از کارآفرینان خلاق مرتکب آن می‌شوند این است که پیام فروش محصول خود را به جای مشتریان بالقوه خود بر روی فروش متمرکز می‌کنند. بازاریابی و فروش بیشتر بر روی ایجاد ارتباط با افرادی که قصد دارند محصولات تولید شده شما را خریداری کنند تمرکز دارد. برای دستیابی به این هدف نیز لازم است که به زبان مشتریان خود با آن‌ها صحبت کنید و به سوالات‌شان پاسخ دهید تا از این طریق متوجه نقاط قوت و ضعف خود شوید.

ساده‌ترین راه برای پاسخ به این سوال این است که از خود بپرسید که مشتریان در حال حاضر به چه محصولی نیاز دارند و این محصول تا چه اندازه می‌تواند پاسخگوی نیاز مشتریان باشد.

واقع‌بین باشید و به دنبال پاسخ به سوالاتی که احتمال می‌دهید از شما پرسیده شوند نباشید. فیدهای شبکه‌های اجتماعی خود را بررسی کنید و در ارتباط با مشتریان تان تجدید نظر کنید و مسائل واقعی که ممکن است در این راستا از شما سوال شوند را بیابید.

اقدام عملی: برای فروش محصول بیشتر توضیحات مربوط به محصولات خود را طوری ویرایش کنید که به سوالات واقعی مشتری پاسخ دهد.

 

آگهی خرید و فروش خودرو

آگهی همشهری

آگهی خرید خانه در تهران

ارسال آگهی

 

۲) مدام به افراد یادآوری کنید که شما چیزهایی برای فروش دارید

یکی دیگر از مشکلات فروش محصول ناشی از این است که بسیاری از تولیدکنندگان تصور می‌کنند وقتی یک بار توضیحاتی را در مورد محصولات خود مطرح  کردند دیگر نیازی به مطرح کردن آن ندارند و تمام مشتریان بالقوه از خدمات آن‌ها با خبرند.

اما بازاریابان حرفه‌ای محصول خود بارها معرفی می‌کنند. اگر برخی از مخاطبان شما هنوز از پیشنهادات ویژه محصولات شما بی‌اطلاع هستند این موضوع باید به مثابه‌ی زنگ خطری برای شما باشد. یعنی محصول شما هنوز نیاز به بازاریابی بیشتری دارد.

اگر در طول یک سال گذشته محصول جدیدی عرضه کرده‌اید مطمئن باشید که تعدادی از مخاطبان شما از این محصول بی‌اطلاع هستند.

اقدام عملی: برای افزایش فروش محصول خود ایمیل‌هایی به روز در مورد محصولات خود را به طور مرتب به مشتریان خود ارسال کنید.

 

نیازمندیها

تبلیغ گوگل

نیازمندیهای تهران

 

۳) استفاده از پیام خوشامد و تبریک برای افزایش فروش محصول

لحظه‌ای که یک مشتری وارد سایت شما شده و ایمیل او وارد لیست ایمیل شما می‌شود لحظه‌ای حیاتی برای برند شما محسوب می‌شود. زیرا ممکن است تا آخر عمرش به یکی از مشتریان بالقوه شما تبدیل شود.

ممکن است فکر کنید که بهتر است قبل از ارائه پیشنهادی به مخاطبان خود آن‌ها را با مطالب وبلاگتان درگیر کنید. اما موضوع این است که اگر در این لحظه وارد عمل نشوید این فرصت ویژه را از دست می‌دهید.

به یاد داشته باشید که با استفاده از یک صفحه راهنما که هنگام ورود مشتریان به سایت به عنوان هدیه‌ی خوشامدگویی برای مشتریان باز می‌شود می‌توانید استراتژی تاثیر و نفوذ خود و به دنبال آن فروش محصول خود را افزایش دهید. به محض دریافت پیام خوشامدگویی مشتریان به صفحه‌ی تشکری هدایت می‌شوند که برای خرید برخی محصولات می‌توانند از تخفیف ۵ درصدی برخوردار شوند.

استفاده از روش‌های بازاریابی که مشتریان پس از خوشامدگویی و تشکر از حسن انتخابشان به صفحات تخفیف هدایت می‌شوند یکی از روش‌های افزایش فروش محصول است که در این روش مشتری در صورت تمایل می‌تواند بدون نیاز به داشتن کد تخفیف وارد صفحه پرداخت شود.

این روش بازاریابی هر چند ممکن است بسیار پیش پا افتاده به نظر برسد اما می‌تواند میزان فروش شما را ۲ برابر کند و همین باعث فروش محصول شما می‌شود.

اقدام عملی: شناسایی محصولاتی که می‌توانند با تخفیف به مشترکان جدید ارائه شوند و استفاده از صفحه تشکر که می‌تواند پیشنهادات جالبی را به آن‌ها  عرضه کند.

۴) از مشتریانی که از محصول شما رضایت دارند بخواهید تا تجربیات خود را به اشتراک بگذارند

هر چند کمک خواستن از مردم ممکن است کار درستی به نظر نرسد اما مسئله اینجاست که ممکن است برخی از مشتریان تمایل داشته باشند که در این کار به شما کمک کنند و شما هم می‌توانید از این فرصت که کاملا به نفع شما هست استفاده کنید.

در شبکه‌های اجتماعی، بازاریابی ایمیلی یا پست‌های وبلاگ خود از مشتریانتان بخواهید که تجربه‌ی استفاده از محصولات شما را به اشتراک بگذارند. یا حتی آن را توئیت کنند.

این تصاویر باید به این سوال پاسخ دهند که محصول مورد چه تاثیری بر زندگی افراد داشته است.

اقدام عملی: پست وبلاگی، ایمیل یا پست شبکه‌های اجتماعی خود را آپدیت کنید و از مشتریان خود بخواهید تصاویر استفاده از محصول شما را به اشتراک بگذارند.

۵) نفوذ خود را بیشتر کنید

حتی اگر سفارش‌های فراوانی از طرف پایگاه مشتریان خود دریافت کنید نیز لازم است نفوذ خود را در میان مخاطبانتان افزایش دهید تا بتوانید فروش بیشتری داشته باشید.

در طرح یک استراتژی موثر معمولا نحوه استفاده از رسانه‌های مختلف برای دستیابی به نفوذ بیشتر تعیین می‌شود.

به منظور دستیابی به نفوذ بیشتر باید لیستی از رسانه‌هایی که تمایل دارید محصولات شما در آن‌ها دیده شوند تهیه کنید. به عنوان مثال این رسانه‌ها می‌توانند وب‌سایت، وبلاگ، مجله، برنامه‌ی تلویزیونی و یا حتی پادکست باشند که قادرند مشتریانی را برای خرید محصولات شما ایجاد کنند.

برای موفقیت هیچ وقت از این‌که بزرگ فکر کنید نترسید.

این نکته را به یاد داشته باشید که رسانه‌ها کسب‌وکارهایی هستند که از کارشناسان و افراد تاثیرگذار  بهره می‌گیرند تا برای مخاطبان خود تولید محتوا کنند. کافیست نشان دهید که شما متخصص هستید.

یکی از آسان ترین راه‌ها برای این که بتوانید خود را یک متخصص بنامید نیز این است که خالق یک اثر، نویسنده کتاب، و یا بنیانگذار یک شرکت باشید.

اقدام عملی: تهیه‌ی لیستی از رسانه‌هایی که امکان معرفی محصول شما را دارند و تهیه‌ی یک سناریو برای هر یک از آن‌ها.

زیباترین بخش فروش محصول این است که کاملا در اختیار شما قرار دارد. استفاده از این روش‌ها نیز به شما کمک خواهد کرد که مشتریان بالقوه‌ی بیشتری جذب کنید و با توجه به نیازهای مشتریان خود به تولید محصول بپردازید.

درج آگهی رایگان

ثبت آگهی رایگان

ارسال رایگان آگهی


برای انجام پایان نامه کلیک کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی