انجام پایان نامه مهندسی صنایع و مدیریت - انجام پایان نامه دکتری تخصصی

انجام پایان نامه مهندسی صنایع و مدیریت و پروپوزال حرفه ای مدیریت برق عمران روانشناسی و thesis 09104603123 انجام پایان نامه دکتری و کارشناسی ارشد و دکتری

انجام پایان نامه مهندسی صنایع و مدیریت - انجام پایان نامه دکتری تخصصی

انجام پایان نامه مهندسی صنایع و مدیریت و پروپوزال حرفه ای مدیریت برق عمران روانشناسی و thesis 09104603123 انجام پایان نامه دکتری و کارشناسی ارشد و دکتری

انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی مهندسی صنایع و مدیریت و پروپوزال حرفه ای مدیریت برق عمران روانشناسی انجام پایان نامه دکتری و کارشناسی ارشد و دکتری در تمامی رشته ها بهترین موسسه انجام پایان نامه حقوق و مهندسی صنایع, پدافند غیرعامل و مدیریت,اقتصاد,تحلیل آماری,شبیه سازی نرم افزاری پروژه های دانشجویی
آدرس ایمیل؛ DRTAHQIQ@GMAIL.COM
تماس: 09104603123
سایت: http://drtahqiq.website2.me/

  • ۰
  • ۰

انجام پایان نامه مدیریت کارآفرینی و مدیریت کسب و کار در بخش گردشگری و رستوران ها: بخش رستوران بیشترین سهم نیروی کار در صنعت گردشگری را به خود اختصاص می دهد و در عین حال درآمدی 22.1 میلیارد دلاری برای اقتصاد ملی به ارمغان می آورد (رستوران و کترینگ استرالیا، 2014؛ تحقیقات گردشگری استرالیا، 2011). کمپین بازاریابی اخیر «استرالیای رستورانی» که توسط گردشگری استرالیا، سازمان دولتی مسئول جذب بازدیدکنندگان بین المللی برگزار شد (گردشگری استرالیا، 2014) نشان از نقش حیاتی بخش رستوران برای گردشگری استرالیا دارد.

کمپین «استرالیای رستورانی» قصد دارد تا استرالیا را به عنوان بزرگترین مرکز رستورانی جهان معرفی کند و تجارب منحصر به فردی را در زمینه غذا و نوشیدنی ارائه دهد. با این حال، بخش رستوران در این کشور با چالش های زیادی مواجه است، و در آن کسب و کارها در تلاش برای موفقیت در میان رقبا، موانع کوچک ورود، مصرف کنندگان آگاه از قیمت، افزایش قیمت مواد غذایی، مقررات دولتی و هزینه های نیروی کارنیز مشکلاتی ایجاد می کند (آساف، دیریو جاگو ، 2011 ؛ رستوران و کتیرینگ در استرالیا، 2014). این بخش نیز تحت تأثیر شرکت های کوچک و متوسط (SME) قرار دارد که بیش از 99 درصد از کارخانجات رستوران ها به عنوان SME ها طبقه بندی می شوند (ABS، 2014).

انجام پایان نامه تخصصی مهندسی صنایع

یک مطالعه اخیر توسط رستوران و کتیرینگ در استرالیا (2013)، گروه اصلی انجمن صنعت، اعلام کرد 63 درصد از کسب و کارهای رستوران، تنها پس از پرداخت مالیات 2 درصد سود خالص به دست می آورند. در نتیجه، نرخ بقا در صنعت کم است و تنها نیمی از شرکت هایی که در سال 2009 در سال 2009 فعالیت داشتند هنوز هم در سال 2013 به فروش ادامه می دهند (ABS، 2014). بنابراین، درک عملکرد رستوران تمرکز اصلی این مطالعه است، زیرا این کسب و کار برای موفقیت صنعت گردشگری و هتل داری و برای معیشت مناطق وابسته به درآمد گردشگری حیاتی است.

شواهد نشان می دهد که رستوران ها می توانند کیفیت و شهرت خود را بهبود بخشیده، هزینه ها را کاهش دهند و فروش و سود را از طریق نوآوری افزایش دهند (اوتن باچر و گنوٍ[1]، 2005). یک فرایند نوآوری مستمر به رستوران ها کمک می کند تا موانع را برای تقلید افزایش دهند و سبد کالا خود را در برابر رقابت هایی که مزیت رقابتی طولانی مدت ایجاد می کنند، حفظ کند (اوتن باچر و هرینتون ، 2007).

با این حال، شکاف قابل توجهی در درک ما از چگونگی عملکرد نوآوری در رستوران های کوچک و متوسط (اوتن باچر و گنوٍ، 2005) وجود دارد.

مطالعات انجام شده در زمینه رفتارهای نوآوری رستوران محدود به یک توصیف از فرایند توسعه محصول جدید رستوران ها و رستوران های سریع السرویس هستند (اوتنباچر هرینگتون، 2007، 2009 ، 2009؛ استیراند، دورفلر و مکبراید ، 2014). مطالعات هنوز هم باید محدوده گسترده ای از نوآوری در زمینه کسب و کار رستوران را مورد بررسی قرار دهند- این شامل نوآوری در خدمات، فرایندها، ساختار مدیریت، و تکنیک های بازاریابی می شود (هجالاگر ، 2010).

رستوران های مستقل کوچک ممکن است دسترسی به منابعی مانند محصولاتی با کیفیت بالا و سرآشپزهای حرفه ای (اوتن باچر و هرینتون، 2009a)، یا فرایندهای نوآوری رسمی و ساختار یافته (اوتن باچر و هرینتون 2009) را نداشته باشند. بنابراین، آنها ممکن است با اتخاذ و تطبیق نوآوری از منابع خارجی، به جای ابتکار محصول جدید غذایی، به طور متفاوتی دست به نو آوری بزنند. برای بررسی این امر، بررسی دقیق تر نوآوری به عنوان یک محرک عملکرد رستوران در این مطالعه با مفهوم نوآوری به محصول، خدمات، فرآیند، مدیریت و نوآوری های بازاریابی انجام خواهد شد.


انجام پایان نامه اقتصاد زیست محیط - انتشار گازهای گلخانه ای



نوآوری همچنین یکی از مولفه های اصلی کارآفرینی است

که در هنگام مطالعه رستوران های مستقل کوچک به عنوان صاحبان این کسب و کار نیز مورد توجه کارآفرینان قرار می گیرد (جوگارارتنام، Tse، و اولسن، 1999). نظریه کارآفرینی نوآوری، کارآفرینان را به عنوان یک عامل اصلی توسعه اقتصادی از طریق معرفی نوآوری (شامپیتر، 1952) شناسایی می کند. بنابراین، کارآفرینان با ایجاد محصولات جدید یا روش های تولید، باز کردن بازارهای جدید یا مواد جدید و ایجاد ساختار سازمانی جدید در صنعت، نوآوری های جدید را توسعه می دهند. در این حین، این وضعیت، باعث تغییر در بازار شده و ایجاد مزیت رقابتی[2] می کند (هربرت و لینک ، 2006).

مطالعات کارآفرینی در گردشگری و هتل داری بر روی کارآیی کارآفرینی (ESE) متمرکز است (هالاک، آساکر و لی، 2015؛ هالاک ، آساکر و او کانر ، 2012؛ هالاک، براون، و لیندسی ، 2012؛ هالاک، لیندسی، براون، 2011). ESE به اعتقاد فردی در توانایی فرد در دستیابی به وظایف کارآفرینی اشاره دارد (چن، گرین و کریک، 1998). این وظایف عبارتند از: توسعه فرصت های جدید محصول و بازار، ایجاد یک محیط نوآورانه، ایجاد روابط سرمایه گذار، تعریف هدف اصلی، مقابله با چالش های غیر منتظره و توسعه منابع انسانی حیاتی (نوبل، جانگ، & ارلیش،).

کارآفرینان گردشگری با ESE بالا، اعتقاد به قابلیت های کارآفرینی خود دارند

که این امر شک و تردید را به حداقل می رساند و آنها را قادر می سازد تا فرصت های کارآفرینی را دنبال کنند، در غلبه بر شکست ها پایدارتر باشند و با چالش های بیشتری روبرو شوند (چن و همکاران، 1998؛ هالاک و همکاران، 2011). بنابراین، به دنبال نظریه نوآوری کارآفرینی (شامپیتر، 1952)، توانایی های کارآفرین صاحبان رستوران[3] نیز برای توسعه و پیاده سازی نوآوری های تجاری اهمیت دارد.

نظریه های کارآفرینی نیز نقش "سرمایه انسانی" را در تأثیرگذاری بر نوآوری، ESE و عملکرد نشان می دهند (دیویدسون و هونیگ ، 2003؛ مارتیز و براون ، 2013). سرمایه انسانی به میزان دانش، مهارت ها و توانایی های فردی آموزش و تجربیات مرتبط با کار مربوط می شود (سافو، آپوری ، الجاه -منساه و آهوماتاه، 2008). نظریه رشد اندوژن (نلسون وفیلیپس 1966) بر پایه این باور است که افزایش سطح آموزش (به عنوان مثال ابتدایی، ثانویه، سومی) باعث می شود فرد بتواند نوآوری ها را با سرعت بیشتری به کار ببندد، زیرا آنها توانایی های درک، ارزیابی و تشخیص بین ایده های امیدوار کننده و بی پروا را افزایش می دهند. بنابراین، هنگامی که صاحبان رستوران سرمایه انسانی خود را افزایش می دهد، این کار توانایی های شناختی آنها را افزایش می دهد که آنها را قادر به درک و بهره برداری از نوآوری سودمند می کند که منجر به بهبود عملکرد شرکت می شود (دیویدسون و هونیگ ، 2003).

علاوه بر این، نظریه خودآمدی (باندورا، 1997) استدلال می کند که درس گرفتن از تجربه گذشته مهم ترین عامل ایجاد اعتقادات بالاتر در توانایی های یک فرد است. بدین ترتیب، هرچه یک کارآفرین سرمایه انسانی خود را از طریق کسب دانشو تجربه افزایش دهد، اعتماد به نفس او در توانایی های کارآفرینی برای موفقیت کسب و کار بیشتر می شود (مارتیز و براون، 2013).

مطالعه دانش موجود را با بررسی تجربی یک مدل مرتبه بالاتر نظری بسط می دهد و شبکه ارتباطات بین نوآوری، ESE، سرمایه انسانی و عملکرد رستوران را نشان می دهد. از طریق این رویکرد، ما به چهار روش به ادبیات گردشگری و هتل داری کمک می کنیم. اول، ما بر روی دانش موجود در رستوران های کوچک و متوسط و عوامل موثر بر عملکرد آن تمرکز می کنیم. دوم، ما به درک کامل تر از اثرات نوآوری در عملکرد، مفهوم سازی نوآوری به محصول، خدمات، فرآیند، مدیریت، و نوآوری های بازاریابی کمک می کنیم. سوم، به طورتجربی یک مدل مفهومیESE را به عنوان یک ساختار مرتبه بالاتر و شش فاکتور درجه اول مورد بررسی قرار می دهیم:

1) توسعه فرصت های جدید و محصول، 2) ایجاد یک محیط نوآورانه، 3) تعیین هدف اصلی، 4) 5) مقابله با چالش های غیر منتظره و 6) توسعه منابع انسانی حیاتی؛ و شناسایی ابعاد ESE که در ارتقای عملکرد مهم هستند. چهارم، ما در زمینه تحقیقات گردشگری و هتل داری از مدل سازی معادلات ساختاری جزئی (PLS-SEM) استفاده شود.

به طور خاص، تحقیق، تحلیل مدل های مولکولی مرتبه بالا را نشان می دهد و روابط ساختاری بین ساختارهای بازتاب دهنده و شکل دهی را با استفاده از داده های مقطعی مورد بررسی قرار می دهد. از دیدگاه عملی، این تحقیق به صاحبان رستوران ها اجازه می دهد تا زمینه های نوآوری کسب و کار و قابلیت های کارآفرینی را که منجر به موفقیت رستوران می شود شناسایی کنند.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی